Trans/Shemale in SS Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand al eens de full service van Vicky die in de SS1/2 momenteel zit al eens meegemaakt?
Ze vraagt 200 euro voor deze met klaarkomen inclusief...
Ik wil voor deze prijs niet bedrogen uitkomen , want bij somigen bestaat klaarkomen uit 1 of 2 druppels......
Bedankt voor eventuele reacties....
Het klaarkomen heb ik nog niet gehad, wil enkel op het einde van haar shift….. , voor het overige al altijd voldaan buitengewandeld :))
 
Verleden week bij Nicolita in skw geweest tijdens de middag.
Ik had haar advertenties vroeger al gezien en had toen al een vermoeden dat de mooie foto's van uit haar jeugd dateren. Nu dat ik haar live gezien heb kan ik dat bevestigen. Er staan ook foto's op haar site van hoe dat ze nu is. Ik heb mij laten verleiden en ben binnnen gegaan. Ze praat heel goed engels en ze doet wel haar best. Dus ik voelde mij zeker niet bedrogen. Ze neemt voldoende initiatif om te veranderen en stelt af en toe iets anders voor. Heb 100euro betaald voor een half uur en dat ben ik zeker binnen geweest. Maar herhalings gevaar is er niet. Zoals altijd is dat een onverklaarbaar persoonlijk gevoel, zeg maar, er was geen klik.
 
Ja heb sex met haar gehad en het was heerlijk lief zacht teder en haar kont was goed plus ik neukte haar en ze kwam heerlijk klaar vanzelf ze genoot er ook zelf van alleen ze had was puisten in der gezicht die je op de foto niet zag
Hoe groot is haar apparaat, omdat ik hier voor mijn eerste ervaring wil langsgaan deze week..
 
Verleden week zaterdag in de namiddag nog eens gaan wandelen.
Ik wou Maleena uit de SS49/2 of Gina uit de VT22 willen afspreken.
Maleena was er niet, Danna zit in haar raam, Gina was er wel maar ik was juist te laat om ze te bezoeken, ...nadien was ze constant bezet.
Dan nog maar een toertje gelopen.
Marilyn zat weer heel sexy te wezen in de VT.3 ,doch voor mij is ze wat te ruw.
Uiteindelijk op de SS 3/1 terechtgekomen bij een Trans van Venezuela....sprak Nederlands maar ben haar naam helaas vergeten....
Goeie sex gehad, wel heeft ze een klein piemeltje....en dan bedoel ik echt klein.
Maar door haar goede service voldaan buiten gegaan.
Ze zou vanaf volgende week een paar maanden terug vertrekken om voor haar zieke vader te zorgen...Iemand een idee of naam wie deze juist was??
 
Am fost la o altă plimbare sâmbăta trecută după-amiaza.
Am vrut sa o cunosc pe Maleena de la SS49/2 sau pe Gina de la VT22.
Maleena nu era acolo, Danna e la fereastra ei, Gina era acolo dar eu am întârziat să-i vizitez, ... după aceea a fost constant ocupată.
Apoi încă un tur.
Marilyn a fost din nou foarte sexy în VT.3, dar pentru mine este puțin prea aspră.
In sfarsit a ajuns pe SS 3/1 cu un Trans din Venezuela.... vorbea olandeza dar din pacate i-a uitat numele....
A făcut sex bun, dar are un penis mic... și vreau să spun foarte mic.
Dar a plecat mulțumit din cauza serviciului ei bun.
Avea să plece câteva luni de săptămâna viitoare să aibă grijă de tatăl ei bolnav... Are cineva vreo idee sau nume cine a fost acesta??
Îmi amintesc că o cheamă Erika. a fost mai întâi brunetă și apoi blondă.
 
Is saraay nog eigenlijk aant werk? vroeger ging ik vaak daar wegens goeie klik met haar , maar nooit meer terug gezien ,vrijdag middag eens gaanwandelen en hopelijk er een tegekomen (laat metog meestal binneslepe door hun ) , hopelijk terug wat meer shemales / ts te vinden dan .. want het is maar magerkes tegewoordig, laatste keer zag ik wel in de buurt waar cafe d anvers was , recht er over , die vensters daar op verhoog zo en shemale barbie staan ? iemand ervaring daarmee? en was toen ook en thaise is aanwezig ..
 
Is saraay nog eigenlijk aant werk? vroeger ging ik vaak daar wegens goeie klik met haar , maar nooit meer terug gezien ,vrijdag middag eens gaanwandelen en hopelijk er een tegekomen (laat metog meestal binneslepe door hun ) , hopelijk terug wat meer shemales / ts te vinden dan .. want het is maar magerkes tegewoordig, laatste keer zag ik wel in de buurt waar cafe d anvers was , recht er over , die vensters daar op verhoog zo en shemale barbie staan ? iemand ervaring daarmee? en was toen ook en thaise is aanwezig ..
 
Noemt ze Barbie of ziet ze eruit als een Barbie?






Pics staan nog online in google memory



Als dat ze is vraag haar werkdagen en uren. 😀😉 Community provided. Give back to community.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan