Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De tag optie zou ik in kunnen schakelen voor de recensieforums, maar hoe weet iedereen dat het daarvoor bedoeld is :).
Ja dat klopt ... Misschien een sticky topic met uitleg hoe recensies te schrijven? Om het het te handhaven kost het denk ik wel werk voor moderators. Maar op het Kinky forum leek het netjes te gaan en hield men zich eraan
 
De tag optie zou ik in kunnen schakelen voor de recensieforums, maar hoe weet iedereen dat het daarvoor bedoeld is :).
Wellicht een verplicht veld, zodat de recensie pas geplaatst kan worden na het invullen van de tag?

Of gewoon een veldje voor het advertentienummer (mits er daar op gezocht kan worden)?

Net wat systeem technisch ook snel/goed gerealiseerd kan worden.

Wel een goede tip @69Charger !
 
Ik merk al tijdje dat ik ook wel zou willen weten wat de parkeersituatie is bij prive ontvangst. Ik vind het best vervelend om lang te zoeken naar parkeerplek of laatst moest is 16 euro betalen. ben ik de enige daarin?
 
Daar ben je vast de enige niet in @Duckie27 ?

Zelf gebruik ik een parkeerapp (zoals Parkmobile of ANWB Parkeren). Ik voer het verkregen adres in en kan dan eenvoudig zien wat het moet gaan kosten en waar je in de omgeving kan parkeren.
Gebruik je die nou niet, dan kun je ook bijvoorbeeld de straat in de navigatieapp Waze invoeren en opzoeken waar je kunt parkeren en tegen welke tarieven. Ook kun je het adres invoeren in Maps en zoeken naar parkeermogelijkheden rondom de locatie.
 
Misschien is het een goed idee, om ergens een folder te maken met "Tools" of i.d.

Zoals:


Of https://tineye.com/

Vaak wordt er gevraagd "zijn de foto's echt?" etc. Velen weten hóe, maar velen weten ook níet hoe je de foto's min of meer kunt checken, om daar bepaalde conclusies aan te verbinden.
Ik heb op https://yandex.com/images/ vaak meer resultaten. Voor de wat minder handige mensen, rechtermuisklik op afbeelding, adres van afbeelding kopieren en dan op yandex in de zoekbalk camera logo aanklikken en dan daar de link plakken.
 
Voor de ramentopics zou het recensieformulier nog wat uiterlijke kenmerken kunnen gebruiken. Raammeisjes herken je doorgaans op basis van ...

  • haarkleur (opties: blond, bruin, zwart, rood, anders)
  • cupmaat (opties: A, B, C, D, groter dan D + echt/fake)
  • lichaamsbouw (opties: slank, normaal, mollig, stevig, atletisch)
  • tatoeages (opties: ja/nee)
  • piercings (opties: ja/nee)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook de "Spelregels Recensie" gelezen en zit toch met de nodige bezwaren over de privacyregels. Vermoedens van druggebruik en betrokkenheid van pooiers vind ik heel relevante info, en dat wordt nu verboden omwille van (een vage link met) de privacy. Ik begrijp dat je in het andere geval een dame heel makkelijk zwart kan maken door haar zonder fundering een heroïnehoer te noemen, maar als ze dat daadwerkelijk ook is, dan blijf ik liever bij haar weg.
 
Ik heb ook de "Spelregels Recensie" gelezen en zit toch met de nodige bezwaren over de privacyregels. Vermoedens van druggebruik en betrokkenheid van pooiers vind ik heel relevante info, en dat wordt nu verboden omwille van (een vage link met) de privacy. Ik begrijp dat je in het andere geval een dame heel makkelijk zwart kan maken door haar zonder fundering een heroïnehoer te noemen, maar als ze dat daadwerkelijk ook is, dan blijf ik liever bij haar weg.
Druggebruik mocht ook niet vermeld worden op Hookers. De politie leest hier ook mee, dus zo'n aantijgingen zijn gewoon gevaarlijk. Beter om dat niet te vernoemen.
 
Druggebruik mocht ook niet vermeld worden op Hookers. De politie leest hier ook mee, dus zo'n aantijgingen zijn gewoon gevaarlijk. Beter om dat niet te vernoemen.
Ok, maar wat dan met vermoeden van pooiers? Lijkt me juist positief als de politie dan zou meelezen. Overigens geloof ik nooit dat de politie ergens zou binnenvallen omdat op een internetforum geschreven werd dat er door persoon x of y drugs werd gebruikt. Zelfs als bewijslast rammelt dat aan alle kanten.
 
Laatst bewerkt:
Dat van die pooiers: da's soms vaak maar een vermoeden. Zelf zie ik het bijna nooit. Wel weet ik dat een signaal is dat een meisje direct na de seks naar haar telefoon grijpt. Maar dat kan evengoed zijn om een mede-dvp te laten weten dat ze eraan komt voor dat triootje.

Voor pooierschap en andere mistoestanden zijn er genoeg meldpunten én politie. Ik zou - hoe goed bedoeld ook - dat soort gevaarlijke aantijgingen van het forum weghouden.

Net zoals aantijgingen van neuken zonder condoom, soa's, enzovoort.

Net zoals op Hookers dus. Daar gingen de topics louter over de vraag hoe goed de dvp wipt. Volgens mij is dat de beste route voor deze site.
 
Waarom zijn die aantijgingen gevaarlijk? En waarom moeten ze van het forum gehouden worden? Natuurlijk wil je geen moddercampagnes waarin vanalles onterecht geïnsinueerd wordt tegen de dames, maar ik vind zo'n info gewoon relevant.
 
O ja, nog een tip voor de hoofdmoderator, momenteel ontbreekt een volledig werelddeel onder 'origine'. Ik wou net een recensie schrijven over een Marokkaanse, maar ik kan enkel kiezen uit:

  • Oost-Europees
  • West-Europees
  • Afrikaans
  • Aziatisch
  • Zuid-Amerikaans
Misschien dus nog iets toevoegen zoals 'Arabisch'?
 
O ja, nog een tip voor de hoofdmoderator, momenteel ontbreekt een volledig werelddeel onder 'origine'. Ik wou net een recensie schrijven over een Marokkaanse, maar ik kan enkel kiezen uit:

  • Oost-Europees
  • West-Europees
  • Afrikaans
  • Aziatisch
  • Zuid-Amerikaans
Misschien dus nog iets toevoegen zoals 'Arabisch'?
Idd, had net zelfde probleem.

Done!
 
Wanneer er nieuwe recenties of updates op recensies zijn, is in het Home scherm te zien welke onderwerpen nieuwe bijdragen hebben.
Wanneer ik bijvoorbeeld Prive ontvangst, Noord-Holland open, dan is niet echt goed te zien welk onderwerp is vernieuwd, of nieuw is.
Is het wellicht mogelijk om er een indicator bij te zetten (net zoals het belletje wanneer je iets volgt, of de punaise wanneer het is vastgezet...)
 
Wanneer er nieuwe recenties of updates op recensies zijn, is in het Home scherm te zien welke onderwerpen nieuwe bijdragen hebben.
Wanneer ik bijvoorbeeld Prive ontvangst, Noord-Holland open, dan is niet echt goed te zien welk onderwerp is vernieuwd, of nieuw is.
Is het wellicht mogelijk om er een indicator bij te zetten (net zoals het belletje wanneer je iets volgt, of de punaise wanneer het is vastgezet...)
Je zou dit moeten zien aan vetgedrukte topictitel, evt kan ik gewijzigde topis een ander kleurtje geven
 
Ok, maar wat dan met vermoeden van pooiers? Lijkt me juist positief als de politie dan zou meelezen. Overigens geloof ik nooit dat de politie ergens zou binnenvallen omdat op een internetforum geschreven werd dat er door persoon x of y drugs werd gebruikt. Zelfs als bewijslast rammelt dat aan alle kanten.
Ik denk niet dat dit de plek is om vermoeden van misstanden te noemen. Wij hebben ook niet de taak om aan opsporing te doen. Je twijfelt zelf ook al aan het nut. Niet alleen politie leest mee. Denk je dat er echt misstanden zijn, dan kun je altijd zelf de politie bellen.

Het is goed om te weten dat sekswerkers vaker last hebben van de politie dan van pooiers.
De grootste categorie daders van geweld tegen sekswerkers zijn de klanten (90% heeft daar ervaring mee in afgelopen jaar).
Geweld door politie: 20%
Geweld door pooiers: 7%
Bron: Sekswerk en geweld in Nederland, 2018

Daarom zou het best goed zijn dat ook klanten beoordeelt worden.
 
Je zou dit moeten zien aan vetgedrukte topictitel, evt kan ik gewijzigde topis een ander kleurtje geven
Misschien is een ander kleurtje een beter idee.
Ik denk namelijk dat ik nauwelijks verschil kan zien door mijn beeldscherm. Vet gedrukt is dan een heel klein verschil op mijn scherm (4K, 3200 x nog iets...)
Rood wellicht? (toepasselijk ook nog)
 
Misschien is een ander kleurtje een beter idee.
Ik denk namelijk dat ik nauwelijks verschil kan zien door mijn beeldscherm. Vet gedrukt is dan een heel klein verschil op mijn scherm (4K, 3200 x nog iets...)
Rood wellicht? (toepasselijk ook nog)

Hoor graag hoe jullie deze wijziging ervaren:
1625610751563.png


Vet/Rood: ongelezen

Verder 2 kleine mededelingen:

  1. Het toevoegen van het advertentienummer (kinky/sexjobs) dmv het veld "Tags" is nu opgenomen in de Recensie Spelregels.
  2. Ontwikkeling van het toevoegen van recensieformulieren bij al bestaande topics vordert gestaag, naar verwachting kunnen we deze functionaliteit binnen 7 dagen beschikbaar maken.
 
Laatst bewerkt:
Hoor graag hoe jullie deze wijziging ervaren:
Bekijk bijlage 347

Vet/Rood: ongelezen

Verder 2 kleine mededelingen:

  1. Het toevoegen van het advertentienummer (kinky/sexjobs) dmv het veld "Tags" is nu opgenomen in de Recensie Spelregels.
  2. Ontwikkeling van het toevoegen van recensieformulieren bij al bestaande topics vordert gestaag, naar verwachting kunnen we deze functionaliteit binnen 7 dagen beschikbaar maken.
Werkt super!! Bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan