Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mails komen niet meer in de spambox.

Ondertussen wordt er gesleuteld aan een recensiemogelijk.

1624992051261.png
 
30-06: Update functionaliteit

Je kunt nu een voorvoegsel kiezen als je een recensie gaat schrijven om onderscheid te maken tussen gewone berichten en recensies:

1625015915961.png


Daarnaast is bij de betreffende subcategoriëen een mogelijkheid toegevoegd om een beoordeling in te vullen als je een topic aanmaakt. Het invullen van deze velden is volledig optioneel, als het geen recensie betreft kun (moet) je deze velden gewoon leeg laten.
1625016627500.png



Feedback, laat maar horen.
 
Ondanks dat ik al 3x pushmelding afgezet heb, krijg ik nog steeds constant de pop-up "Girlsreview.nl vraagt jouw toestemming om pushmeldingen aan te zetten ."
Kan dat uitgezet worden aub?
Thanks
Dit! Ja/nee kiezen en pop-up zou moeten verdwijnen imo.

Verder blij met een alternatief voor Hookers, laten we hopen dat veel mensen over zullen stappen! Niks was zo fijn om even een dame te checken voor een bezoekje, heeft mij toch een flink aantal keer geld bespaard
 
Ondanks dat ik al 3x pushmelding afgezet heb, krijg ik nog steeds constant de pop-up "Girlsreview.nl vraagt jouw toestemming om pushmeldingen aan te zetten ."
Kan dat uitgezet worden aub?
Thanks
Dit! Ja/nee kiezen en pop-up zou moeten verdwijnen imo.

Verder blij met een alternatief voor Hookers, laten we hopen dat veel mensen over zullen stappen! Niks was zo fijn om even een dame te checken voor een bezoekje, heeft mij toch een flink aantal keer geld bespaard

Uiteraard zou dit maar 1x moeten heren, ervaren jullie dit op desktop of mobiel?

Heb iets aangepast, hoor graag of je verbetering merkt.
 
Is het eventueel mogelijk om de "status" of zelfs het aantal geplaatste berichten en recenties van de gebruiker over te nemen van hookers ? Zodat het ook zichtbaar is dat een recentie komt van iemand die betrouwbaar is ? Of willen jullie bewust met een schone lei beginnen ?
 
Is het eventueel mogelijk om de "status" of zelfs het aantal geplaatste berichten en recenties van de gebruiker over te nemen van hookers ? Zodat het ook zichtbaar is dat een recentie komt van iemand die betrouwbaar is ? Of willen jullie bewust met een schone lei beginnen ?
Goeie vraag, het is helaas niet mogelijk om automatisch al je berichten/recensies vanuit Hookers mee te nemen. Sowieso is het een goede start om zelf eventueel al wat recensies over te zetten.

We kunnen alle leden die overstappen met een respectable staat van dienst (zolang hookers nog in de lucht is) eventueel wel met een speciale user-titel kenbaar maken? Dus waar nu Newbie staat (op basis van aantal geplaatste berichen) Oudgediende ofzoiets?
 
ja gewoon de draad bv dames die al 50 reviews hebben enz......van eigen en anderen. Je kan makkelijk heel de pagina copy pasten in Word en hier plaatsen
 
Laatst bewerkt:
@Walker ik weet niet, er staan overal linkjes (alle rode tekst is een link) terug naar hookers bij, die dus dalijk niet meer werken. Ook de verwijzingen naar buttons zoals recensieformulier, bekijk beoordeling, bekijk profiel zijn wat onduidelijk, misschien alleen de tekst van eigen reviews overnemen?
 
heb oorspronkelijk bericht iets beter opgemaakt misschien op deze manier wel? Zonder linkjes. Probeer maar gewoon ons archief van Hookers wat over te zetten naar dit waardig alternatief. Gaat voor sommigen wel wat tijd inkruipen.
Als je het niet goed vindt dan wijzigen we het gewoon. Your choice.
Grtz
 
Laatst bewerkt:
@Walker dat is al een stuk beter ja. Nu hoop ik dat we met z'n allen hier mooie recensies gaan schrijven en dat we maar een paar oude zaken als archief mee moeten nemen, want uiteraard hebben de mensen die het op hookers.nl gepost hebben, niet allemaal ingestemd dat hun recensie hierheen werd gekopieerd.
 
vraagje...is het hier wel toegestaan om recensies te plaatsen met bijv. Uiterlijke kenmerken/nationaliteit ed ?
Hopelijk Wordt dit een goe alternatief voor hookers.nl
Tijd zal het wel uitwijzen zeker ?
Alvast veel succes !
 
Terug
Bovenaan Onderaan