Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie is die dame met zwart haarbdat op schipperstraat 10/2 werkt?,heb haar deze ochtend zien staan zag er wel goed uit
Mvg
Het zou deze kunnen zijn.
Ik zag ze gisteren op hetzelfde adres gedurende de dag.

Ik kan je ze echt niet aanraden. Maar ieder heeft het recht zijn eigen vergissingen te maken ...

 
Het zou deze kunnen zijn.
Ik zag ze gisteren op hetzelfde adres gedurende de dag.

Ik kan je ze echt niet aanraden. Maar ieder heeft het recht zijn eigen vergissingen te maken ...

Bedankt voor de snelle reactie,beter weg blijven als ik dit lees,moet volgende week terug in Antwerpen zijn en ga haar naam eens vragen voor de zekerheid ...
 
Soms is er verwarring over de juiste ramen in het pand Schippersstraat 6/8/10. Boven de deuren hangen echter wel kleine cijfers, dus misschien is het handig om hiervan in de toekomst gebruik van te maken om de exacte locatie van het meisje in dit pand aan te duiden.
 

Bijlagen

  • Schippersstraat 6-8-10.png
    Schippersstraat 6-8-10.png
    569 KB · Weergaven: 36
Soms is er verwarring over de juiste ramen in het pand Schippersstraat 6/8/10. Boven de deuren hangen echter wel kleine cijfers, dus misschien is het handig om hiervan in de toekomst gebruik van te maken om de exacte locatie van het meisje in dit pand aan te duiden.
Op jouw foto zijn de nummers 1 t/4 SS 10/1 t/m 10/4. De centrale deur hal is SS 8, en de nummers 5 t/m 8 zijn SS 6/1 t/m 6/4.
 
Ik was afgelopen donderdag op zoek naar Sofi en die was er toen helaas niet. Dame werkt in de avond op VT24 met een kenmerkende nek tattoo. Heeft iemand haar afgelopen weekend nog gezien?
 
Volgens mij werken beiden nog steeds. Kort voor het orthodoxe pasen nog gezien. Mogelijk ivm deze gelegenheid even naar huis. Alexandra stopt vooral in het weekend vaak heel vroeg.
 
Ik overweeg een uitstapje naar Antwerpen om het aanbod eens onder de loep te leggen, maar mijn smaak is echter vrij specifiek, om niet te zeggen beperkt.
Als ik de verschillende reviews bekijk zie ik veel dames in de leeftijd van 18-25 staan en maar weinig ouder dan 30. Zijn er ook 50/60 plus dames te vinden, wellicht op bepaalde dagen en in bepaalde gebieden? Ik hoop dat er iemand een beetje informatie zou willen verschaffen.
 
Ik overweeg een uitstapje naar Antwerpen om het aanbod eens onder de loep te leggen, maar mijn smaak is echter vrij specifiek, om niet te zeggen beperkt.
Als ik de verschillende reviews bekijk zie ik veel dames in de leeftijd van 18-25 staan en maar weinig ouder dan 30. Zijn er ook 50/60 plus dames te vinden, wellicht op bepaalde dagen en in bepaalde gebieden? Ik hoop dat er iemand een beetje informatie zou willen verschaffen.
Er zijn een paar oudere dames.
Of ze werkelijk 50+ zijn, kan ik je niet vertellen
 
Dank voor de reacties beiden, ik stel het op prijs. Gebruikelijkerwijs is de spoeling in dat leeftijdsegment best wel dun.
Aangezien ik van redelijk ver kom, kunnen jullie aangeven op welk moment van de dag dan wel week dergelijke dames er zitten?
 
Dank voor de reacties beiden, ik stel het op prijs. Gebruikelijkerwijs is de spoeling in dat leeftijdsegment best wel dun.
Aangezien ik van redelijk ver kom, kunnen jullie aangeven op welk moment van de dag dan wel week dergelijke dames er zitten?
Zo iets is moeilijk te voorspellen. Wij beheren de dames hun uurrooster niet. Dat is daar iedere dag iets anders. Wie is er is en wie er niet is .
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
38.378
Berichten
746.766
Leden
34.367
Nieuwste lid
Rien
Terug
Bovenaan Onderaan