Top 3 DVP, al dan niet aktief

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn Top 3:
1. Christina (Geleenstraat 84k3)
2. Linda (Geleenstraat 98k3)
3. Miruna (Hunsestraat 51k7)

Mijn Nr.1 was Sandra (Hunsestraat 51) maar die heb sinds de corona nergens meer gepot. :S
 
voor mij kiera, nummer 1, echt een beest is zij…mijn dikke lul gaat omhoog alss k haar al zie…….nummer 2 sonja sinds kort….beste kont ooit en ook megageil echt een hoertje….en nummer 3 lisa van de doublet….eigenlijk is ze niet mooi en misschien zelfs lelijkk maar echt een zaadslet o zo geil zeg….spuit haar altijd vol vind ze gewelig hahaha
Betreffende Sonja: heb je een link hiervan?
 
Ik ga ervanuit dat deze wordt bedoeld
 
Mijn historische Top 3 in willekeurige volgorde - regio BE Limburg/Antwerpen.

1. Elise (Privé Hasselt/Turnhout/Hulshout) --> Vlaamse Blondine van Miss België niveau + de liefste vrouw die ik ooit in deze wereld ben tegengekomen.
2. Amber (Mas Kardi/Cozy Massage in Deurne/Berchem) --> Vlaamse blondine die je beste vriendin kan zijn.
3. Anneke (Feelings - Hasselt) --> Vlaamse brunette die je hart smelten met haar lichaam en aanpak.

Ze zijn helaas allen gestopt.

Eervolle vermeldingen:

Lisa (Cozy massage (bazin) / Mas Kardi) --> Een van de meest sexy vlaamse blondines die ik ooit heb gezien.
Leia (House of Senses - Hulshout)--> Sexy Braziliaanse blondine.
Anouk (Massage Butterfly - Bampslaan Hasselt) --> Blonde dame + beste milfervaring ooit voor mij.

Leia heb ik nergens meer gezien + Anouk is al jaren gestopt.

Top 3 nog te bezoeken/geen ervaring mee
Amarante
Mara/Naomi (deze dame ooit gezien bij Inge in Geel)
Anna (Le temple)
 
Geen top 3 - maar dit zijn de beste die ik heb gehad (vaak meerdere keren) ze tz allemaal
Agatha stout prive heeft altijd zin een vd beste
Alex ds girls -genoot altijd heel erg ervan- gestopt de beste
Kate of Katy rendez vous (Brabantse dame met heerlijke siliconen borsten en mega geil, stond vaak te trillen van geilheid) gestopt volgens mij. een vd beste
Sandra lynn Somers een vd beste
Meiden van sixsens (waaronder Sofia werkt niet meer maar er lopen daar meerdere toppers waar ik 1-2 uur mee geweest ben) en fkk venus, fkk Babylon geile meiden maar was half jaar geleden echt slechte line up
Sylvia dubbeldam (ook deze was botergeil) gestopt de beste
Paulina maison monty nu in club A15 hoorde ik
Roos Utrecht
Roxy ds girls / Casa cherda weet niet of ze nog werkt
Gina fkk München super geile sex een vd beste
Magda haus nr 5 een vd beste
Fajah (botergeil) ooit bij Vila Weizigt bezocht
Romy dreamgirls
Sandra Minderhout (slanke milf) lynn Somers
Laura bezocht in Kerkrade (slanke milf)zit nu in Heerlen
Ilona Rotterdam (geile milf)volgens mij niet meer vaak in nl ontving ook in Zoetermeer
Monique ds girls werkt niet meer
Er zijn er nog meer maar kom even niet op de naam … komt later wel
 
Alledrie hebben ze nog heel kort bij RVP in Made gezeten. Bij HS waren ze top.

Bij RVP bij Cassandra geweest en die was niet haar oude zelf zoals bij HS destijds. Kreeg er een hele rare vibe van terug. Iets klopte er niet. Misschien dag niet, maar was niet echt een vrolijk weerzien.

Ook daar Grace gezien. Het samenzijn was goed, alleen verliep het aan het einde wat minder prettig. Zij was er volgens mij ook al vlot weer weg.

Hoop het niet voor ze, want het waren in de HS tijd echt leuke meiden, met name D en C, maar kreeg het gevoel of ze op een bepaalde manier in de problemen zaten.

Nogmaals puur mijn gevoel er bij, maar was wel jammer om te zien.
Weet je of Cassandra en Dina nog werkzaam zijn hier ? Wat een lekkere zusjes
 
Mijn top 3:
1 Amarante (In Beverlo)
2 Myriam (Hasselt)
3 Vanessa (Westerlo)

Maar Natacha in Brasschaat staat volgende week geboekt dus ik vermoed dat ik een nieuwe nr 1 ga krijgen of minstens een gelijkspel.

Ben niet zo'n ervaren wandelaar, gemiddeld 1x per jaar.
 
Mijn top 3:
1 Amarante (In Beverlo)
2 Myriam (Hasselt)
3 Vanessa (Westerlo)

Maar Natacha in Brasschaat staat volgende week geboekt dus ik vermoed dat ik een nieuwe nr 1 ga krijgen of minstens een gelijkspel.
Heb zowel je nr 1 als Natacha al gedate. Voor mij is je nr 1 van een ander kaliber. Maar Natacha is zeker ook een topper.
 
Mijn top 3:
1 Amarante (In Beverlo)
2 Myriam (Hasselt)
3 Vanessa (Westerlo)

Maar Natacha in Brasschaat staat volgende week geboekt dus ik vermoed dat ik een nieuwe nr 1 ga krijgen of minstens een gelijkspel.

Ben niet zo'n ervaren wandelaar, gemiddeld 1x per jaar.
Kan me vinden in je nr 1, niet echter in het slechts 1 keer wandelen per jaar, ik hou een "iets anders quotum" aan. :oops:
 
Paulus is de Forum sheriff
In mijn ogen heeft dat niets met sheriff spelen of zelf perfect willen zijn van doen, hoor.
Leestekens heten niet voor niets zo.
Wie ze niet gebruikt maakt het lezen voor de lezer moeilijker en loopt groter gevaar om niet (goed) begrepen te worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan