Tippelzone, Brussel, België

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren gepasseerd, en ondanks dit bericht, haalde k me zelf over dat het zaterdagavond is en ik wel iem ging vinden, lesje geleerd…. Buiten 3 transgenders helemaal niets ben dan maar naar de aarschotstraat geweest, ondertussen 4u in de ochtend, ze vroegen allemaal 50 eu, wat begrijpelijk is, maar dan kon ik evengoed in gent naar de hoeren geweest zijn en mij wat geld en moeite bespaard onderweg, dus besloot daik sws geen 50 ging betalen hahahaha dat faalde ook, heb dan snel maar 1tje genome voor 50 en weer naar huis teruggekeerd.
kvroeg me wel af ofdat de prijzen standaard 50 eu zn in de aarschotstraat of ik gwn geen chance had want zaterdag is doorgaans meer volk dan tijdens de weekdagen, meer vraag hoger prijs natuurlijk, had de vorige keer voor 30 eu kunnen scoren, maar het leek gisteren bijna onmogelijk.
Ik denk wel dat ik tijdje niet zal terugkomen, gewoon een vuil plek, de hoeveelheid drugsverslaafde en daklozen is abnormaal, als jonge twintiger heb k daar geen last van maar ik kan wel geloven dat het voor sommige een grote afknapper kan zijn
Je zegt dat je evengoed naar Gent kon geweest zijn, maar ik ga soms eens ergens anders om een ander aanbod te zien. Is ook eens leuk. Gisteren nog Louisalaan paar keer rond gereden en blondje opgepikt (Eda geloof ik). In de auto afgewerkt geweest daar in de buurt. Toch een spannende ervaring altijd.
 
Je zegt dat je evengoed naar Gent kon geweest zijn, maar ik ga soms eens ergens anders om een ander aanbod te zien. Is ook eens leuk. Gisteren nog Louisalaan paar keer rond gereden en blondje opgepikt (Eda geloof ik). In de auto afgewerkt geweest daar in de buurt. Toch een spannende ervaring altijd.
In begin van de laan? Bril, witblond, knee boots?
 
Iemand ervaring met de Hongaarse vanessa?
Deze:


Dacht dat ze weg was. Is ze terug?
 
Deze:


Dacht dat ze weg was. Is ze terug?
Jep ze is al een tijdje terug,heb haar afgelopen zaterdag nog gesproken
 
Dit topic net ontdekt. Jaren geleden tal van leuke avonden beleefd op Avenue Louise. Vooral Celestina en Helena (beiden albanese blondjes) mochten mij vaak verwennen. Celestina is dan verdwenen omdat ze een rijke klant aan de haak had geslagen, Helena same story. Jammer want waren 2 topgrieten. Sindsdien nooit meer terug geweest
 
Terug
Bovenaan Onderaan