Tina, Hoogstraten 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SjonJuan

Newbie
7
23/10/25
15
6
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/heerlijke-snoepjes.html
Totale kosten (in euro)
160
Ik ben bij Tina geweest en het verbaast mij eigenlijk dat er nog helemaal geen onderwerp over deze heerlijke dame was.

Tina is Oekraiense en dat is in mijn ogen een absolute aanbeveling. Ik vind Oekraiense vrouwen vaak erg mooi, en lekker actief. Ze spreekt vrij aardig engels.

Ik vond haar bij de erotische massages, maar er zijn ook andere dingen mogelijk hoor!
Ze ontvangt in een net appartement in het centrum van Hoogstraten. Voldoende gratis parkeermogelijkheid op loopafstand. Ze werkt daar samen met een andere dame, Lania die ik ook nog wel een keer ga bezoeken. Voorheen werkte Tina volgens mij samen met Milena, ook in die omgeving.

Tina is een mooie vrouw, blond haar en best lang. Slank met pronte (kleinere) tietjes. Mooi koppie. Na het douchen begon ze met een lekkere massage. Volgens mij heeft ze er niet voor gestudeerd, maar het was niet verkeerd allemaal. Al snel begon ze te teasen en vroeg ze of ik haar wilde zoenen. Dat wilde ik wel en het liet haar niet onberoerd!
Al vrij snel ging het over in sex en daar had mevrouw wel zin in geloof ik. Het pijpen deed ze grondig en met enthousiasme en al vrij vlot belandden we in 69, waardoor ik haar goed kon likken. Ze werd erg opgewonden en op een gegeven moment pakte ze een condoom en propte ze me in haar kutje. Toen kwam ze goed los en in fluks tempo wilde ze geneukt worden. Regelmatig wisselden we van standje en met een hoge gil kwam ze enkele malen klaar. Voor de finale trok ze mijn condoom af en pijpte ze me tot een hoogtepunt. Ik deponeerde alles keurig in het mondje en ze slikte het gretig door. Na afloop zei ze dat dit niet allemaal de gebruikelijke gang van zaken was, maar ze voelde een klik. Prima toch!

Samenvattend: qua massage niet zo bijzonder, dan ben je bij bijvoorbeeld Milena beter af, maar voor het betere sexwerk moet je echt bij Tina zijn. Ze houdt ook wel van wat steviger en geniet er zelf absoluut van!

Ik denk dat dit mijn nieuwe toppertje in die regio is!

Terug
Bovenaan Onderaan