Overstappers vanaf Hookers.nl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

admin

Administrator
Forumleiding
1.477
29/06/21
6.589
Kom je van Hookers.nl af en wil je graag hier verder? Helaas is het niet mogelijk om je recensies en berichten automatisch over te nemen. Daardoor begin je hier met een schone lei maar tegelijkertijd dus ook met 0 eerdere berichten. Het is trouwens een goed idee om een aantal van je laatste recensies ook hier te plaatsen.

Omdat het altijd wat risky is gebleken om op recensies van iemand met maar 1 bericht af te gaan kunnen we voorlopig (t/m 30-8-2021) een speciale usertitel toekennen aan leden die in het verleden op Hookers.nl actief waren en daar een mooie staat van dienst hadden. We noemen deze "Oudgediende".
1625056347479.png


Als je interesse hebt in deze titel, reageer dan even in dit berichtje met je oude gebruikersnaam op Hookers.nl.
 
Laatst bewerkt:
Honeybee vliegt graag van Hookers naar Girlsreview
 
mijn naam is al hetzelfde als op Hookers... Daar officieel meubelstuk (2004). Recensies (bijna?) allemaal gesneuveld bij de grote AVG aanpassing...
 
Omdatikhetlekkervind is ook van de partij.
Dit officiële meubelstuk is dus ook verhuisd naar hier ?

Zelfde naam, zelfde avatar. Snel wat info copy/ pasten ?
 
Ik heb zojuist de overstap van Hookers.nl naar deze site gemaakt. Ik hoop dat het een succes wordt.
Ik was al sinds oktober 2002 lid van Hookers, dus je mag me wel een oudgediende noemen.
 
Ik ben H. op hookers, redelijk oudgediend (user 911, februari 2002).
Helaas moeten usernames hier minimaal 3 karakters zijn... dus maar Hhh van gemaakt. Bedankt alvast!
 
Ik ben ook overgekomen! Een aantal reacties en recensies, maar niet heel veel. Ben pas kort geleden begonnen met het schrijven van recensies. Dat zal ik hier dan voortzetten! Zelfde naam geen avatar
 
Ben ook al sinds 2003 lid van hookers, ook al ben ik de laatste tijd erg rustig
Groet Energy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan