Recensie Toeki, Saenthong Thai Massage, Rumst 3,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze heeft meerdere jaren in Zaventem gewerkt, is een lieve mollige dame, spreekt prefect Nederlands. In Zaventem was er veel mogelijk, of dat nu nog zo is moet je haar maar eens vragen
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Toek is inderdaad een mollige dame en vind ze persoonlijk niet echt knap maar nu ook geen afknapper. Sommigen doen dit misschien wel op een buikje. ontvang soms ook in Aalst. Advertenties op RL in oog te houden. Massage is matig tot goed. Houd het meest van uitgebreid gebeft te worden. Zonder vingeren. Alleen daarvoor herhaling voor mij.
 
Is het dezelfde als deze dame dan?
Ja. Ik dacht ook iets gelezen te hebben over haar op het NZC forum, doe met deze info wat je zelf wilt... Ik zelf ben bij haar in Aalst een goei half jaar geleden geweest. Ik vond dat zij heel raar massage zag, was constant aan het zagen over: hoe ik mijn benen moest leggen, dat ik me moest ontspannen, ... Heb hier door er niet echt van genoten. Ze heeft wel mooie borsten (ik hou wel van wat 'pak').
 
Laatst bewerkt:
Dag allemaal, ik ben hier nieuw dus is het nog wat zoeken. Klopt, ze verlegt regelmatig uw benen, blij te horen dat jij je ook moest ontspannen (ik dacht dat ik de enige was). De massage is wel speciaal maar vond ik wel zeer goed, doet veel bewegingen met je rug en benen (beetje zoals bij een echte kraker). Het erotische gedeelte vond ik dan wel goed. ik ben 62 jaar en ze weet me telkens weer geil te maken met een goed orgasme tot gevolg. Weet soms iemand van jullie waar Fleur van phaya thai nu werkt ?
 
Ja. Ik dacht ook iets gelezen te hebben over haar op het NZC forum, doe met deze info wat je zelf wilt... Ik zelf ben bij haar in Aalst een goei half jaar geleden geweest. Ik vond dat zij heel raar massage zag, was constant aan het zagen over: hoe ik mijn benen moest leggen, dat ik me moest ontspannen, ... Heb hier door er niet echt van genoten. Ze heeft wel mooie borsten (ik hou wel van wat 'pak').
Hee...ik heb net hetzelfde meegemaakt..
Altijd zagen dat ik niet stijf genoeg was omdat ik moest ontspannen en terwijl mijn benen in de knoop leggen..:)
 
Ja ze werkt(e) bij Phet Naree. Toen was NZC geen enkel probleem voor haar. Heb wel atijd geweigerd haar te nemen zonder condoom.
Ze is grote fan van het harde neukwerk. Ze geniet ervan want ze kreunt en roept zo hard als ze klarkomt dat ze het in alle kamers hoorden :)
 
Werkte zij in 2009 ook niet als DAW in Petnaree te Mortsel (dat even later opgedoekt werd)?
De gezichtsfoto's lijken er toch op.
Weet iemand of ze een kleine tattoo op haar wijsvinger heeft?
 
Vorige week voor het eerst op bezoek geweest bij Toek. Lekkere vollere meid, heerlijke tieten. Ze is redelijk direct in haar aanpak, wat wel fijn is tegenover andere dames. Goede en Interessante massage, enkele posities mogen aannemen. ze weet wel goed wat ze doet ermee. Na het omdraaien kwam ze redelijk snel met haar kutje boven me hangen. Waarna ik haar heel erg lang heb kunnen beffen, zalige om haar te horen kreunen en doen. Nadien nog even geneukt in haar strakke muis zoals ze het zelf zegt. Kortom leuke vollere meid waarmee je veel plezier kan beleven. Ik ga zeker nog terug gaan.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week een bezoek gebracht wegens spierspanning en fysieke klachten. Ik was nooit eerder in dit salon geweest, maar die dag toevallig in de buurt. En vermits er op hun website klassieke Thaise massage staat, de ideale oplossing voor mijn fysieke klachten. Zonder afspraak aangebeld en Toeki deed open. Vriendelijk, vrolijk en vlot Nederlands sprekend kreeg ik de optie om haar te kiezen of kon ze haar collega's voorstellen. Boven vroeg ze mij om eerst te douchen. Nadat zij zichzelf was gaan opfrissen mocht ik op het bed gaan liggen en begon ze een stevige osteopaat-achtige massage. Mijn benen en armen werden los gezwierd en ik moest me vooral ontspannen .. maar het deed effectief deugd. Dit ging over in plagende strelingen in de onderste regionen. Toen moest ik op mijn ellebogen en knieën gaan zitten op de rand van het bed, waarna ze alle plekjes tussen mijn billen en benen met haar handen en tong begon te verwennen .. zalig!
Omgedraaid moest ik me verleggen zodat mijn benen half uit het bed hingen. Ze kwam aan het hoofdeind op het bed zitten en begon mijn voorkant te masseren. Steeds schoof ze verder op waardoor haar grote borsten plots in mijn gezicht lagen. Even later nam haar kutje de plaats in van haar borsten. Zuigend en likkend hebben we elkaar liggen verwennen. Ze liet me klaarkomen, veegde m´n zaad tussendoor af en bleef verder likken en kriebelen. Hoe ze het klaarspeelde, geen idee, maar de erectie bleef, waardoor ik nog eens klaar kwam.
Toen ze merkte dat een 3e keer niet ging lukken heeft ze de tijd met een ontspannende massage vol gemaakte. M´n nek werd nog gekraakt en tijdens het douchen had ik al lang besloten om nog een keertje terug te keren naar dit salon.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
"Recensie"
Vorige week een bezoek gebracht wegens spierspanning en fysieke klachten. Ik was nooit eerder in dit salon geweest, maar die dag toevallig in de buurt. En vermits er op hun website klassieke Thaise massage staat, de ideale oplossing voor mijn fysieke klachten. Zonder afspraak aangebeld en Toeki deed open. Vriendelijk, vrolijk en vlot Nederlands sprekend kreeg ik de optie om haar te kiezen of kon ze haar collega's voorstellen. Boven vroeg ze mij om eerst te douchen. Nadat zij zichzelf was gaan opfrissen mocht ik op het bed gaan liggen en begon ze een stevige osteopaat-achtige massage. Mijn benen en armen werden los gezwierd en ik moest me vooral ontspannen .. maar het deed effectief deugd. Dit ging over in plagende strelingen in de onderste regionen. Toen moest ik op mijn ellebogen en knieën gaan zitten op de rand van het bed, waarna ze alle plekjes tussen mijn billen en benen met haar handen en tong begon te verwennen .. zalig!
Omgedraaid moest ik me verleggen zodat mijn benen half uit het bed hingen. Ze kwam aan het hoofdeind op het bed zitten en begon mijn voorkant te masseren. Steeds schoof ze verder op waardoor haar grote borsten plots in mijn gezicht lagen. Even later nam haar kutje de plaats in van haar borsten. Zuigend en likkend hebben we elkaar liggen verwennen. Ze liet me klaarkomen, veegde m´n zaad tussendoor af en bleef verder likken en kriebelen. Hoe ze het klaarspeelde, geen idee, maar de erectie bleef, waardoor ik nog eens klaar kwam.
Toen ze merkte dat een 3e keer niet ging lukken heeft ze de tijd met een ontspannende massage vol gemaakte. M´n nek werd nog gekraakt en tijdens het douchen had ik al lang besloten om nog een keertje terug te keren naar dit salon.
 
Vorige week voor het eerst op bezoek geweest bij Toek. Lekkere vollere meid, heerlijke tieten. Ze is redelijk direct in haar aanpak, wat wel fijn is tegenover andere dames. Goede en Interessante massage, enkele posities mogen aannemen. ze weet wel goed wat ze doet ermee. Na het omdraaien kwam ze redelijk snel met haar kutje boven me hangen. Waarna ik haar heel erg lang heb kunnen beffen, zalige om haar te horen kreunen en doen. Nadien nog even geneukt in haar strakke muis zoals ze het zelf zegt. Kortom leuke vollere meid waarmee je veel plezier kan beleven. Ik ga zeker nog terug gaan.
Neuken met of zonder? Gezien de eerdere berichten/geruchten ben ik hier niet zo gerust op. Ben van plan een bezoekje te plannen, maar haar beffen terwijl ze zonder bezig is met andere bezoekers zie ik niet zo zitten.
 
Neuken met of zonder? Gezien de eerdere berichten/geruchten ben ik hier niet zo gerust op. Ben van plan een bezoekje te plannen, maar haar beffen terwijl ze zonder bezig is met andere bezoeker
Thuisblijven dan en zelf aan uw pietje trekken.... spannend en zo safe. Wat je zelf doet doe jij wss veiliger 🙃
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Naar Saenthong gebeld om af te spreken met Kitty, maar die was in verlof volgens de dame aan de telefoon. Dan maar geopteerd voor Toeki.
Daar aangekomen, vriendelijk ontvangen. Meteen instrukties waar ik mijn kleren moest leggen en waar de douche was.
De sessie begonnen op mijn buik met een been+rug massage. Die was matig tot goed. Enkel jammer dat je vaak instructies krijgt over hoe je moet gaan liggen e.d. . Al vlug zet ze haar (aanzienlijke) 2 troeven in (puur natuur, geen sili's)
Even later het gekende scenario van op de knieën te gaan zitten met je benen open, zodat ze je achterwaarts kan teasen. Hoewel de houding me raar aandeed, was dit nog wel prettige.
Eens ik op mijn rug lag (met de nodige positie-instructies), kwam ze haar kutje presenteren om te likken en begon ze zelf ook te pijpen en te trekken. Veel te kort echter. Even later wilde mevrouw al op haar rug om gelikt te worden. Op zich vind ik dat wel leuk, maar het duurde best lang eer ze eindelijk kwam en tegen die tijd was mijn erectie al verdwenen.
Er bleef dus amper 10min over om mij terug op sterkte te trekken/pijpen, wat toch niet zo goed lukte. Vooral niet omdat ze zowat elke 2minuten met nieuwe instructies kwam een een andere houding aannam. Ook het pijpwerk was nogal summier, wat voor mij wel een afknapper is.
Ze zat er duidelijk wel mee verveeld en excuseerde zich herhaaldelijk.
Het is dus zeker niet zo dat ze er niks om geeft en ze is wel over tijd gegaan om het toch nog proberen recht te trekken (letterlijk en figuurlijk) 😁
Al bij al wel ruim de tijd volgemaakt en bezig geweest, maar toch niet direct mijn kopje thee. Ook al omwille van haar gezette figuur, ik hou meer van fijne lijfjes.
Maar ze doet haar best en is vriendelijk.
Echter geen herhalingsgevaar voor mij dus.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik heb een soortgelijke ervaring als de voorgaande review. De massage begon nogal bijzonder met veel aanwijzingen en bijsturing en zwaaien van ledematen. Massage van de rug en schouders was beperkt evenals de totale duur van de massage. Hierna kreeg ik een B2B die prima was met die lekkere dikke borsten, maar nogal gehaast overkwam. Vervolgens op handen en knieen (ook weer met specifieke instructies) en gelik aan de ballen, bilbaad en een beetje gepijp. Dit was erg lekker maar ook van relatief korte duur.

Daarna mocht ik omdraaien en belandden we heel snel in 69. Op zich geil maar wederom van korte duur. Hierna ging ze er goed voor liggen om uitbebreid gebeft te worden. Daar ben ik niet vies van, maar het duurde allemaal erg lang en ook hier weer allerlei instructies en wisselingen van posities. Daarna nog 5 minuten over om mij naar een einde te brengen. Dit lukte ternauwernood.

Al met al een bijzondere ervaring, maar voor mij geen herhalingsgevaar. De focus lag mij daarvoor te veel op haar eigen gerief (de helft van de tijd) en door alle aanwijzingen en instructies verging mij de lust.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een soortgelijke ervaring als de voorgaande review. De massage begon nogal bijzonder met veel aanwijzingen en bijsturing en zwaaien van ledematen. Massage van de rug en schouders was beperkt evenals de totale duur van de massage. Hierna kreeg ik een B2B die prima was met die lekkere dikke borsten, maar nogal gehaast overkwam. Vervolgens op handen en knieen (ook weer met specifieke instructies) en gelik aan de ballen, bilbaad en een beetje gepijp. Dit was erg lekker maar ook van relatief korte duur.

Daarna mocht ik omdraaien en belandden we heel snel in 69. Op zich geil maar wederom van korte duur. Hierna ging ze er goed voor liggen om uitbebreid gebeft te worden. Daar ben ik niet vies van, maar het duurde allemaal erg lang en ook hier weer allerlei instructies en wisselingen van posities. Daarna nog 5 minuten over om mij naar een einde te brengen. Dit lukte ternauwernood.

Al met al een bijzondere ervaring, maar voor mij geen herhalingsgevaar. De focus lag mij daarvoor te veel op haar eigen gerief (de helft van de tijd) en door alle aanwijzingen en instructies verging mij de lust.
Dit klinkt me bekend.
Haar massage is wel goed maar die is met veel " leg je zo, doe je benen zo, zet je op je knieën..." even met je ballen en lul spelen en dan mag je haar likken. Wat wel leuk is voor even maar je mag haar alleen likken en niet vingeren of toch zeker niet te diep... waardoor het lang duurd eer ze klaarkomt en dan probeert ze je vlug vlug te laten klaarkomen want de tijd is bijna op!
Lieve dame maar ik kies andere en betere dames die de klant voorop zetten en niet haar eigen.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
90 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week langsgeweest, een hele rare ervaring gehad. Afspraak gemaakt, ze doet de deur open, en stuurt me naar boven maar ineens loopt er nog een collega boven van de badkamer naar de kamer. Aangekomen op de kamer stuurt ze me naar de badkamer wat ik al heel positief vind. Terug op de kamer nog een tien minuten moeten wachten, maar ze excuseerde zich en vroeg of ik iets wou drinken. Toeki is voller, maar wel mijn type. Wat dan volgt, was 45min commandos en trekken en sleuren aan mijn lichaam. Ook altijd dat ik mij niet ontspande en niet meewerkte. Niet gemakkelijk als ze constant zit te zeggen : doe dit, doe dat…
Nadien kwam ze in 69 positie over mij liggen en gaf mij een heerlijke pijpbeurt, die het uur volmaakte. Ik wou vertrekken als ze ineens vroeg : heb je nog een half uurtje ? Vol verwondering zei ik ja, en riep ze naar haar bazin iets in thais en deed weer de deur dicht. Ik kon volgens haar lekker beffen en ze was nog niet klaargekomen, dus moest ik haar verder beffen tot ze kwam, maar mocht geen vinger gebruiken. Heb haar effectief een uurtje gebeft tot ze schokkend klaarkwam. Nog beetje geknuffeld en gekust, ik dacht om mijn kleren aan te doen tot ze mij zei : heb je nog een half uurtje ? Ik zeg nee, nu moet ik echt weg. Jammer want had graag je lul gevoeld 🤔.
Dan vroeg ze mij ineens of ik het extra half uurtje wou betalen, ik zei nee want ik heb al het werk voor jou gedaan en jou een plezier gedaan. Ze zei me dat haar bazin niet tevreden ging zijn, heb mij gewassen (kwam er nog een dame doodleuk in de badkamer wat handdoeken spoelen) mijn kleren aangedaan en vertrokken met toch wel een dubbel gevoel. Heel veel erotisch was er niet aan, wel met een leuk gevoel buitengestapt. Weet niet of het voor herhaling vatbaar gaat zijn
 
Vorige week langsgeweest, een hele rare ervaring gehad. Afspraak gemaakt, ze doet de deur open, en stuurt me naar boven maar ineens loopt er nog een collega boven van de badkamer naar de kamer. Aangekomen op de kamer stuurt ze me naar de badkamer wat ik al heel positief vind. Terug op de kamer nog een tien minuten moeten wachten, maar ze excuseerde zich en vroeg of ik iets wou drinken. Toeki is voller, maar wel mijn type. Wat dan volgt, was 45min commandos en trekken en sleuren aan mijn lichaam. Ook altijd dat ik mij niet ontspande en niet meewerkte. Niet gemakkelijk als ze constant zit te zeggen : doe dit, doe dat…
Nadien kwam ze in 69 positie over mij liggen en gaf mij een heerlijke pijpbeurt, die het uur volmaakte. Ik wou vertrekken als ze ineens vroeg : heb je nog een half uurtje ? Vol verwondering zei ik ja, en riep ze naar haar bazin iets in thais en deed weer de deur dicht. Ik kon volgens haar lekker beffen en ze was nog niet klaargekomen, dus moest ik haar verder beffen tot ze kwam, maar mocht geen vinger gebruiken. Heb haar effectief een uurtje gebeft tot ze schokkend klaarkwam. Nog beetje geknuffeld en gekust, ik dacht om mijn kleren aan te doen tot ze mij zei : heb je nog een half uurtje ? Ik zeg nee, nu moet ik echt weg. Jammer want had graag je lul gevoeld 🤔.
Dan vroeg ze mij ineens of ik het extra half uurtje wou betalen, ik zei nee want ik heb al het werk voor jou gedaan en jou een plezier gedaan. Ze zei me dat haar bazin niet tevreden ging zijn, heb mij gewassen (kwam er nog een dame doodleuk in de badkamer wat handdoeken spoelen) mijn kleren aangedaan en vertrokken met toch wel een dubbel gevoel. Heel veel erotisch was er niet aan, wel met een leuk gevoel buitengestapt. Weet niet of het voor herhaling vatbaar gaat zijn
Klopt dit is een zotte doos en pas ook maar op of hij gaat erin zonder .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan