Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tijdens het uploaden kunnen we de foto's automatisch verkleinen, daar zit het hem in.
Heb je het al eens geprobeerd via het knopje Afbeelding invoegen en dan de url invullen waar je hem vandaan kopieert?
Bekijk bijlage 11567


Als je een subforum op negeren hebt gezet zul je in de onderdelen Wat is er nieuw en Nieuwe berichten géén posts of topics uit die categorieën zien, maar het verhindert niet dat je dat subforum in de lijst met forums ziet (of het knopje nieuw daarachter)
En er is geen mogelijkheid om dat aan te passen, ik wil bv alleen brabant brussel zien bij prive ontvangst maar steeds ga ik kijken en zijn het nieuwe berichten in antwerpen, west en oost vlaanderen..... vind het vervelend zo.
 
Wil je wat meer leden scoren, zet de onderwerpen achter het verplicht inloggen en maak mfa verplicht, geeft een wat veiliger gevoel. Zitten nu voornamelijk lurkers die niets toevoegen... maak de website neutraal is hij al bijna hoor, complimenten daarvoor? en eigenlijk zou de naam iets neutralers moeten zijn, kan ik ook op mijn werk rustig kijken, moet nu steeds naar het toilet ?
 
Wil je wat meer leden scoren, zet de onderwerpen achter het verplicht inloggen (y)

En als je wilt deelnemen aan topics....dan alleen als je supporter bent....de meeste zitten de hele dag topic's te lezen en berichten plaatsen...maar sponseren hebben ze nooit van gehoord....dus reviews lezen en plaatsen...als je bent ingelogd...verdere deelname aan de site..als je ook mee betaald...en als hierdoor leden afhaken..geen probleem...dan blijven er genoeg betalende over...per saldo hebt je dan toch meer inkomen..
 
Laatst bewerkt:
Wil je wat meer leden scoren, zet de onderwerpen achter het verplicht inloggen (y)

En als je wilt deelnemen aan topics....dan alleen als je supporter bent....de meeste zitten de hele dag topic's te lezen en berichten plaatsen...maar sponseren hebben ze nooit van gehoord....dus reviews lezen en plaatsen...als je bent ingelogd...verdere deelname aan de site..als je ook mee betaald...


Wat houdt dit in, bij elk onderwerp opnieuw inloggen…..?

?

En wat houdt mfa in ?
 
@Mario357 wat bedoel je met de volgende voorstellen :

zet de onderwerpen achter het verplicht inloggen en maak mfa verplicht,

=====================

Ikzelf zou willen voorstellen dat 'niet-leden' niet kunnen zien wie ,waar en wanneer we aanwezig zijn/waren op de site. Op de mobiel is dat voor zo ver ik weet niet mogelijk om dat zelf onzichtbaar te maken @admin

Betalen is voor velen(ik) volgens mij een probleem :
Privégegevens zijn en blijven privégegevens.
Ik zou wel een klein bedrag willen betalen , maar ik vrees dat als dit het geval zou zijn velen het bericht plaatsen om hun 'account op te zeggen'.
Op een totaal van 300 leden zit niemand te wachten .

Misschien net als op het nzcforum verplicht lid worden om iets te kunnen lezen en vergeet juist het "schrijven van recensies / ervaringen delen" niet.

Het is moeilijk om het een ieder naar de zin te maken.
 
Van mij zal je niet snel een resencie tegenkomen helaas. Heeft te maken dat ik meestal dames bezoek die op mij reageren. En soms een amateur / hobby hoertje bezoek, die ik voor mezelf hou.

Wat het lid worden betreft, doe ik ( en vele ) andere hier graag aan mee. Maar op de andere manier van betalen. Misschien is dat ooit te verwezenlijken.
 
Er zijn meerdere sites als dit. Ga je dat betalen verplichten dan gaan de mensen daarheen. Je hebt een punt alleen dat gaat averechts werken.
Dan hou je nog genoeg betalende leden over...maar ik zie ze nog niet overstappen...heb je die andere site's eens bekeken...en waarom hebben wij nu al zoveel leden..omdat het hier...gewoon goed is....maar veel Hollandse mentaliteit....alles gratis ..kijk maar eens naar veel berichten plaatsers...hoeveel supporters daar onder zitten...voor die luizige 24euro per jaar...
 
betalen is juist geen goed idee, instanties aan wie je iets betaald al is het maar een cent, zijn verplicht je gegevens 7 jaar lang te bewaren, veel mensen haken dan af (marketing maakt daar handig gebruik met bijna voor niks acties). om te lezen moet je dan inderdaad iedere keer opnieuw inloggen als je uitgelogd bent. MFA is multifactor authorisation, je hebt dan naast het inloggen ook een persoonlijke code nodig die je kan genereren op een app. Zo kan niemand jouw gegevens gebruiken om toegang te krijgen.
 
Kom op zeg, uiteindelijk is dit ook maar 'gewoon' een internetforum zoals er zo vele zijn. En wil je volume hebben, dan moet je geen extra drempels opwerpen zoals laten betalen of moeilijker inloggen. Mensen ergeren zich nu al aan de pop up die blijft verschijnen in het incognito venster.
Ik heb er zelf geen moeite mee dat mensen gratis mee lezen en schrijven, mits dat constructief is. We zijn nou eenmaal Hollanders, maar ook is betalen vaak gewoon 'gedoe'. Ik support de site omdat ik een goed onafhankelijk forum belangrijk vind, maar zie niet graag een 'tweedeling'.
Ook ik heb me afgelopen weken geërgerd aan enkele (niet-betalende) leden die vooral bezig zijn op andere onderwerpen dan waar het hier vooral om moet gaan, maar guess what, ofwel die zeggen zelf hun lidmaatschap op ofwel die maken er een dusdanig potje van dat de @admin op zeker moment geen andere keus heeft dan ze een ban te geven.

Gewoon lekker doorgroeien zou ik zeggen, gratis en voor niks. En tussen al die lurkers zullen vast een aantal mensen zitten die uit dankbaarheid wat over willen maken.
 
Dit dus .
 

Bijlagen

  • download.jpeg
    download.jpeg
    11,3 KB · Weergaven: 32
Is er een aanleiding dat er opeens een discussie is over betalende leden en content achter een login o.i.d. zetten? Zie vanuit de forumleiding namelijk geen reactie hierover (of kijk ik daar overheen?). Deze site staat nog echt in de kinderschoenen en moet nog flink groeien qua leden. Het lastiger maken door een paywall op te trekken zal de groei niet goed doen.
 
Die discussie kwam op gang in het 2500 leden topic, zonder specifieke aanleiding, gewoon met de suggestie van een lid (post #400) om alleen na registratie het mogelijk te maken om topics te lezen, en om deel nemen aan topics alleen mogelijk te maken als je betalend lid bent.

We gaan nu echter niets veranderen aan het huidige model. Maak je het registreren verplicht om überhaupt te kunnen lezen dan krijg je er duizenden leden bij die nooit schrijven maar alleen maar willen lezen (velen misschien zelfs maar éénmalig). Daarnaast kunnen de onderwerpen dan ook niet goed door de zoekmachines worden geïndexeerd.

Pay-to-play gaan we sowieso niet doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan