Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat ik wel weer merk is dat een geciteerd bericht dat wordt samengevoegd met het vorige bericht daar wordt geen melding van verstuurd, net weer met een bericht van Joke, mijn bericht geciteerd, samengevoegd met het vorige bericht en daar krijg ik geen melding van, zo gaat het dus vaker voorkomen dat mensen geen antwoord op elkaar geven omdat ze simpelweg geen melding krijgen van een geciteerd bericht dat is samengevoegd met het vorige bericht, misschien een bug oid?
 
Ik persoonlijk vind dat samenvoegen ed een drama..voorheen was het veel beter en leuker om te plaatsen en te reageren..maar goed ...het is niet anders meer...wel zullen het ermee moeten doen..
 
Ja maar het is wel een probleem dat je geen melding krijgt als iemand je heeft geciteerd, ik zie het nu soms per toeval omdat ik in een topic kijk en dan kan ik antwoord geven, normaal gesproken krijg je een melding als iemand je heeft geciteerd, als het wordt samengevoegd met het vorige bericht dus niet, een soort bug oid
 
Ja maar het is wel een probleem dat je geen melding krijgt als iemand je heeft geciteerd, ik zie het nu soms per toeval omdat ik in een topic kijk en dan kan ik antwoord geven, normaal gesproken krijg je een melding als iemand je heeft geciteerd, als het wordt samengevoegd met het vorige bericht dus niet, een soort bug oid

Zal ik naar kijken.
 
Weer heel irritant dat samenvoegen @admin ,ik wilde op twee verschillende berichten in Den Haag Algemeen reageren, maar samenvoegen is onzin, dus heb ik één bericht maar uitgesteld.
Edit: inmiddels wacht ik al meer dan drie uur om een bericht te kunnen plaatsen en er is nog een tweede bijgekomen in de wachtrij.
Waardeloos dit!
 
Laatst bewerkt:
Het wil niet zeggen dat iets wat kan, ook handig werkt @admin . Ik ben het volledig met collega Paulus2 eens. Als deze optie schakelbaar is in de forumsoftware, dan zou ik overwegen het uit te zetten. Ergens vind ik het verwarrend werken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan