Overstappers vanaf Hookers.nl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Overgestapt van Hookers.nl
Geleenstraat en Privéhuis lover.

Wat goed is, is goed en wat slecht is, is slecht. Laten we elkaar vooral waarschuwen voor een TMM. Wel handig als je een raamdame wat beter kunt beschrijven voor de andere wandelbroeders.
 

Bijlagen

  • Asian.JPG
    Asian.JPG
    23,5 KB · Weergaven: 19
Leuk zo'n nieuw forum, ik was zelf sinds 2009 actief op hookers onder deze naam.
 
Sinds 2003 op hookers. Jammer dat het zo lastig is om aan de avg te voldoen. Hopelijk hier meer succes. ?
 
Hallo, goed initiatief deze site! ik ben sinds 2013 actief op hookers.nl met dezelfde naam en avatar (en daarvoor, in de jaren nul, ook al een aantal jaren onder een andere naam). Veelal schrijf ik over Duitse saunaclubs maar ook over Nederlandse dvp's. Ik heb al wat recensies die nog actueel zijn naar deze site overgeheveld en zal er nog een aantal plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Ook ik oudgediende. Ruro was echter mijn tweede profiel na lange tijd van inactiviteit. Mijn laatste (en eigenlijk ook eerste) recensie onder deze alias heb ik ondertussen al gekopieerd naar hier
 
Kom je van Hookers.nl af en wil je graag hier verder? Helaas is het niet mogelijk om je recensies en berichten automatisch over te nemen. Daardoor begin je hier met een schone lei maar tegelijkertijd dus ook met 0 eerdere berichten. Het is trouwens een goed idee om een aantal van je laatste recensies ook hier te plaatsen.

Omdat het altijd wat risky is gebleken om op recensies van iemand met maar 1 bericht af te gaan kunnen we voorlopig een speciale usertitel toekennen aan leden die in het verleden op Hookers.nl actief waren en daar een mooie staat van dienst hadden. We noemen deze "Oudgediende".
Bekijk bijlage 6

Als je interesse hebt in deze titel, reageer dan even in dit berichtje met je oude gebruikersnaam op Hookers.nl.
Bij deze.. Gefeliciteerd met de 'overname' van HOOKERS..
 
Startend Poster op Hookers, hier gewoon Poster.
Anonieme profielfoto op beide sites.
 
SEXCALIBUR! voegt zich bij de Ridders van de Rode Tafel!!!
Oudgediende ? klinkt als een WW2 survivor.
 
Bij deze de overstap...alles hetzelfde wat mij betreft en hopelijk voor de site weer zoals het ooit was op hookers!
 
Ook ik ben een oudgediende. Zelfde nick en avatar lid sinds 2010. Op Hookers is mijn avatar nu in zwart-wit. Net even wat recensies gekopieerd.
 
Laatst bewerkt:
Was ook op Hookers actief sinds september 2019. Voor die tijd gebruikte ik Hookers wel als informatiebron, maar was altijd huiverig om aan te melden ivm privacy. Denk dat ik daar wat op gevonden heb, maar je weet het niet, he.
Benieuwd hoelang deze site in de lucht blijft voordat de moraalridders weer iets gevonden hebben.
 
Oudgediende op hookers: Dinozzo1908.
Zal binnenkort alle recensies kopiëren en plakken!

@admin weet iemand van jullie of een ander lid waar ik mijn geschreven recensies het makkelijkst terug kan vinden op hookers?
Inloggen op hookers, je profielnaam aanklikken en gaan naar recente topics met mijn berichten. Daar zou je het moeten kunnen vinden
 
Goedeavond en welkom! Ik heb jullie allen voorzien van de Oudgediende badge! Veel plezier hier!

beter dit!! Kunnen we ook weer een recensie formulier invullen?

Ja, als je de eerste bent die het topic over een dame aanmaakt wel, bij het aanmaken van een topic in de betreffende subforums krijg je bij het maken van het topic de gelegenheid om het recensieformulier in te vullen. (om dat ook te kunnen als een topic ál door iemand anders is gestart wordt achter de schermen aan gewerkt.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan