Recensie Tina/Anissa, Knokke 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Woensdag afgesproken voor 3 de keer was veel minder. Was al een 1 uur te laat voor te beginnen. Ook nog amper tongzoenen.De seks was wel goed maar ook maar 1 keer intiem op 2 uurtjes tijd.De volgende keer zal ik zelf naar oostende rijden voor 1 uurtje dan.Is veel goedkoper.
 
Woensdag afgesproken voor 3 de keer was veel minder. Was al een 1 uur te laat voor te beginnen. Ook nog amper tongzoenen.De seks was wel goed maar ook maar 1 keer intiem op 2 uurtjes tijd.De volgende keer zal ik zelf naar oostende rijden voor 1 uurtje dan.Is veel goedkoper.
Heeft zij misschien haar dag niet gehad?
Op die manier zou je toch juist vaste klanten kwijt raken.
 
Daarjuist al een berichtje gekregen van Tina had het wel verwacht. De roddelpers hier hebben hun werk gedaan eigenlijk wel grappig. Ze zal waarschijnlijk een mindere dag gehad hebben. Ze heeft wel verwittigd dat ze later ging zijn ongeval onder de baan naar Gent.
 
ja op haar nummer
via whatsapp.....ze antwoord wel niet onmiddellijk deze morgen nog berichtje gestuurd en nog geen antwoord, soms antwoordt ze pas enkele dagen later....
.... binnenkort zie ik ze terug
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan