Recensie Eva, Amsterdam (voorheen Purmerend, Rotterdam, Den Bosch, Amersfoort, Amstelveen) 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 166

Wandelaar
Forumpionier
53
01/07/21
456
7
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/5541127-eva
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week een afspraak gemaakt Met Eva.

Het appartement vinden was moeizaam omdat met het opgegeven adres mijn navigatie me naar een andere plek stuurde dan waar Eva zat. Na wat communicatie over Whatsapp en nog twee minuten rijden was ik wel op de goede plek. Eva is de dame van de foto's, alhoewel wel wat voller, is vriendelijk en een makkelijke prater. Nadat ik me had opgefrist in de douche begon het spel op de slaapkamer. Zoenen was heerlijk: vol en veel. Daarna pijpen, en heb ik haar klaargebeft. Daarna heeft ze me verder gepijpt, met een trillend speeltje in mijn kontje. Een paar keer stopte ze vlak voordat ik klaarkwam, omdat ze dacht dat ik al gekomen was. Na aanwijzingen van mijn kant ging ze weer verder. Eigenlijk werd dit dus een heerlijke edging blowjob en uiteindelijk kwam het orgasme uit mijn tenen, terwijl ze aan mijn pik trok en sabbelde.

Hierna was voor mij de koek een beetje op, en hebben we de tijd volgemaakt met massage en kletsen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk kon ik bij Eva terecht, na een aantal eerdere keren geprobeerd te hebben toen ze in nl was maar niet op een afspraak uitliep, kon ik dinsdag eindelijk terecht. Eva is een leuke vlotte meid de de Engelse taal goed beheerst. Na een kort app contact kon ik bij haar terecht. Bij binnenkomst een flinke zoen en na het douche en de financiële verplichtingen en een klein beetje spray op de jonge heer en me mond kon het feest beginnen. Na heerlijk zoenen, wat ze met overgaven doet, en elkaar beetje betasten. Heb ik haar lekker gebeft, de algemene hygiëne is perfect overigens, daarna heeft ze mij gepijpt wat ze lekker doet, ze wisselt vaak af en kan ook lekker diep pijpen. Ik zal niet alles gaan uitschrijven maar ik heb 2 leuke rondes gehad met verschillende standjes.

Maar het was een hele goede ervaring en mij zal ze zeker nog eens terug zien!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/5541127-eva
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Al een aantal maal Eva bezocht. Iedere keer is dit erg goed bevallen.

Ik ken geen enkele dame zoals haar qua looks die zoveel opties aanbiedt binnen het uurtarief van €150. Iedere keer is het weer één geil feest. Een dame met heerlijke rondingen, vooral aan de achterkant waar ik van houd. Aan de voorkant is ze iets minder bevoorrecht, maar dat vind ik niet erg.
Heb bij aanvang altijd een voorkeur voor een GFE invulling, bij haar kan je daar zeker voor terecht. Het tongzoenen vind ik belangrijk, dat doet ze met overtuiging.

Naarmate de date vordert verandert het meer naar een PSE, ik merk altijd dat ze daar zeker voor openstaat. Een dame die ik dus zeker kan aanbevelen!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/5541127-eva
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik zag dat Eva weer terug is in Nederland, gelijk een app gestuurd om een afspraak te maken. Ik kreeg na ongeveer een uur later een antwoord en twee uur later was ik bij haar. Ze opende de deur in een sexy latex outfit en ze begon me gelijk heerlijk te zoenen. Na een douche zijn we gelijk op bed verder gegaan. We hebben er weer een feestje van gemaakt op bed. Volop tongzoenen, heerlijk pijpen (zc), beffen en neuken in diverse standjes. Nadat ik in haar mond was klaar gekomen hebben we een tijdje op bed liggen uitpuffen en kletsen, waarna ze me nog een goede stevige massage heeft gegeven.
Hierna was het uur weer voorbij en ben ik tevreden weer verder gegaan. Eva vertelde me dat ze een maand blijft. Zal zeker proberen haar in deze maand nog een keer te bezoeken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/5541127-eva
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben nogmaals bij Eva o bezoek geweest. Het was weer een zeer aangenaam uurtje. Beetje copy paste van mijn vorige bezoek. Alles was weer
goed. Bij binnenkomst volop zoenen, na de douche en een ontsmettend spuitje alcohol op mijn penis zijn we hiermee verder gegaan en na verloop van tijd ging ze op de rand van het bed zitten en begon ze me te pijpen. Op gegeven moment zijn we op bed verder gegaan en heb ik haar ook liggen beffen. Heb haar in diverse standjes geneukt en ben in haar mond klaargekomen. Nadat we ons opgefrist hadden heeft ze me nog een redelijk goede massage gegeven. Ik heb weer een leuk uurtje met deze lieve dame gehad. Ze doet wat ze in haar advertentie beloofd. Ik zal haar zeker weer bezoeken als ze weer terug is. Ik begreep van haar dat ze binnenkort weer naar huis gaat.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5541127-eva#overview
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat moet ik hier nog aan toevoegen? Eva is een Dame van het oude stempel: je krijgt waar voor je geld. Geen idiote uurtarieven van boven de twee. Haar prijs is wel iets gestegen, maar niet veel gelukkig. Hier kan de jongere generatie nog iets van leren.

Bij aankomst werd ik even bekeken en vervolgens ontving ik aanwijzingen hoe de juiste deur te vinden. Het appartement is simpel en netjes. De sanitaire voorzieningen zijn goed. Rood is kennelijk de favoriete kleur van de Dames. Van de plafonnière, via de lingerie, tot de condooms aan toe: rood! Ik moest overigens ontzettend lachen om die lamp. Erg leuk gevonden; een soort humor die mij wel ligt.

De date dan, sprays inderdaad en daarna barst het feest los. Een heerlijke knuffelaarster, ik kan niet anders zeggen. Lang en slank, mooie billen en humor heeft Eva ook. Pijpen was prima, weer knuffelen en toen wilde ik likken. Iets wat zeer gewaardeerd werd aan het gekronkel te zien. Intiem was heerlijk, we hadden het naar ons zin samen. Nog even wat liggen kletsen en daarna een uitstekende massage gehad.

Onder het genot van een bonbon afscheid genomen. Eva weet hoe ze een klant koning moet laten voelen.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5541127-eva#overview
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eva vandaag in discreet hotel ontmoet. Misschien zijn er mooiere Latina's, maar de service van Eva is niet te evenaren. Één van de voorgangers noemde het van de oude stempel en dat is denk ik in inderdaad de nagel op zijn kop. Ze is de perfecte sex instructor. Ultiem zoenen en daarna wat opgeilen voordat ik onder de douche ging. De ideale pzc en daarna even afdouchen. Vervolgens haar beffen, speeltje er bij om haar te verwennen en toen ik weer op oorlogssterkte was verder met de tweede ronde. Haar technieken om je oraal te verwennen zijn niet te evenaren en op het einde gaf ze een kleine prostaat stimulatie om me te laten ontploffen. Dank Eva!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5541127-eva#overview
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eva maakt een goede babbel. Even gepraat en wat gedronken toen ik binnenkwam. Meeste dingen in deze thread zijn al gezegd. TZ is heerlijk en vol. Het was een geweldige GFE. PZC was heerlijk.Daarna verschillende standjes gedaan. Daarna met een BJ afgezogen. Nog even naast elkaar gelegen. Ze is is wel iets voller dan de foto' s maar vind haar nog steeds a mooie, lieve dame. De service is uitstekend. Ook bij het weggaan had ze mij nog zoen gegeven om gedag te zeggen.

Zal misschien nog wel een keer terugkomen.
 
Laatst bewerkt:
Advertentie is weer online, maar ik zie haar niet online op WhatsApp. Ik heb een berichtje via WA proberen te sturen, maar komt niks aan. Kan iemand anders haar wel bereiken?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan