Trio met 2 dames, iemand advies?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
hey ik ben nog nooit in een haarlem op rood geweest. hoe is te weten? waar zijn zij? of een contactpersoon?
Rode Lantaarn, Korte Begijnestraat Haarlem. Anna werkt op kamer 1, Andrea op kamer 2. Geloof dat ze er allebei zijn vanaf 12.00 uur! Anna werkt alleen tot 17.30, en Andrea als het goed ook in de avond! Ben daar alleen niet zeker van. Als je ze allebei wil hebben voor een trio moet je dus overdag gaan! Zoals ik al eerder zei, deze 2 zijn een aanrader!
 
Klopt inderdaad allebei geile goorlappen. Alleen heb nog geen trio met ze gedaan lijkt me echt vet geil omdat ik weet wat ze doen. Doet anna ook bare ?
 
Klopt inderdaad allebei geile goorlappen. Alleen heb nog geen trio met ze gedaan lijkt me echt vet geil omdat ik weet wat ze doen. Doet anna ook bare ?
Denk Anna doet geen bare! Pijpt wel zonder! Klaarkomen in haar mond, en daar hoef je niet eens om te vragen! Andrea doet echt alles! Heb haar zelf nog niet bare genomen, wel de kans gehad om haar anaal zonder te doen! Zou zeggen gewoon proberen. Zijn 2 hele geile Super Sletten voor een trio!
 
Ok @Hornybachelor ja die anna liet me een keer poppers snuiven en toen nam ze ook en tijdens standje 69 moest ik mn benen meer omhoog doen en ze pijpte me en likte me kont af echt een geil wijf. Alleen op 1 of andere manier ondanks ze zo geil deed miste ik een klik. Heb haar ondanks haar geile bedoelingen maar 2 keer bezocht. In haarlem is estelle voor mij een vaste waarde
 
Beetje ver maar wel TOPervaring met deze dames. Ze doen alles met elkaar (likken tongzoenen...) en zijn erg actief. Ze verhuizen wel regelmatig en je kan ze ook apart boeken. 300 betaald voor 1 uur. pzc maar niet klaarkomen in mond.
 
Ga naar je (favoriete) privé-huis, kies twee dames, of kies er eentje en laat haar de tweede dame kiezen. Of, ga eerst met de ene dame en als het bevalt vraag je of ze ook trio's doet en met wie ze dat graag doet ... de volgende keer boek je hen beiden (als ze er samen zijn natuurlijk).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan