Toekomst raambuurten en privéhuizen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarom dat antwoord met die smily? Wat weet je niet?

Jij schreef twee jaar geleden:
In de Geleen van nu weet ik bijv. dat je in Hunze 51 bij binnenkomst verplicht even in de camera moet kijken,
Ik reageerde daarop met "ik weet van niks" om duidelijk te maken dat ik nog nooit iets gemerkt heb van verplicht in een camera moeten kijken bij het betreden van Hunsestraat 51.
 
Af en toe zijn er van die momenten en dan snap ik er niets meer van.
Nu ineens toelichting vragen op een reactie van twee jaar geleden waar je toen ook op gereageerd hebt en aangaf dat je het toen wel begreep?
Ha die @H._ , bedankt voor je korte veelzeggende reactie,(y)

Ik begrijp je reactie helemaal hoor, die berichten van mij zijn af en toe op het weerzinwekkende af, dat is zo, enkele berichten over meisjes/dames zijn natuurlijk aangepast en vele verwijderd
Waarom dat @Gaastra 1968 ?
 
Laatst bewerkt:
Jij schreef twee jaar geleden:

Ik reageerde daarop met "ik weet van niks" om duidelijk te maken dat ik nog nooit iets gemerkt heb van verplicht in een camera moeten kijken bij het betreden van Hunsestraat 51.
Klopt, dat schreef ik 2 jaar geleden, maar ik was daar veel eerder en ik ga niet zeggen wanneer want dan verraad ik die dame, maar zij vroeg dat dus, en iedere keer weer als ik naar binnen ging en ik ben best vaak bij haar geweest en sindsdien doe ik dat automatisch bij andere dames als zij mij niets vragen.
En die laatste dames die vroegen er dus ook om.
Maar uit jou korte reactie met die smily maak ik op dat aan mijn woorden twijfelt.

En in die hele topic ben ik eigenlijk alleen maar met hansgelderland en anderen in discussie en dan kom jij ineens met die korte reactie, en daarmee maak je mij ongeloofwaardig naar al die anderen alsof jij het allemaal beter weet.
En dat irriteert mij, dat begrijp je zelf ook wel.

Dus waarom doe je dat?

Je had ook niet kunnen reageren.
 
Jij schrijft dat men bij binnenkomst van Hunsestraat 51 verplicht in een camera moet kijken.

Mij heeft nog nooit iemand gevraagd om bij Hunsestraat 51 in een camera te kijken.

Maar blijkbaar is het één specifieke dame die jou dat gevraagd heeft. En daarna ook andere dames.

OK, bedankt voor de verduidelijking.
 
Laatst bewerkt:
Jij schreef twee jaar geleden:

Ik reageerde daarop met "ik weet van niks" om duidelijk te maken dat ik nog nooit iets gemerkt heb van verplicht in een camera moeten kijken bij het betreden van Hunsestraat 51.
Die verplichting ken ik ook niet. Wel dat je geen pet of zo op mag hebben of een sjaal die je gezicht bedekt.
 
En in die hele topic ben ik eigenlijk alleen maar met hansgelderland en anderen in discussie en dan kom jij ineens met die korte reactie, en daarmee maak je mij ongeloofwaardig naar al die anderen alsof jij het allemaal beter weet.
En dat irriteert mij, dat begrijp je zelf ook wel.

Dus waarom doe je dat?

Je had ook niet kunnen rereageren.
Als je privé gesprekken wilt voeren, gebruik dan pm, dit kan ook met meerdere mensen tegelijk. Op een openbaar forum gaat dat niet werken.
Wat ik nog steeds niet begrijp; het irriteert je na fucking twee jaar?!

En ja ik had ook niet kunnen reageren.

Die verplichting ken ik ook niet. Wel dat je geen pet of zo op mag hebben of een sjaal die je gezicht bedekt.
Ja dat heb je eigenlijk overal, ook bij privehuizen. Maar eigenlijk is dat toch niet meer dan normaal? Of zou het moeten zijn.
 
Af en toe zijn er van die momenten en dan snap ik er niets meer van.
Nu ineens toelichting vragen op een reactie van twee jaar geleden waar je toen ook op gereageerd hebt en aangaf dat je het toen wel begreep?

Waarom dat @Gaastra 1968 ?
Boomers op het internet.

Als je iedere dag de bijdragen van de site Kakhiel leest, kijk je nergens meer van op. 😉

Edit: met excuses aan alle hippe boomers hier van deze k*t-millennial. 😜
 
Laatst bewerkt:
Jij schrijft dat men bij binnenkomst van Hunsestraat 51 verplicht in een camera moet kijken.

Mij heeft nog nooit iemand gevraagd om bij Hunsestraat 51 in een camera te kijken.

Maar blijkbaar is het één specifieke dame die jou dat gevraagd heeft. En daarna ook andere dames.

OK, bedankt voor de verduidelijking.
Nee, 2 specifieke dames.

Maar mijn hele punt in dat laatste gedeelte van die topic was de beveiliging van de hele populaire dames.

En ik begrijp het wel, jij irriteert je aan mijn gedrag in deze topic tot aan dat moment en grijpt in.

Maar dat had je dus ook niet kunnen doen.
 
Snap de hele discussie niet. Ja er hangen cameras, nee er is geen regel om er in te kijken , ps er hangen er veel en veel mensen zullen niet eens weten of direct in de gaten hebben waar ze precies hangen. Er wordt alleen door de gastvrouw omgeroepen om hoofddeksels af te doen of gezichtsbedekkende zaken als sjaals. Dat is al tig jaar zo, niks nieuws en geen andere regels.

En er wordt geen onderscheid gemaakt in populariteit dames. Zo simpel is het. En ook inderdaad heel logisch en begrijpbaar zoals H. al schreef.
 
Terug
Bovenaan Onderaan