Algemeen Tippelzone, Arnhem, Nederland

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu het doek voor Vitesse gevallen is kunnen ze in het Gelredome mooi een bordeel ervan maken
De beheerder zei een tijdje terug dat Vitesse niet zonder hem kon, maar hij wel zonder Vitesse.
Nu moet hij maar zien hoe zijn stadion gevuld kan worden nu die wedstrijden niet gespeeld worden.
Qua concerten zal dat niet zo eenvoudig zijn, dus wie weet zijn die dames niet zo'n gek idee.
Maar ja, hoe haal je duizenden wandelaars en een hoeveelheid sekswerkers op een avond daarnaartoe...

Vraag: dacht vanavond rond 21:00 uur naar de tippelzone te gaan. Nooit geweest. Ik opzoeken waar het was en het adres is blijkbaar de oude veerweg.
Ik erheen en dan kom je bij de Shell uit en vervolgens een gesloten bedrijventerrein.

Weet iemand hoe ik er wel kom?

Kan er kort over zijn, als je geluk hebt twee. Een dame ergens in de 60 genaamd Anja, lieve dame overigens. Een verslaafde dame genaamd Gina en een oudere pittige dame die zichzelf black mamba noemt. En dat was het. Ik sprak Gina vorige week nog en de toekomst van de zone is bezegeld, Gemeente heeft erkend dat er sprake is van uitsterfbeleid. De dames die er nu nog zijn zullen ergens anders moeten gaan werken. Dames die in Nijmegen werken mogen op hun vergunning wel in Arnhem aan de slag, maar niet andersom. Geen idee wat daar de reden van is, dat vertellen de dames zelf. Maar één ding is zeker, de Veerweg in Arnhem is over en sluiten.

Mijn gevoel zegt dat het gemiddeld genomen als guur, smerig of onveilig overkomt in de buurten waar getippeld word en dat ze dit als gemeente niet meer willen. Daarlangs zal er gemiddeld genomen meer handhaving aan te pas komen in deze buurten waar de dames werken. Of dit nu noodzakelijk is of dat het gewoon een regel is voor algemene controle cq protocol, laat ik in de midden.

Alles wat tegenwoordig ook maar enigszins als negatief (gezien word ) voor een gemeente is willen ze vanaf.

Allemaal het toedoen van de mobilisatie wat tegenwoordig iedereen in zijn zak heeft om overal en altijd maar een mening over te geven op welk platform dan ook waar de media weer bovenop springt waardoor het escaleert en er maatregelen genomen worden voordat er weer echt bewijs ergens van is.

In Eindhoven was het ook van het ene op andere moment gedaan.

Terug
Bovenaan Onderaan