Recensie Tina, Massagewereld Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Funloving

Stamgast
309
27/01/22
378
14
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/tina/
Totale kosten (in euro)
170 (met fooi)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij het voorstelrondje viel Tina me al meteen op. Ze is een mooie Dominicaanse dame die er sexy uit zag. Ik schat dat ze midden 40 is, maar dat zou je niet zeggen, gegeven haar strakke huid en lenigheid. Ze heeft bovendien prachtige volle borsten die ze vakkundig inzet tijdens de massage. Ze is gezegend met twee lange, prachtige benen die ze ook leuk in zet bij de massage. Hoe, laat je maar verrassen. En ze masseert heel enthousiast en goed. Tina kronkelde op mijn rug en ik voelde haar billen (en later haar borsten) overal. Nadat ik me mocht omdraaien was ze nog actiever. Met haar borsten gleed en bewoog ze over mijn lichaam. Helaas had ik maar 60 minuten geboekt. En die gingen op die manier heel snel voorbij. Volgende keer langer boeken.
 
Bij het voorstelrondje viel Tina me al meteen op. Ze is een mooie Dominicaanse dame die er sexy uit zag. Ik schat dat ze midden 40 is, maar dat zou je niet zeggen, gegeven haar strakke huid en lenigheid. Ze heeft bovendien prachtige volle borsten die ze vakkundig inzet tijdens de massage. Ze is gezegend met twee lange, prachtige benen die ze ook leuk in zet bij de massage. Hoe, laat je maar verrassen. En ze masseert heel enthousiast en goed. Tina kronkelde op mijn rug en ik voelde haar billen (en later haar borsten) overal. Nadat ik me mocht omdraaien was ze nog actiever. Met haar borsten gleed en bewoog ze over mijn lichaam. Helaas had ik maar 60 minuten geboekt. En die gingen op die manier heel snel voorbij. Volgende keer langer boeken.
Dan schat je haar wel erg jong in want ze is 60+.
Ze is al een tijdje niet aanwezig en is wel naar haar thuisland op vakantie.
 
Serieus 60+ en dan zo'n strak lichaam en lening? Knap. misschien 50+ dan, maar 60+? Moeilijk te geloven. Ik ben een maand of 2 geleden bij haar geweest, en ben nu wat recensies aan het posten van de laatste weken.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/tina/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recent heb ik Tina bezocht in Nijmegen, waar ze sinds kort ook werkt begreep ik. Tina is, zoals al eerder hier vermeld, een dame van 60+, maar ongeacht haar leeftijd is ze nog lenig genoeg en ziet ze er wel OK uit.

Bij binnenkomst even samen douchen waarbij je goed wordt gewassen, en dan door naar de massage. Zoals gebruikelijk wordt eerst de achterkant onder handen genomen. Wat dit betreft was het allemaal prima, Tina's massage kwaliteiten zijn in orde. Maar ik had voor een uur geboekt en ze vroeg na 15 minuten al om om te draaien, op zich geen probleem dacht ik, niets mis met een lange voorkant sessie :). Helaas viel dat tegen, na nog eens 20 minuten heeft ze laten komen en was het ook over en uit. Ik bleef nog liggen terwijl Tina al ging douchen, dit dus eigenlijk al na zo en 35 a 40 minuten.

Al met al is er voor mij geen herhalingsgevaar voor Tina.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.601
Berichten
729.157
Leden
33.584
Nieuwste lid
Ams
Terug
Bovenaan Onderaan