Algemeen Tippelzone, Brussel, België

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik werk in de buurt, dus ik zie ze staan op het middag uur, en rond 17:00 - 18:00.

Er is recent een nieuw Arabisch meisje. Ik schat een jaar of 25. Ik kan 3x per week een live status geven haha.

Super, bedankt voor de tip. De Handelsstraat is dan toch vooral 's avonds? heb jaren in die buurt gewerkt, letterlijk twee straten verder, en dat is me nooit opgevallen...

Super, bedankt voor de tip. De Handelsstraat is dan toch vooral 's avonds? heb jaren in die buurt gewerkt, letterlijk twee straten verder, en dat is me nooit opgevallen...
Vanuit ons gebouw kan ik ze gewoon zien staan. Handelsstraat is het vanaf de middag vrij druk. Een 6 tal vrouwen, allemaal niet zo ver van Euro2000 waar ze afspreken.
Gewoon het blokje doen en je ziet er een 6tal. Zeker rond 16:00-17:00.

Vanuit ons gebouw kan ik ze gewoon zien staan. Handelsstraat is het vanaf de middag vrij druk. Een 6 tal vrouwen, allemaal niet zo ver van Euro2000 waar ze afspreken.
Gewoon het blokje doen en je ziet er een 6tal. Zeker rond 16:00-17:00.

Ik werk niet meer in Brussel. Maar misschien maak ik nog een keer een ommetje. 😎

Wat is het adres weer van de Euro2000?

Is eigenlijk Koopliedenstraat (rue des commerçants), Handelsstraat is ergens anders ????
Studio 2000 is niet in de Koopliedenstraat. Vroeger had je het hotel Europ in de Koopliedenstraat maar dat is reeds enkele jaren gesloten. Studio 2000 bestaat wel nog en is gelegen in de Van Gaverstraat.
De straat heet Van Gaverstraat en is een zijstraat van de Koopliedenstraat.

Voor zij die Louiza nog willen proberen. Ik denk dat het volledig gedaan is daar. Ben vrijdagavond nog eens gaan kijken tussen middernacht en 1u. Stonde 3 dames die het geld niet waart zijn! 1 reuzin die eerder lijkt op een man met makeup, oudere met blonde pruil en schraal kleinere oudere vrouw. Zonde! Vroeger was het daar het beste!!!

Voor zij die Louiza nog willen proberen. Ik denk dat het volledig gedaan is daar. Ben vrijdagavond nog eens gaan kijken tussen middernacht en 1u. Stonde 3 dames die het geld niet waart zijn! 1 reuzin die eerder lijkt op een man met makeup, oudere met blonde pruil en schraal kleinere oudere vrouw. Zonde! Vroeger was het daar het beste!!!

Die "reuzin" staat daar al enkele jaren en was een van de redenen dat ik de laatste keer dat ik even ging gaan kijken daar weer snel weg was. Dat moet toch al een jaar of 3-4 geleden zijn. Maar had ze voor "covid" ook al opgemerkt.

Terug
Bovenaan Onderaan