Trio met 2 dames, iemand advies?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt inderdaad, dames bieden via Kinky wel online diensten aan. Ze hopen volgende maand weer in NL te zijn. Op mijn vraag waarom hun advertentie op Kinky dan actief staat kreeg ik als antwoord dat ze anders hun rechten verliezen. Hoop slechte smoezen gehoord in m'n leven maar deze slaat alles??
 
Ik heb tweemaal een date gehad met Esther & Friends. Een keer met Esther en Elsa in Dieren, een keer met Cindy erbij in Arnhem. Daarnaast een date met Esther alleen. Ik heb actief geschreven op hookers, maar dit forum is offline.

Ik kan je zeggen dat het fantastische dates waren, de beste sexdates die ik heb gehad. Het zijn doorgaans hoogopgeleide dames, die natuurlijk mooi uitzien, sociaal en ook gezellig zijn. Ze zijn biseksueel en genieten zelf van de seks. Met name Esther beffen was voor mij een genot.

Voorheen deden ze pijpen zonder condoom met klaarkomen in de mond. Voor mij was dat een droom die in vervulling ging, maar helaas zijn ze hiermee gestopt door slechte ervaringen met een van de meiden. Ondanks dat het een fetisj van me is kan ik het begrijpen. Zij leiden een normaal gezond leven naast de dates.

Ze vragen om een gezichtsfoto met een algemene beschrijving aangezien ze niet met jan en alleman het bed in duiken. Ik heb lang op de mail lijst gestaan, maar zij hebben mij begrijpelijk eraf gegooid, aangezien ik een relatie heb en geen dates meer plande. Ze gingen vertrouwd met mijn gegevens om.

Al met al fantastische dates die ik stiekem een beetje mis, tegen een prijs van 300 per uur voor beide dames. Veel dames vragen meer.

Doe ermee wat je wilt.
Klopt helemaal @Limburger43. Top ervaringen met Esther & Friends. Wel altijd veilige seks, maar dat lijkt mij in het SOA tijdperk wel handig :)
 
Ja tijdje geleden trio gehad met deze dames .het lesbische stelde niet zo veel voor maar de dames doen er alles aan om je te laten genieten. Ze genieten er zelf ook echt van. Lola houd van pijpen en doet dit geweldig . Bella heeft heerlijk poesje en neukt ook zalig . Het enthousiasme en humor van beide dames is geweldig . Zal niet snel weer trio doen maar kom zeker terug bij deze dames .
 
Ik heb zojuist hier een review achtergelaten over mijn trio met Sabrina en Ling. Zijn nu volgens mij beide niet in NL maar misschien voor als ze weer naar hier komen?
 
Zo veel voorkomend is Aurika volgens mij niet. ;) Sofia uiteraard wat meer, maar daar had Aurika je dan weer mee kunnen helpen.

Aurika ontvangt overigens op dezelfde locatie als de befaamde Kiera, deden voorheen ook trio samen.
 
Iemand ervaring met Brit en Valerie?

En heeft iemand ervaring met Isabelle en Kim?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan