Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was op Hookers geen voorstander van opsplitsing in provincies, omdat sommige dames geen zittend gat hebben.
Tot hoe lang kan men hier een bericht-titel bewerken, of gaat de Admin alles in de gaten houden en de topics steeds weer aan de nieuwe locatie aanpassen en van subforum verhuizen?
(ik merk wel dat ik hier véél langer mijn topics kan editeren en zelfs de topic-titel veranderen).
 
Momenteel kun je je eigen bericht ongelimiteerd aanpassen. Maar misschien heb je wel een punt en is het categoriseren per provincie iets te veel van het goede?
 
Momenteel kun je je eigen bericht ongelimiteerd aanpassen. Maar misschien heb je wel een punt en is het categoriseren per provincie iets te veel van het goede?
Tja, dat blijft een lastig dilemma. Zeker bij de thuisontvangst. Bij de privehuizen heb je dan iig nog dat die huizen zelf niet verhuizen, dus indelen in provincies is daar nog wel verdedigbaar. Je wilt immers ook niet alle privehuizen in één grote 'bak' gooien. Tegelijk is de indeling in provincies ook weer scheef, want het aantal huizen in Zuid-Holland is misschien wel de helft van het totaal en in Friesland, Zeeland en Gelderland zit amper niks.
Je zou dan nog kunnen denken per plaats of gewoon per huis, heeft allemaal zijn voor- en nadelen. En schuiven we dan bijvoorbeeld Rijswijk ook maar onder Den Haag of juist niet?
Ik heb er wel eens wat over zitten prakkezeren en als je het echt mooi zou willen aanpakken zou je meer een soort database-systeem moeten hebben waar die dames een tag hebben naar een ontvangstplek of zo, maar goed, dan maak je er een heel systeem omheen dat buiten de mogelijkheden van een forum valt (denk ik) en iemand moet het doen ?.
Dus ik zou zeggen: houd die provincies maar aan ?‍♂️.
 
Misschien een idee om bij ramen het plattegrond en algemene informatie te kopiëren van hookers.nl? Anders krijg je weer newbies die vragen om tarieven of lokatie van betreffende dame.
Daar was @Der Spritzer al mee bezig voor in elk geval Eindhoven en Aken. Maar start gerust een "algemeen" topic in de subforums waar dat nog niet gebeurt is.
 
Wat ik altijd heb gemist, is het volgende:
Recensies worden geplaatst, dames krijgen een aantal sterren (voetjes) en op een gegeven moment kun je daar dus aan zien dat de dame genoeg animo heeft met positieve reviews.
Maar, dat kun je alleen zien wanneer je die spefifieke dame zoekt.

Wat ik gaaf zou vinden, is als je op een gegeven moment (want forum moet eerst gevuld worden) een soort van selectie kunt maken. Dus: wat zijn op dit moment de dames met de meeste sterren in ... (plaats/provincie/topic/ of i.d.)

Zodoende hoef je niet (altijd) heel Kinky af te struinen en je keuzes op te zoeken, maar juist andersom.

Als jullie snappen wat ik bedoel ?

Hoe zien jullie dat? Lijkt mij een mooie aanvulling!
 
Misschien is het een goed idee, om ergens een folder te maken met "Tools" of i.d.

Zoals:


Of https://tineye.com/

Vaak wordt er gevraagd "zijn de foto's echt?" etc. Velen weten hóe, maar velen weten ook níet hoe je de foto's min of meer kunt checken, om daar bepaalde conclusies aan te verbinden.
 
Nog een tip/vraag:

Bij het invullen van een recensie is de mogelijkheid om ook andere services aan te vinken. Dat wordt -ook hier- "extra's" genoemd.
Zelf vond ik dat altijd verwarrend. Want is het nou extra (betalen), of inbegrepen bij de aangegeven prijs? Wellicht is een beter woord: "services inbegrepen" of i.d.

Dat scheelt wellicht een hoop vraagtekens bij de lezers.
 
Volgens mij was het "bedoeld" om aan te vinken welke extra's daadwerkelijk genomen zijn tijdens de sessie, en bij de totale prijs moest je dan maar concluderen of dat dan voor een standaard prijs was of verhoogd. Misschien is het inderdaad een verbetering om dit anders te beschrijven.
 
Komt hier ook een soort van groene knop om een recensie te schrijven? Als ik naar een recensie topic kijk die al bestaat, kan ik niet nog een recensie schrijven met beoordeling, ik kan alleen maar een reactie plaatsen. Ik zie wel de blauwe knop ''Plaats onderwerp'', maar dan begin je weer een nieuwe topic, toch?
 
Komt hier ook een soort van groene knop om een recensie te schrijven? Als ik naar een recensie topic kijk die al bestaat, kan ik niet nog een recensie schrijven met beoordeling, ik kan alleen maar een reactie plaatsen. Ik zie wel de blauwe knop ''Plaats onderwerp'', maar dan begin je weer een nieuwe topic, toch?
Dit is op het moment nog een beperking inderdaad, alleen bij het maken van een nieuw topic krijg je de mogelijkheid het recensieformulier in te vullen. Wordt aan gesleuteld, maar is iets meer werk ?
 
Misschien een goed idee om dit als een sticky ergens te plaatsen?

copy-paste van Hookers:

"Beste mensen,

Zoals iedereen heb ik ook de mail gekregen met het bericht dat Hookers ter ziele is per 8 juli.
Dat is best wel een schok.

Wij hebben sinds 2004 een fantastisch goede werkrelatie met Midhold en ik 'doe' het soa-hoekje sinds 2007.
Daar komt nu een einde aan. Dat zal ik missen.

[email protected]
Maar ik ben nog niet met pensioen
wink.png

En blijf beschikbaar voor vragen en zorgen en advies en verwijzing.
Voorlopig kunnen jullie (zowel klanten van sekswerkers als sekswerkers zelf) mij bereiken via de mailbox [email protected]
Dit is een veilige mailbox en wordt door mij persoonlijk beheerd.

Uiteraard zijn mijn collega's van de Aids Soa Infolijn ook beschikbaar en deskundig.
Telefoon: 0900 - 204 2040
ma t/m wo: 9.30u tot 15.30u
do t/m vrij: 13.30u tot 15.30u
E-mail: [email protected]
je krijgt binnen 2 werkdagen antwoord.
Chat: soaaidschat.infolijn-online.nl
ma t/m vrij: 15:30u tot 17:30u.

Vriendelijke groet en doe het veilig!!
piet soaaids (en vervangers)"
 
De site ziet er goed uit, alles gaat tot nu toe soepeltjes.
Bij het aanmaken van een recensie mis ik bij de extra's "klaarkomen op lichaam" (bv. op borsten, buik, enz).
"In mond" en "op gezicht" zijn er wel.
 
De site werkt heel fijn! Zelfs beter dan hookers.
Bij de berichten/recensies kunnen ook plaatjes worden gevoegd. Dus in principe ook de foto's van de dames. Willen jullie dit? Is dit de bedoeling?
Hoi, nee een afbeelding van de dame is niet wenselijk, een link naar de advertentie moet voldoende zijn.
Ik zal eea verduidelijken in een post, zodat het voor iedereen duidelijk is.
 
Ik zou helemaal geen afbeeldingen toevoegen. Dat geeft alleen maar ellende wat betreft privacy en auteursrechten. Dat kan weer zorgen voor extra klachten en extra aandacht van autoriteit persoonsgegevens ed.

Precies dit, laten we het houden bij de tekstuele omschrijvingen en bij de dames waar het van toepassing is, de link naar de advertentie.
 
Ik heb de spelregels recensie gelezen en kan me daarin vinden met misschien een kleine 'verzachting', maar ik ben benieuwd hoe anderen daar over denken. Dat gaat dan om: Gebruik voor je recensies een correcte spelling en grammatica, hierbij hoort ook het juiste gebruik van hoofdletters, punten en komma's.
Alleen sommige mensen hebben daar oprecht veel moeite mee en voelen zich dan niet vrij om een misschien wat minder goed geschreven recensie te plaatsen die wel waardevolle info bevat. Is het een idee om het iets anders te formuleren als in: Probeer bij het schrijven van de recensie correct gebruik te maken van spelling en grammatica, hierbij hoort ook... enz.?
 
Ik zie hem ook niet, maar je kan altijd gewoon met Alt-Back of zoiets de pagina verlaten, of <F5> om te Refreshen.
Als je invoer in het kadertje blijft staan, kan je (op de computer; weet niet of dit op mobile werkt) naast 'Bekijk' je Concept verwijderen met dat diskette*-knopje.

*) wat voel ik mij oud. Ik moest even denken hoe zo'n ding nu weer heette. HD.
 
Ik zie hem ook niet, maar je kan altijd gewoon met Alt-Back of zoiets de pagina verlaten, of <F5> om te Refreshen.
Als je invoer in het kadertje blijft staan, kan je (op de computer; weet niet of dit op mobile werkt) naast 'Bekijk' je Concept verwijderen met dat diskette*-knopje.

*) wat voel ik mij oud. Ik moest even denken hoe zo'n ding nu weer heette. HD.
Dank, hmm, wel een beetje omslachtig. Misschien kan de annuleringsknop worden toegevoegd?

Diskette? Dat is toch een ouderwetse SSD? ;P haha
 
dfsdfsfeafsegaegaeg
Dank, hmm, wel een beetje omslachtig. Misschien kan de annuleringsknop worden toegevoegd?

Diskette? Dat is toch een ouderwetse SSD? ;P haha
Heb je er vooral last van bij het schrijven van een reply of bij het maken van een nieuw topic? Hij slaat juist alles direct op om te voorkomen dat je onverhoopt kwijt raakt wat je al geschreven hebt.
 
Misschien kijk ik niet goed, maar is het niet mogelijk om in een "Recensie"-onderwerp een tweede recensie te plaatsen? Bijvoorbeeld bij: https://www.girlsreview.nl/threads/diana-roe-doubletstraat-1a-k2.68/
Het lijkt alsof ik alleen een "Reactie" kan geven, maar niet mijn eigen recensie aan dat topic toe kan voegen.

Klopt, dat is op dit moment een beperking in de forum software, alleen bij het maken van een topic krijg je het recensieformulier. Er wordt op de achtergrond gewerkt om dit ook voor volgende reacties mogelijk te maken, maar dat kan helaas nog even duren (is een ingrijpende onderliggende wijziging).
 
Terug
Bovenaan Onderaan