Recensie Tina, Zaandam (voorheen Drachten, Amsterdam) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.048
20/08/21
1.487
30
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2375368-tina
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Koude kamer want gas is te duur
Tongzoenen was niet tongzoenen
Pijpen was voornamelijk trekken
Geen herhalingsgevaar
 
Ik kwam deze Aziatische schoonheid tegen en dacht laat ik maar weer eens een chinees bezoeken. App verkeer verliep vlot en al snel maakten we een afspraak. Gevraagd of de foto's echt waren en volgens de dame wel...dus vooruit voordeel van de twijfel.

Daar aangekomen in een prima appartmentje deed de dame in kwestie open me een groot badhanddoek om en begeleide je door de donkeren hal naar de even donkere kamer. Helaas bleek het de dame in kwestie niet te zijn...ik gok dat deze dame ruim 20 jaar ouder was en een stuk forser was dan op de profielfoto's. Ze was schoon, en super vriendelijk en de geilheid overmande me en dacht laat ik het dan maar het beste van maken aangezien ik al het e.e.a. uit had getrokken...

Zoals ik al zei was ze een stuk ouder en steviger qua postuur, zeker niet lelijk, maar hoopte op wat anders. Vrij dikke tieten (naturel). Betaald voor vluggertje en me laten pijpen zonder cd voor 80€. Je mag over d'r heen komen en gelukkig was dat snel gebeurd. Pijpkwaliteit matig, voor de rest had ik weinig interesse aan intimiteit met deze dame. Ze had een plukje haar op d'r flamoes, maar rond de lippen gewoon goed geschoren. Haar engels was niet goed, spreekt prima spaans (ik dan weer niet), dus ze zal wel bij de bekende groep reischinezen horen.

Er was daar nog een ander ouder dametje, lekker petite die me beter beviel. Stak haar hoofd even door de deur omdat ze nieuwsgierig was. Ik heb haar niet gevonden op de site. Stelde een trio voor maar bedankte me uiteraard...

Kwestie geilheid am de overhand en zeer zeker geen herhalingsgevaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan