Transcash

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Girls-girls

Vaste klant
221
20/09/23
3.938
2
Zie de laatste tijd veel ads, met name op eurogirls waarbij een mooie dame een realistische prijs vraagt maar wel heel veel inclusief doet. Dit zijn bijna altijd Transcash scams. Dit is al een paar keer besproken mbt specifieke ads maar het lijkt me goed om een algemene Transcash post te maken voor de vindbaarheid.

Nooit zo'n kaart aanschaffen dus. Het is een soort prepaid credit alleen bruikbaar in Frankrijk en Italië. Het is non refundable en je kunt ook niets terugkrijgen via je bank.

Al is de game nog zo leuk en zou je haar nog zo graag op je pik zien. Doe het niet.
 
Laatst bewerkt:
Goed dat je een topic hebt gemaakt...want ik heb erop gezocht.
Stinkt inderdaad van Alle kanten naar een scam....maar wat is de scam? Aangezien ze aangeven dat je achteraf betaald?
Of is het de transcash organisatie die dit doet?
 
@Girls-girls: goed dat je het aangeeft, ik kwam deze zaken toevallig op het spoor door het onderstaande.

Hierbij een voorbeeld van vandaag:
https://www.girlsreview.nl/threads/kristina-rotterdam.35315/#post-661236
https://www.kinky.nl/advertenties/8393333-kristina#overview

Gezien de profieltekst al wat summier is, er een waslijst aan mogelijkheden wordt vermeld en het contact via een Duits nummer gaat (ondanks dat de foto's nergens zijn terug te vinden), leek het erop dat deze Kristina te mooi is om waar te zijn. De communicatie is m.i. dus ook enkel afkomstig van een scammer...

Ofwel, ik had Kristina toch eens een app gestuurd, ik ontving vrijwel binnen 15 minuten antwoord en de 1e/enige reactie betrof slechts een prijslijst incl. de mededeling dat betaling enkel per Transcash Code kon geschieden. Daarna ontving ik vrijwel direct nog 7 apps met enkel foto's die ook reeds op het kinky-profiel staan, dat zonder enig antwoord te hebben ontvangen op mijn vraag wanneer ze tijd zou hebben.

Tsja, daar trap ik uiteraard niet in, ga/wil niets op voorhand betalen en zeker niet via dergelijke malafide betaalmethodes... 'Cash is king' vanuit mijn optiek v.w.b. privé-ontvangst, dus ik ga/wil uiteraard niet via dergelijke louche voorschot-methoden als Transcash betalen... Wees dus gewaarschuwd bij deze Kristina!

Misschien is Transcash wel een legitieme betaalmethode (ik had er nog nooit van gehoord), maar als er op voorhand al wordt gevraagd om een printscreen te sturen van zo'n kaart, ga ik daar niet aan beginnen... Ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen...
 
Laatst bewerkt:
@Girls-girls: goed dat je het aangeeft.

Hierbij een voorbeeld van vandaag:
https://www.girlsreview.nl/threads/kristina-rotterdam.35315/#post-661236
https://www.kinky.nl/advertenties/8393333-kristina#overview

Gezien de profieltekst al wat summier is, er een waslijst aan mogelijkheden wordt vermeld en het contact via een Duits mobiele nummer gaat (ondanks dat de foto's nergens elders zijn terug te vinden), leek het erop dat deze Kristina te mooi was om waar te zijn.

Ik had haar toch eens een app gestuurd, kreeg vrijwel binnen een kwartier antwoord en de 1e reactie was meteen een prijslijst incl. de mededeling dat enkel per Transcash Code kon worden betaald. Daarna ontving ik nog 7 apps met foto's van haar profiel op kinky.

Tsja, daar trap ik uiteraard niet in.
Cash is voor mij king, geen enkele andere betaalmethode en zeker niet dergelijke louche voorschot-methoden als dat Transcash...
Wees dus gewaarschuwd bij deze Kristina!
💪
De foto's zijn meestal reuze lekker. Deze scammers gokken erop dat je met je pik denkt op zo'n moment. Mooi dat het in dit geval niet gelukt is.
Goed dat je een topic hebt gemaakt...want ik heb erop gezocht.
Stinkt inderdaad van Alle kanten naar een scam....maar wat is de scam? Aangezien ze aangeven dat je achteraf betaald?
Of is het de transcash organisatie die dit doet?
De scam is dat het meisje niet bestaat. Ze vragen je om zo'n kaart aan te schaffen en dan vragen ze om bewijs. Screenshot. Dat screenshot is genoeg. Geld is weg vervolgens. Ik ben zo dom geweest om een kaart aan te schaffen maar zo slim om de cijfers door te krassen. Dat betekent dat niemand iets aan het krediet heeft nu. Transcash is op zich een legit bedrijf. Zij kunnen er niets aan doen
 
Laatst bewerkt:
Hebben de medewandelaars ervaring met het betalen van een dame via een transcash of neosurf
hierbij koop je een ticket bij Primera of jumbo
hierna moet je de code invullen in de app hierna krijg je een activerings mail
deze toon je aan de dame die het geld overgemaakt krijgt
moeilijk werk maar het schijnt te werken
graag jullie ervaringen
 

Bijlagen

  • IMG_4672.jpeg
    IMG_4672.jpeg
    133,3 KB · Weergaven: 42
Al een paar keer tegengekomen ook vragen waar jij bent om een plek in de buurt op te noemen en kwa onderhandelingen zijn ze altijd erg makkelijk.

Tegenwoordig noem ik een random plek op gewoon om te zien waar ze me mee proberen over te halen.
 
Jongens,

99.9% van de keren dat er om een vooruitbetaling gevraagd wordt met een niet generiek betaalmiddels, ik bedoel dan contant bij aankomst, per bankoverschrijving / tikkie etc, dan is het ook een scam.

Transcash is wat nigeriaantjes gebruiken en vooral het internet mee domineren met fictieve fake advertenties. Al die kut platforms laten het ook gewoon toe he - ik blokkeer standaard de bekendste VPN's maar ik toets ook de lui die nieuw lijken te zijn en too good to be true advertenties plaatsen.

Ze gebruiken dat soort nummers om online vaak betalingen zelf te verrichten, te gokken of wat dan ook.
 
Nou je moet het ticket activeren via een site waarna je een bevestiging krijgt en de dame vraagt een screenshot en je bent de lul geld kwijt
alle dames op telegram werken zo
dus niet intrappen
Telegram heb je vaak gasten die NZN(Naaien Zonder Neuken) Service aanbieden het mooiste is dat ze vaak in dezelfde stad zitten waar jij zegt waar je zit. Nog mooier is dar ze 24/7 online zijn dus altijd goed te bereiken. Voor de NZN vragen ze je vaak om een ticket te kopen en dan hun een screenshot te sturen.

Voor mensen die zin hebben in NZN. Bij Telegram vind je ze vaak bij groepen in de buurt daar zit vaak een Telegram groep tussen waar je ze kan vinden
 
Telegram heb je vaak gasten die NZN(Naaien Zonder Neuken) Service aanbieden het mooiste is dat ze vaak in dezelfde stad zitten waar jij zegt waar je zit. Nog mooier is dar ze 24/7 online zijn dus altijd goed te bereiken. Voor de NZN vragen ze je vaak om een ticket te kopen en dan hun een screenshot te sturen.

Voor mensen die zin hebben in NZN. Bij Telegram vind je ze vaak bij groepen in de buurt daar zit vaak een Telegram groep tussen waar je ze kan vinden
En zal niet alleen Telegram zijn maar op veel meer platforms.
Maar dat dit algemeen bekend is dat ze dit doen is niet echt iets nieuws
 
Dude,

Never ever accept transcash or any other vague payment option as a pre-deposit. 100% scam and knowing from my experience, it's usually from countries like nigeria.

I get those signups on websites of me on a daily basis. I just banned the whole ASN of such countries. Advise is: either with an agency (pre-deposit), a highly recommended girl or pay upon arrival. Don't fall for the excuses.
 
Terug
Bovenaan Onderaan