Top 3

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Huidige top 3

1. Esmee, Divina, Paal. (ontvangt ook geregeld in Diest). Supertoffe chick met wie ik een heel leuke klik heb. Geeft de meest geile massages die ik ooit gehad heb. Deze meid kan mij echt laten ontploffen. Is een paar keer gestopt geweest, maar zou terug actief zijn las ik hier ergens op het forum. Intiem doet ze bij mijn weten niet. Pijpen (sultan massage) kan wel, voor een meerprijs uiteraard.
Doet Esmee ook meer dan massages geven?
 
1) Suzy A1 Massage Hasselt. TOP Dame. Super Sex Jammer na covid niks meer van gehoord.
2) Jacky Genk. Daarna Kortessem. Prachtige Ebony dame. Mooi groot en een super lijf. Ook hier jammer genoeg na covid niks meer van gehoord en gezien
3) Claudia Private Dreamgirls Hasselt. Mooie en super vriendelijke dame. Super pijpster Gelukkig wel nog in business ;-)
 
Ik had heel goede ervaringen bij A1 toen ze nog in dat appartement kortbij het CC zaten.
Dr was zo een 20jarige slanke blondine die de beste opbouw in de sector had (naam helaas vergeten).
Anja van Anoek Bampslaan had daar ook ontvangen.
Dan had je nog die grote blonde vamp die stewardess was geweest…

Goede tijden toen je nog zoveel Vlaamse babes in 1 huis had
 
Ben daar ook geweest vroeger in appartement aan cc.
Daar was ook nog een leuke meid die Jill hete. En ook nog een beauty die Ibby noemde als ik mij niet vergis. En ook nog een An
 
Ik had heel goede ervaringen bij A1 toen ze nog in dat appartement kortbij het CC zaten.
Dr was zo een 20jarige slanke blondine die de beste opbouw in de sector had (naam helaas vergeten).
Anja van Anoek Bampslaan had daar ook ontvangen.
Dan had je nog die grote blonde vamp die stewardess was geweest…

Goede tijden toen je nog zoveel Vlaamse babes in 1 huis had
De jonge blonde was Ilona, de beste jonge meid die ik ooit genomen heb.
Is er niet heel lang gebleven, en totaal uit het zicht verdwenen.
 
De jonge blonde was Ilona, de beste jonge meid die ik ooit genomen heb.
Is er niet heel lang gebleven, en totaal uit het zicht verdwenen.
Ja klopt, Ilona. Die was echt lekker.
Ik had daar na A1 nog mee afgesproken bij haar thuis in Zonhoven. Die deed daar enkel ero massages. Ik mocht haar nog enkel vingeren en haar borsten komen maar ze kon o zo lekker kijken
 
Ben daar ook geweest vroeger in appartement aan cc.
Daar was ook nog een leuke meid die Jill hete. En ook nog een beauty die Ibby noemde als ik mij niet vergis. En ook nog een An
Jaa die blonde vamp heette Jill.
Ibby heb ik niet gekend.
Met Manuela had ik ook een goede ervaring en nog een lekkere dominicaanse (Katerina denk ik?)
 
Ik las hier iets van Anouk, inderdaad meer dan 10j geleden aan de bampslaan in Hasselt.
Wie kent er nog meisjes van daar, dat vond ik ook een topzaak.
Herinner me nog een heel jong meisje, 18, in een tijgerbikini op bed, ohh die was goed.
 
Ik las hier iets van Anouk, inderdaad meer dan 10j geleden aan de bampslaan in Hasselt.
Wie kent er nog meisjes van daar, dat vond ik ook een topzaak.
Herinner me nog een heel jong meisje, 18, in een tijgerbikini op bed, ohh die was goed.
Ik herinner mij Bella, een Turks meisje met een zwangerschapsbuikje.
Laura een lange Poolse en getinte brunette, ook met zwangerschapsbuikje.
Beide gaven goeie massages en extras.
Ook ervaring met Virginia, een strenge Hongaarse maar superknap.
Die jonge 18jarige is volgens mij blondine, de enige die ik nooit heb gezien maar destijds enkel lof over haar.
 
Heb eigenlijk 3 nummer 1´s
Mijn eerste ervaring was bij Chanel in Velm. Was ervaring om nooit te vergeten. Ze was pijp verslaafd. Afwisselend pijpen ,neuken en schoot op een uur 3 keer haar mondje vol.Gestopt😭
Een van de volgende ervaringen was Lies in Meerhout. Jonge meid ,slank, lekkere borstjes. Uitermate gfe! gestopt☹️
Nu is mijn nummer 1 Anne, Beverlo Super meid waar je van gfe tot wat kinky kan beleven. Voor mij de enige die ik nog regelmatig bezoek.
 
Laatst bewerkt:
Heb eigenlijk 3 nummer 1´s
Mijn eerste ervaring was bij Chanel in Velm. Was ervaring om nooit te vergeten. Ze was pijp verslaafd. Afwisselend pijpen ,neuken en schoot op een uur 3 keer haar mondje vol.Gestopt😭
Een van de volgende ervaringen was Lies in Meerhout. Jonge meid ,slank, lekkere borstjes. Uitermate gfe! gestopt☹️
Nu is mijn nummer 1 Anne. Super meid waar je van gfe tot wat kinky kan beleven. Voor mij de enige die ik nog regelmatig bezoek.
Over welke Anne heb je het?
 
Iemand dan ervaring met:


?
zij is hier al ergens beschreven.
In het voorjaar ontving ze nog in Diest. Heb toen een date met haar gehad.
Ze mag er qua look zeker wel wezen als je van slanke meiden houdt. Pijpen deed ze toen enkel mc.
Ze is van Oost Europa (dacht KROATIË), dus niet van Zwitserland.

Herhaling... misschien wel.
 
zij is hier al ergens beschreven.
In het voorjaar ontving ze nog in Diest. Heb toen een date met haar gehad.
Ze mag er qua look zeker wel wezen als je van slanke meiden houdt. Pijpen deed ze toen enkel mc.
Ze is van Oost Europa (dacht KROATIË), dus niet van Zwitserland.

Herhaling... misschien wel.
Heeft ook in Genk gezeten of Hasselt meen ik niet??
 
I'd say
1- Anna, Hasselt (now Sint-Niklaas unfortunately, really want to see her again)
2- Melina, Maasmechelen (the only lady I've visited 3 times, 2 times more than anyone else, she even chat with me on whatsapp after I left)
3- Marina, Zutendaal (very enthusiastic)

Honorable mentions:
Timea, Geleen (in ChapeauXXX, I think she doesnt do intimate anymore, only massage, was a very nice lady)
Clara, Genk (Cupidoo) was cute and really nice tits and body.
 
Rosse meiden zijn altijd geil. Spijtig genoeg dun gezaaid bij de DVP's

Mijn all time Favorits:
1. Krissie in Genk (ontving eerst in een camper, dan op kamers). Geilste slet die ik ooit ben tegengekomen, squirte haar kut ontelbare keren leeg op elke manier
2. Barbara in Brussel: geile Braziliaanse, beetje scheel maar enorm lekker lijf en neukt heel graag in al haar gaten. Ik denk dat ze af en toe nog adverteert
3. Nikita bij Private Dreamgirls in Hasselt (ondertussen een jaar of 10 geleden). Had ik goed klik mee, en neukte heel geil. Spijtig genoeg al enkele jaren spoorloos.

Actieve top 3 (ik vind het tegenwoordig eigenlijk armoe troef)
1. Super Marta in Brussel. Misschien niet het perfecte lijf, maar wat een geile orkaan is dat zeg
2. Carolina in Leuven (denk ik toch). Spaanse meid dat op studentenkamers ontvangt met een heerlijk lijf. Begint je al te verwennen onder de douche
3.Anne in Beverlo (adverteerd wel nietmeer), maar vind haar nog wel een geil lijf hebben
Krissie was idd top,ook nog in haar camper geweest indertijd….zou ze nog ontvangen dat jij weet?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan