Recensie Tina, Brecht 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Had al veel sneller Tina terug een bezoekje willen brengen maar door omstandigheden heeft het langer gehuurd dan ik gewild had
Vandaag kwam het er dan toch van en deze keer dacht ik om eens een stapje verder te gaan vermits ik vorige keer enkel voor een blowjob in haar gloriehol was geweest
Dus deze keer eens voor het neukvluggertje gegaan en viel heel goed mee
Net als vorige keer werdt ik na her betalen intiem gewassen en pijpte ze hem al snel goed stijf
Dan maar gezegd dat ik wou neuken voor ik terug in haar mondje zou klaar komen
Achter de gloriehol kreeg ik er een rubbertje over en mocht ik haar eerst op zen hondjes neuken en dan even nog missionaris
Ook deze keer vond ik het heel fijn en in tegenstelling tot wat er hier in deze topic hier en daar sta kwam ze heel vriendelijk en beleefd over
Ga er zeker nog terug naar toe
 
Had al veel sneller Tina terug een bezoekje willen brengen maar door omstandigheden heeft het langer gehuurd dan ik gewild had
Vandaag kwam het er dan toch van en deze keer dacht ik om eens een stapje verder te gaan vermits ik vorige keer enkel voor een blowjob in haar gloriehol was geweest
Dus deze keer eens voor het neukvluggertje gegaan en viel heel goed mee
Net als vorige keer werdt ik na her betalen intiem gewassen en pijpte ze hem al snel goed stijf
Dan maar gezegd dat ik wou neuken voor ik terug in haar mondje zou klaar komen
Achter de gloriehol kreeg ik er een rubbertje over en mocht ik haar eerst op zen hondjes neuken en dan even nog missionaris
Ook deze keer vond ik het heel fijn en in tegenstelling tot wat er hier in deze topic hier en daar sta kwam ze heel vriendelijk en beleefd over
Ga er zeker nog terug naar toe
Tuurlijk is een toppertje
Altijd even vriendelijk
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben er vandaag ook langsgeweest.

Het gloryhole gebeuren is helaas niets voor mij.

Wel wil ik hier even komen zeggen dat mijn ervaring met Tina zelf goed was.

Het contact zowel via sms als aan de deur zal.ik maar zeggen was vriendelijk en amicaal.

Maar zoals ik hierboven al vermelde vond ik aan de ervaring gloryhole niet veel aan. Maar ieder diertje zijn pleziertje... denk ik dan.

Maar ik geef nog niet op.. misschiennga ik voor de combi neuken op de kamer... dat is misschien wel iets meer "mijn ding".
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sex-in-gloryhole-of-kamer-pijpenneuken-ma-vrij-10u-tot-20u.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik vond contact met Tina vlot, vriendelijk en duidelijk.
Ze kan absoluut heerlijk pijpen, je voelt je wel eventjes verwend als je daar buiten stapt.
Wat mij betreft aanrader.
 
Als ik er nog eens mee zou afspreken, zou ik haar toch ook eens willen neuken. Voorbij die gloryhole geraken dus zoals onze vriend hierboven. Alleen ik twijfel een beetje of ze echt wel een fatsoenlijke neukbeurt aanbied .. dat kan ik moeilijk beoordelen. En dan wil ik haar ook wel volledig naakt, ik weet eigenlijk niet of ze dit doet.
Ik ben vandaag ook nog eens terug bij Tina langst gegaan
Heb deze keer ook voor de 90€ optie gekozen waarbij je na het starten aan de gloriehol met wassen en pijpen ze je binnen laat op haar kamertje
Ze had een kort zwart kleedje aan met verder niks er onderaan
Dat zag ik omdat er een ritssluiting vooraan was die volledig open kon waardoor haar mooie borsten tevoorschijn kwamen
Ze zette zich klaar op zen hondjes nadat ze er een condoom had over gedaan na er eerst nog ff aan te zuigen zodat hij goed keihard stond
Achteraan de muur is een grote spiegel zodat je haar tieten goed kan zien tijdens het doggyneuken en je mocht borsten ook goed vastnemen
Heb haar gevraagd of ze ook volledig naakt wou maar dat deed ze niet maar eigenlijk was ze zo goed als naakt
Heb haar ook nog afgewerkt op missionaris en dan leek het eigenlijk wel dat ze naakt onder je lag
Was weer een goede neukbeurt en ga zeker nog eens terug
Zou hier best een recensie formulier willen invullen maar zie niet goed hoe ik dat moet doen met de gsm
Ze krijgt van mij een dikke 9
 
Heb met deze Tina via whatsapp een afspraak proberen maken, wat een onbeleefde vrouw is dit. Ze eindigde ook dat ze mij zou 'reporten' als faker. (scenario ik vroeg of de fotos nog recent waren en indien het kon een selfietje erbij, als het niet kon geen probleem. Vroeg wanneer ze tijd zou hebben stuurt nu niet heb een klant, erna niets van gehoord tot tegen 18-19u. Zegt ze jij bent faker en wilt niet komen, dacht van hmm jij zegt niet wanneer je kan en dat je een klant hebt....)
Nog nooit niet meegemaakt en ze weet precies niet wat google is want ze kan gewoon zichzelf ingeven en zien dat de commentaar niet echt altijd even positief is op de verschillende fora.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat is er moeilijk aan om het knopje 'meer opties' onder het invul vak aan te klikken?
Dat is een goede tip
Wist dat namelijk ook niet hoe ik dat kon doen
Mercikes
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
70 blowjob cim
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat is er moeilijk aan om het knopje 'meer opties' onder het invul vak aan te klikken?
Ha daar vind je dat
Nu is het me duidelijk
Bedankt Boobslover

Ga er meteen werk van maken
 
Terug
Bovenaan Onderaan