WHEM Tjarda Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nog steeds radiostilte hier, en bij jou @Bassie39 ?
Ik heb aangegeven een afspraak te willen maken in de eerste week van Oktober, dan ben ik een week vrij. Ik kreeg direct een mailtje terug, dat dat goed was, en dat ik dan opnieuw contact moest opnemen.
Tot nu toe kreeg ik binnen 1 dag een mail terug. Maar mijn laatste mail is een paar dagen geleden.
 
Ok... hier sinds gisterochtend nog steeds geen reactie terwijl begin gesprek juist heel vlot ging. We wachten het af.
Ik heb er twee weken geleden mee afgesproken voor een pijpdate in de auto want de eerste keer ontvangt ze niet thuis. Voor 50 euro laten zuigen en cim. Ze ziet eruit als op de foto's en ze heeft minimaal 5 jaar terug ook dit werk gedaan gaf ze aan. Voor zaterdagavond staat mijn tweede ontmoeting met haar bij haar thuis. Hou jullie op de hoogte
 
En hoe was die pijpbeurt? Als je een cijfer mag geven? En ging dat cim makkelijk, of had je het idee dat ze het toch vies vond?
Een 8. Ze pijpt niet deepthroat maar zuigt wel goed. Ze kan het alleen niet al te lang volhouden vanwege medisch verhaal al is 20 minuten wel te doen. Ze slikt gemakkelijk door en staat open voor cumswap. Ze is ook op zoek naar echte zakenmannen met veel geld want daar heeft ze goede ervaringen mee. Promo voor haar. Behandel haar wel met respect en geduld want daar is ze wel gevoelig voor
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan