Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPaulus is de Forum sheriff
Betreffende Sonja: heb je een link hiervan?voor mij kiera, nummer 1, echt een beest is zij…mijn dikke lul gaat omhoog alss k haar al zie…….nummer 2 sonja sinds kort….beste kont ooit en ook megageil echt een hoertje….en nummer 3 lisa van de doublet….eigenlijk is ze niet mooi en misschien zelfs lelijkk maar echt een zaadslet o zo geil zeg….spuit haar altijd vol vind ze gewelig hahaha
Heb je een linkje van Sakura Almere?1. Malee breda
2. Sakura almere
3. Is er niet, heb ooit maar 2 dvp gehad in m'n leven....
En als ik beste sex partners mag noemen, dan is malee alsnog nr 1!
De Dana die nu in amersfoort zit? Of die wat oudere met zwart haar? Heb je linkjes van je top 3?Veronica, Voorburg
Olesya, Voorburg
Dana, Rotterdam
Nee, dat is een andere Dana, niet de Dana die ik bedoel. Alledrie de dames nu niet in NL, linkjes offline.De Dana die nu in amersfoort zit? Of die wat oudere met zwart haar? Heb je linkjes van je top 3?
Weet je of Cassandra en Dina nog werkzaam zijn hier ? Wat een lekkere zusjesAlledrie hebben ze nog heel kort bij RVP in Made gezeten. Bij HS waren ze top.
Bij RVP bij Cassandra geweest en die was niet haar oude zelf zoals bij HS destijds. Kreeg er een hele rare vibe van terug. Iets klopte er niet. Misschien dag niet, maar was niet echt een vrolijk weerzien.
Ook daar Grace gezien. Het samenzijn was goed, alleen verliep het aan het einde wat minder prettig. Zij was er volgens mij ook al vlot weer weg.
Hoop het niet voor ze, want het waren in de HS tijd echt leuke meiden, met name D en C, maar kreeg het gevoel of ze op een bepaalde manier in de problemen zaten.
Nogmaals puur mijn gevoel er bij, maar was wel jammer om te zien.
Nee, waren helaas snel weer weg en geen idee waar ze gebleven zijn.Weet je of Cassandra en Dina nog werkzaam zijn hier ? Wat een lekkere zusjes
Heb zowel je nr 1 als Natacha al gedate. Voor mij is je nr 1 van een ander kaliber. Maar Natacha is zeker ook een topper.Mijn top 3:
1 Amarante (In Beverlo)
2 Myriam (Hasselt)
3 Vanessa (Westerlo)
Maar Natacha in Brasschaat staat volgende week geboekt dus ik vermoed dat ik een nieuwe nr 1 ga krijgen of minstens een gelijkspel.
Geniet er vanMijn top 3:
1 Amarante (In Beverlo)
2 Myriam (Hasselt)
3 Vanessa (Westerlo)
Maar Natacha in Brasschaat staat volgende week geboekt dus ik vermoed dat ik een nieuwe nr 1 ga krijgen of minstens een gelijkspel.
Ben niet zo'n ervaren wandelaar, gemiddeld 1x per jaar.
Kan me vinden in je nr 1, niet echter in het slechts 1 keer wandelen per jaar, ik hou een "iets anders quotum" aan.Mijn top 3:
1 Amarante (In Beverlo)
2 Myriam (Hasselt)
3 Vanessa (Westerlo)
Ben niet zo'n ervaren wandelaar, gemiddeld 1x per jaar.
Gemiddeld hé Op 9 jaar.Kan me vinden in je nr 1, niet echter in het slechts 1 keer wandelen per jaar, ik hou een "iets anders quotum" aan.
Daar ben ik al ruimschoots overGemiddeld hé Op 9 jaar.
Is de derde date dit jaar…
Ik ook..........., deze week.Daar ben ik al ruimschoots over
kan je volgen .....kwaliteit>kwantiteit. Ik heb ook lange tijd anders gedacht. Ik date zelfs niet meer.Gemiddeld hé Op 9 jaar.
Is de derde date dit jaar…
Hmmmmm, bij kwantiteit hoeft de kwaliteit niet in het gedrang te komen hoor, kwestie van juist selecteren en af en toe experimenteren.kan je volgen .....kwaliteit>kwantiteit. Ik heb ook lange tijd anders gedacht.
ghoh , mijn mindset van deze moment laat dat niet toeHmmmmm, bij kwantiteit hoeft de kwaliteit niet in het gedrang te komen hoor, kwestie van juist selecteren en af en toe experimenteren.
In mijn ogen heeft dat niets met sheriff spelen of zelf perfect willen zijn van doen, hoor.Paulus is de Forum sheriff