Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien: 'Aardig op weg' ipv 'Meeloper'
Verder vooral niet te zwaar opnemen. Sommigen hebben heel veel berichten maar weinig te melden en anderen weinig berichten met veel waardevols.
leuk gevonden al moeten we daar inderdaad niet te zwaar aan tillen . Vind het wel spijtig dat diegene die dagelijks pakken foto's posten bijna onmiddellijk stamgast of meubelstuk worden terwijl die foto's op zich toch niet veel bijdragen aan het beoogde doel van deze site " namelijk elkaar info doorspelen "over de bezochte dames , huizen en dergelijke meer. Pas op , ik heb op zich niets tegen die foto's want er zijn daar wel mooie bij en je kan ze ook makkelijk links laten liggen als het je niets zegt. ok het zijn berichten maar om daaruit dan te concluderen dat het betreffende lid een waardevolle medewandelaar is ??????? misschien ook een pure recensie teller in het leven roepen .

Kan de rubriek 'priveontvangst' niet veranderd worden in 'prive/thuis ontvangst'? Of iets dergelijks..

Aangezien priveontvangst ook in vergunde locaties kan plaatsvinden als iemand zelf de moeite neemt om een advertentie te plaatsen?

Thuisprostitutie is in Tilburg niet vergunningsplichtig, dus toegestaan. Wel gelden voorwaarden als: thuiswerk moet in de eigen woning plaatsvinden. De verdiensten zijn alleen voor de sekswerker en er mag geen overlast zijn voor de buurt.
Er is landelijke wetgeving in de maak waarin staat dat alle sekswerkers in de toekomst verplicht een vergunning moeten aanvragen. Algemeen wordt gevreesd dat veel sekswerkers, ook thuiswerkers, dit niet zullen doen omdat ze dan niet meer (relatief) anoniem kunnen werken. Met als gevolg dat deze groep in de illegaliteit verdwijnt.
In Tilburg zijn raam- en straatprostitutie niet toegestaan.

Yep inderdaad,het mag in Tilburg. Weer wat geleerd.

Kan de rubriek 'priveontvangst' niet veranderd worden in 'prive/thuis ontvangst'? Of iets dergelijks..

Aangezien priveontvangst ook in vergunde locaties kan plaatsvinden als iemand zelf de moeite neemt om een advertentie te plaatsen?
Deze begrijp ik niet. Thuisontvangst is een vorm van privéontvangst, dus wordt al door die term gedekt. 'Privé-/thuisontvangst' (aan elkaar) is dus deels dubbelop.

Kan het mogelijk worden gemaakt dat starters van een topic (geen recensies) zelf ook het topic weer kunnen afsluiten?
Ik zie regelmatig topics die totaal ontsporen en werkelijk niets meer te maken hebben met wat de starter beoogde. Ik kan mij zo voorstellen dat de topic starter dan het liefst zo'n topic afsluit.

Daar heb je gelijk in, maar ik geef slechts mijn mening.
Het lijkt me niet goed, omdat iemand dan een onderwerp kan starten en weer verwijderen als de reacties hem niet bevallen.

Thuisprostitutie is in Tilburg niet vergunningsplichtig, dus toegestaan. Wel gelden voorwaarden als: thuiswerk moet in de eigen woning plaatsvinden. De verdiensten zijn alleen voor de sekswerker en er mag geen overlast zijn voor de buurt.
Er is landelijke wetgeving in de maak waarin staat dat alle sekswerkers in de toekomst verplicht een vergunning moeten aanvragen. Algemeen wordt gevreesd dat veel sekswerkers, ook thuiswerkers, dit niet zullen doen omdat ze dan niet meer (relatief) anoniem kunnen werken. Met als gevolg dat deze groep in de illegaliteit verdwijnt.
In Tilburg zijn raam- en straatprostitutie niet toegestaan.

Yep inderdaad,het mag in Tilburg. Weer wat geleerd.
Dat moet je ook aan een echte kruikenzeiker vragen :ROFLMAO:

Daar heb je gelijk in, maar ik geef slechts mijn mening.
Het lijkt me niet goed, omdat iemand dan een onderwerp kan starten en weer verwijderen als de reacties hem niet bevallen.
Ik had het over ontsporen niet over bevallen. Bovendien is het wel zo dat als je een topic sluit dit nog wel te lezen is. Kan een volgende gebruiker die er behoefte aan heeft een nieuw topic starten.

Kan het mogelijk worden gemaakt dat starters van een topic (geen recensies) zelf ook het topic weer kunnen afsluiten?
Dat klinkt alsof de topicstarter de "eigenaar" is van het topic. Zo zie ik het niet. De topicstarter geeft het startschot en vanaf dat moment is het topic algemeen bezit. Eens dat topics sluiten aan moderatoren voorbehouden moet blijven.

Ik zie regelmatig topics die totaal ontsporen en werkelijk niets meer te maken hebben met wat de starter beoogde. Ik kan mij zo voorstellen dat de topic starter dan het liefst zo'n topic afsluit.

Dankje voor het voorstel maar onze voorkeur blijft om een topic wat ontspoort op te ruimen en de veroorzakers aan te spreken, hierbij helpt het uiteraard als er tijdig wordt gerapporteerd.

Een topic sluiten doen we zelden.

Het logo dat er bij afgebeeld wordt is deze:
title.png

Misschien bestaat ergens een XenForo forum voor die game oid. en raakt Authy er daardoor van overtuigd dat dat het XenForo logo is of zo.

Terug
Bovenaan Onderaan