Algemeen Tippelzone, Brussel, België

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waar kan ik de trans dvp's vinden?
Hoe laat staan die er meestal? Ik lees hier dat sommige het hebben over een locatie bij de belgacom toren maar ook de louizalaan en bij de koopliedenstraat in de buurt van studio 2000.
Ah, ik vermoed dan dat je de Albert II laan bedoelt, bij de Belgacom toren. Daar staan alleen transen.
Waar precies? Welke kant van de toren en hoelaat?

Waar kan ik de trans dvp's vinden?
Hoe laat staan die er meestal? Ik lees hier dat sommige het hebben over een locatie bij de belgacom toren maar ook de louizalaan en bij de koopliedenstraat in de buurt van studio 2000.

Waar precies? Welke kant van de toren en hoelaat?
Dat is ondertussen ongeveer 15 jaar geleden dat ze op de Albert II laan tippelden…..Ook rond de Koopliedenstraat zijn er nog zelden trans of shemales te vinden.

Tussen de 25 en 35 jaar. Slanke en iets vollere dames aanwezig. Was de moeite gisteren en ging er druk aan toe, de ene na de andere dame kwam er aan met haar klant die volgde op paar meters 😅
Bedoelde zaterdag

Bedankt...ik vermoed gezien tijdens de nacht of tijdens de dag?
ik ga er volgende week nog eens een rondje maken en kijken wat er zoal staat te tippelen.

Ik werk in de buurt, dus ik zie ze staan op het middag uur, en rond 17:00 - 18:00.

Er is recent een nieuw Arabisch meisje. Ik schat een jaar of 25. Ik kan 3x per week een live status geven haha.

Ik werk in de buurt, dus ik zie ze staan op het middag uur, en rond 17:00 - 18:00.

Er is recent een nieuw Arabisch meisje. Ik schat een jaar of 25. Ik kan 3x per week een live status geven haha.
Intressant om te weten bedankt voor de tips... en wil die 25jarige marokaanse wel eens zien,ik ga volgende week dinsdag naar brussel en een kijkje nemen in de tippelzone...

Terug
Bovenaan Onderaan