Recensie Tina, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roadrunner227

Stamgast
328
29/03/22
228
27
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9824546-tina
Totale kosten (in euro)
200
Vanaf het moment dat ik haar profiel op kinky voorbij zag komen wist ik zeker dat ik haar eens wilde bezoeken. Vandaag matchten onze agenda's dan eindelijk.

Ontvangst in een groot studentencomplex aan de west kant van de stad. Achter de deur deed een de dame open zoals op de foto's. Foto 7 in het zomerjurkjes is het meest representatieve beeld. Ik denk dat we hoewel, we qua leeftijd nogal verschillen een klik hadden.

Betaling vooraf en het bekende wasje met een schone handdoek in een kleine maar schone badkamer.

De sessie begon met zoenen naast het bed, hoewel zonder tong ontweek ze het niet. Jammer maar geen probleem. Op bed nog even verder om vervolgens mij door haar te pijpen. Heerlijk maar ze kan nog wel wat bijleren.een zijdezachte huid heeft ze en haar poesje volkomen kaal en deze proefde prima. Ze vond dit prima aan haar geluiden te horen. Of ze acteerde goed, dat kan ook
...

Intiem was prima in mission en met haar benen in mijn nek was ik snel klaar.

Na een wasje en een oppervlakkig gesprekje met behulp van de vertaal app begonnen met met een tweede rondje.
Pijpen, zij in top, doggy waarbij ik naast het bed stond en missio het uiteindelijk afgemaakt met de hand. Ik kwam op haar buik klaar. Waarbij ze nop opmerkte quasi boos dat dit een extra service was.

Na mij opgefrist te hebben er weer vandoor. Ze blijft nog een week.

In whem zag ik dat ze veel was afgeleid door haar telefoon. Ik heb dit niet ervaren. Ze vapet wel. En dit was een telefoon en vape in één.

+ Frisse meid zonder tattoo
+ Wat een lichaam
+ Vriendelijk
+Absoluut geen haastwerk

- ze is jong, gehannes met condooms
-moet wat gestuurd worden, maar ach is dat erg,?neuh

Zal ik nog eens gaan? Denk het wel want man man dat lichaam! Nadert voor mij perfectie. En dan ook nog een leuk karakter hebben.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan