Tina, Nijlen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Whippedcream

Wandelaar
25
10/03/25
17
3
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/naturally-large-breasted-sexy-beauty.html
Totale kosten (in euro)
200
Ik dacht, ik ga toch eens proberen bij een chinese in Nijlen. Er zijn meerdere chinese dames die daar ontvangen. Ik zag zelfs een bordje met "GB" erop staan.
Soit, de dame ziet er echt uit zoals op de foto's maar spreekt geen engels, dus communicatie is niet mogelijk, buiten dat ze wat gilletjes en kreuntjes laat. Ze begon met direct haar tarief aan te geven en dat was 150 voor een uur, 50 extra om bare en nog eens 50 extra in in haar klaar te komen. Stond zo geil, dat ik eens de bare heb genomen. Ze adverteert met alleen massage en dat is wat ik het liefste heb als er achteraf lekker geneukt kan worden. Massage? Nee, wat gewrijf, heel snel gedaan. Kreunen en gillen en dan maar missio genomen en over haar klaar gekomen. Mijn geiligheid heeft me geneukt. Dit trok op niets en zeker dat er eens geen woordje gewisseld kan worden hoe zalig het wel is of andere onzin praat. Pluspunt, haar hygiëne was top.
Herhaling? Absoluut niet. Ze is niet meer en minder dan al de chinese vrouwen die hier gedumpt worden.

Terug
Bovenaan Onderaan