Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Komt er nog net zoals vroeger dat de dames op de plattegrond aan de kamers gekoppeld worden? Dit maakte het zoeken zoveel makkelijker en was mijn favoriete optie. Is dit nog in ontwikkeling of op de agenda?
Je bedoelde dit soort interactieve kaartjes toch?


Inderdaad erg handig waren die!

Hopelijk komen die hier ook.
 
In het recensieformulier staat onder 'extra's' volgens mij een foutje. Er staat 'fisting mogelijk', waardoor het lijkt alsof je daar moet aangeven wat de mogelijkheden zijn, terwijl je er moet aanduiden wat je effectief hebt gedaan.
 
Als je een bericht rapporteert en snel daarna een ander rapporteert, dan krijg je een melding dat je even moet wachten. Nu, als je dan netjes die minimale tijd wacht en dan dat tweede bericht opnieuw rapporteert, dan krijg je de melding dat dit al gerapporteerd is. Is dat werkelijk zo of een foutje en kan je zowiezo dat tweede bericht niet meer rapporteren ?
 
Het zou wel fijn zijn als er iets grotere gifs geupload kunnen worden (>1MB). Maar waarschijnlijk een beperking vanwege ruimtegebrek

Ja duidelijk...ik zat laatst door wat mapjes met gifs te gaan...letterlijk geen 1 was 'zo klein' terwijl het echt geen hd ofzo was vere van; volgens mij kan met 2-3mb de meeste paar seconde gifs gewoon geupload worden..?
 
In een thread gestart als een recensie kan je aanvullend een nieuwe recensie toevoegen maar als een tread gestart is als vraag "wie heeft er ervaring met..." kan je daar geen recensie aan toevoegen.
Misschien een idee omdat wel mogelijk te maken?
 
Zo'n wie heeft ervaring met topic staat in het subforum wie heeft ervaring met, in zo'n topic moet (en kan dus) geen recensie geplaatst worden.

Een recensie hoort in het desbetreffende subforum thuis en vanuit een wie heeft er aring met topic kan er altijd een link naar een recensietopic worden geplaatst.
 
In een thread gestart als een recensie kan je aanvullend een nieuwe recensie toevoegen maar als een tread gestart is als vraag "wie heeft er ervaring met..." kan je daar geen recensie aan toevoegen.
Misschien een idee omdat wel mogelijk te maken?
Klopt inderdaad. Dan krijg je in de loop der tijd 2 topics over dezelfde dame. Een met allerlei vragen en een met recensies. Vaak weet de een niet van het bestaan van de ander af. Als er 1 recensie geweest is zou je dit kunnen koppelen of automatisch naar recensies laten gaan. Weg dan uit de rubriek "wie heeft er ervaring met".

Misschien technisch moeilijk voor elkaar te krijgen maar de uitdaging om te proberen waard lijkt me.
 
Klopt inderdaad. Dan krijg je in de loop der tijd 2 topics over dezelfde dame. Een met allerlei vragen en een met recensies. Vaak weet de een niet van het bestaan van de ander af. Als er 1 recensie geweest is zou je dit kunnen koppelen of automatisch naar recensies laten gaan. Weg dan uit de rubriek "wie heeft er ervaring met".

Misschien technisch moeilijk voor elkaar te krijgen maar de uitdaging om te proberen waard lijkt me.
Ik zie vaak "recensies" in een "wie heeft ervaring met" topic, maar dan uiteraard zonder recensieformulier, vaak zelfs meerdere.
Zoals @admin al aangeeft zou het handiger zijn als er direct een recensietopic zou worden geopend met een link in het "wie heeft ervaring met" topic.
 
Terug
Bovenaan Onderaan