Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
dfsdfsfeafsegaegaeg
Heb je er vooral last van bij het schrijven van een reply of bij het maken van een nieuw topic? Hij slaat juist alles direct op om te voorkomen dat je onverhoopt kwijt raakt wat je al geschreven hebt.
Ik wilde een reactie geven op een opmerking, maar bedacht me. Het had geen toegevoegde waarde. Ik kon geen annuleringsmogelijkheid (knop ofzo) vinden.

Maar, … ik zie nu dat onder de diskette de optie staat: 'verwijder concept'. Dus, het kan wel. Het valt alleen niet duidelijk op waar je dit kunt vinden. Misschien is er een FAQ te maken over het navigeren en opties op dit forum?
 
Ik heb de spelregels gelezen, ziet er prima uit.
Ik heb 2 opmerkingen.

Het plaatsen van foto's bij recensies mag alleen indien de sekswerker hier uitdrukkelijk toestemming voor heeft gegeven
Het is niet te controleren of de sekswerker toestemming heeft gegeven voor het plaatsen van een foto, ik zou dit sowieso verbieden. Dit ligt toch al erg gevoelig i.v.m. de privacywetgeving, vermijd onnodige discussies hierover. Een link van een advertentie of site kan natuurlijk wel, deze is immers zelf door of namens de sekswerker geplaatst.

Meerdere recensies bij een dame schrijven is toegestaan.
Ik vind dat hier wel een limiet aan moet zitten, bijv. max. 3 per gebruiker. Als er bijv. 20 recensies door dezelfde persoon worden geschreven, voegt dat toch niks meer toe en dan wordt het er niet overzichtelijker op. Na 3 recensies weten we het wel hoe deze persoon er over denkt.
 
Ik heb de spelregels gelezen, ziet er prima uit.
Ik heb 2 opmerkingen.

Het plaatsen van foto's bij recensies mag alleen indien de sekswerker hier uitdrukkelijk toestemming voor heeft gegeven
Het is niet te controleren of de sekswerker toestemming heeft gegeven voor het plaatsen van een foto, ik zou dit sowieso verbieden. Dit ligt toch al erg gevoelig i.v.m. de privacywetgeving, vermijd onnodige discussies hierover. Een link van een advertentie of site kan natuurlijk wel, deze is immers zelf door of namens de sekswerker geplaatst.

Meerdere recensies bij een dame schrijven is toegestaan.
Ik vind dat hier wel een limiet aan moet zitten, bijv. max. 3 per gebruiker. Als er bijv. 20 recensies door dezelfde persoon worden geschreven, voegt dat toch niks meer toe en dan wordt het er niet overzichtelijker op. Na 3 recensies weten we het wel hoe deze persoon er over denkt.
Ik ben het met je eens qua gevoeligheid, misschien moeten we dit inderdaad schrappen.

zullen we vwb meerdere reviews het even aankijken en herzien als het de spuigaten uitloopt?
 
Klopt, dat is op dit moment een beperking in de forum software, alleen bij het maken van een topic krijg je het recensieformulier. Er wordt op de achtergrond gewerkt om dit ook voor volgende reacties mogelijk te maken, maar dat kan helaas nog even duren (is een ingrijpende onderliggende wijziging).
OK, wat raad je in de tussentijd aan? Even wachten met recensies bij dames die al een topic hebben, of een tweede topic voor dezelfde dame maken?
Of je ervaring beschrijven zonder recensieformulier?
 
Precies dit, laten we het houden bij de tekstuele omschrijvingen en bij de dames waar het van toepassing is, de link naar de advertentie.
Heb alle profielfoto's zojuist verwijderd uit m'n posts in de rubriek "Wie heeft ervaring met" ?
(Stond er niet zo bij stil ?)
 
OK, wat raad je in de tussentijd aan? Even wachten met recensies bij dames die al een topic hebben, of een tweede topic voor dezelfde dame maken?
Of je ervaring beschrijven zonder recensieformulier?
Ik denk dat je laatste optie het meest handig is. Meerdere topics maken zorgt ervoor dat het minder overzichtelijk gaat worden.
 
Vraag ik heb eerder vandaag recensie geschreven, maar als ik naar de lijst kijk staat er overal recensie voor behalve bij die ban mij.
Vraag 2 ik zie dames met recensie waar ik ook over wil schrijven maar hoe voeg ik dan een recensie toe aan de dame in kwestie
Gr Satisfyer 69
 
Vraag ik heb eerder vandaag recensie geschreven, maar als ik naar de lijst kijk staat er overal recensie voor behalve bij die ban mij.
Vraag 2 ik zie dames met recensie waar ik ook over wil schrijven maar hoe voeg ik dan een recensie toe aan de dame in kwestie
Gr Satisfyer 69
Hoi! Dit moet je zelf even aanklikken bij het maken van een topic. Vóór het veld waar je de topic titel in zet staat een dropdown menu om dat te kiezen ?

Kunt het ook nog aanpassen bij je geplaatste topics.
 
Mogen screenshots dan?
Een topic starten en gebruik maken van het recensieformulier op deze site zorgt ervoor dat alles mooi hetzelfde blijft en dus voor iedereen goed overzichtelijk, daarnaast is het dan ook doorzoekbaar, dat gaat met een screenshot niet lukken.

Het zou klasse zijn als je de reviews kunt overnemen door ze even opnieuw te posten.
 
Momenteel kun je je eigen bericht ongelimiteerd aanpassen. Maar misschien heb je we l een punt en is het categoriseren per provincie iets te veel van het goede?
Als je het niet per provincie indeeld, dan wordt het al snel een zoekplaatje vrees ik. Kijk eens op het IJberenforum als voorbeeld. Daar staan alle vormen van prostitutie door elkaar in de provincies. Je zoekt je een ongeluk. Reislustige Dames zullen altijd een probleem blijven ben ik bang.

Zou het een idee zijn om één aparte "fake provincie" te maken speciaal voor de reislustige Dames en hun recensie daar te plaatsen? De honkvaste Dames kunnen dan wel in de desbetreffende provincies staan. Giulia uit één van mijn recensies, bij haar zou dat goed kunnen. Ze reist het hele land door namelijk.
 
Een topic starten en gebruik maken van het recensieformulier op deze site zorgt ervoor dat alles mooi hetzelfde blijft en dus voor iedereen goed overzichtelijk, daarnaast is het dan ook doorzoekbaar, dat gaat met een screenshot niet lukken.

Het zou klasse zijn als je de reviews kunt overnemen door ze even opnieuw te posten.
Toevallig de gouden tip, m.b.t. hoe je je recensies eenvoudig kunt terugvinden op Hookers?

Of moet ik idd m'n >1.000 berichten doorakkeren?
 
Als je het niet per provincie indeeld, dan wordt het al snel een zoekplaatje vrees ik. Kijk eens op het IJberenforum als voorbeeld. Daar staan alle vormen van prostitutie door elkaar in de provincies. Je zoekt je een ongeluk. Reislustige Dames zullen altijd een probleem blijven ben ik bang.

Zou het een idee zijn om één aparte "fake provincie" te maken speciaal voor de reislustige Dames en hun recensie daar te plaatsen? De honkvaste Dames kunnen dan wel in de desbetreffende provincies staan. Giulia uit één van mijn recensies, bij haar zou dat goed kunnen. Ze reist het hele land door namelijk.
Niet zozeer betrekking op jouw idee (sounds good) , maar toen ik las 'fake provincie' , dacht ik...


Is het daarnaast een idee om een topic te maken waarin fake accounts kunnen worden benoemd, inclusief onderbouwing? Of is dat een lastige, omdat je dan linkjes moet plaatsen van Instagram, danwel sites via/als Yandex.

@admin
 
Toevallig de gouden tip, m.b.t. hoe je je recensies eenvoudig kunt terugvinden op Hookers?

Of moet ik idd m'n >1.000 berichten doorakkeren?

Geavanceerd zoeken -> je naam invullen bij Leden en sorteren op datum?
 

Bijlagen

  • 1625179239498.png
    1625179239498.png
    8 KB · Weergaven: 12
Je klikt op je gebruikersnaam, vervolgens op 'mijn profiel', daarna klik je op de tab 'over'. Onderaan kies je voor: alle berichten. Nu zie je al je posts op Hookers staan.

Blader je door de recensietopics en je ziet een groen vinkje staan helemaal links, dan heb je een post in die draad staan. Gewiste berichten tellen hier ook in mee helaas. Maar haast je, per 8/7 wordt alles gewist.
 
Je kan ook bij geavanceerd zoeken Privéontvangst kiezen onder ''Bronnen'' en dan zie je al jouw berichten daar, ze zullen niet allemaal recensies zijn, maar misschien maakt het wat makkelijker
 
Laatst bewerkt:
Misschien een detail ... maar bij invullen van een recensieformulier betekenen de sterretjes 2 "zeer matig" en 3 "matig".

Met name 3, "matig", klinkt negatiever dan ik het bedoel. Ik zou het "voldoende" noemen, en 2 "onvoldoende"
 
Terug
Bovenaan Onderaan