Recensie Valeria, Den Bosch (voorheen Amsterdam, Amersfoort, Amstelveen, Alkmaar) 4,85 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

groentje1970

Stamgast
Forumpionier
936
30/06/21
1.269
18
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8001270-valeria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hele mooie foto's van een zeer zeer aantrekkelijke vrouw. Eigenlijk te mooi om waar te zijn.

Laat ik maar weer met de deur in huis vallen, ze is het echt. De tweeling is echt zo groot en de rest klopt ook. Eenmaal haar bh uitgedaan, viel mijn mond open. Echt veel groter dan ze in de eerste instantie leken. Puur natuur en heerlijk zacht en soepel.

De locatie is gemakkelijk te bereiken, ook vanaf de snelweg. Parkeren is niet gratis, maar ook niet erg kostbaar. Voldoende plek aanwezig in elk geval. De sanitaire voorzieningen zijn ronduit goed. Helaas geen thermostaatkraan, ha ha. Pas goed op met afstellen.;)

Heerlijk knuffelen, pussysliden en afgesloten met 69 tot het eind. Daarna een prima massage gehad. Valeria is knap sterk in haar handen en ze kan dus ook goed kracht zetten. Een gewone massage is niet te beoordelen, dus maar even zo. Vijf sterren.

Conclusie, Valeria verdient zeker het Girlsreview predicaat.

Ps, ik vul toch een E-cup in. Ze leken mij groter dan de geadverteerde D.
 
Laatst bewerkt:
Meerdere malen geprobeerd een bericht gestuurd met een simpele vraag of het mogelijk is voor vandaag af te spreken voor een uurtje of twee maar ik word direct geblokkeerd. Geprobeerd met een ander nummer maar ook zonder succes.
 
Wtf? Ik ben gewoon bekend onder de CTE dames en heb net een test gedaan bij haar en haar geappt met een doodnormale vraag en gelijk geblokkeerd! Je hebt gelijk @Newyorkside . Deze is erger dan Inessa; gelijk de block erop. Lekker klantvriendelijk! ? ??
 
Mijn opening was als volgt:

Hi Valeria,

Is an older gentlemen welcome?

KIss, .....

'Ja ik accepteer klanten van alle leeftijden' kwam er snel terug. Vervolgens gevraagd of ik om een x tijd mocht komen. Ik schreef het bewust in de vragende vorm. Veel Oost Europese Dames hechten nog al aan een nette benadering.

Ok, ik heb haar net even om uitleg gevraagd en inderdaad, jullie staan op een blacklist. En ik sta kennelijk op de whitelist. Tsja, probleem dus voor wie niet op de witte lijst staan. Er werd bevestigd dat ze alleen met te vertrouwen klanten werkt. Als er een keer iets vervelends is geschreven over jullie, dan wordt je niet geaccepteerd.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8001270-valeria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
In tegenstelling tot wat ik hiervoor lees ging contact leggen met Valeria snel en soepel. Ze was een snel gezocht alternatief omdat een andere afspraak niet goed door dame was nageleefd.
Valeria is de dame van de foto's met prachtige borsten. Als je haar teder behandeld gaan alle remmen los. Ze doet alles om het je naar de zin te maken. Het is heel lang geleden dan een tweede orgasme ruim binnen het uur mogelijk was.
 
Afspraak snel geregeld en met een flinke harde pik erop af......wat oudere vrouw met speciale attitude maar toen ik 'm in haar kontje stak ging het masker af en kwam er een gelukzalige grijns op haar gezicht...heb ik al vaker gezien....heerlijk doggystyle met die grote tieten in mijn klauwen....geil klaargekomen in dr mond...slikken slet en ze deed het netjes.
 
@gerardwilwelveel , Valeria neemt alleen klanten aan die op de bekende Oost Europese witte lijst staan. Naar aanleiding van de discussie heb ik het gevraagd aan haar en ze legde het mij uit.

Vervelend voor wie niet op die lijst staat. Aan de andere kant, wij klanten zijn ook terughoudend als er geen goede recensie te lezen is over een Dame.

Edit mod: dame hanteert blijkbaar een white list. Sta je erop kan je langskomen, anders niet. Niet nodig hier verder te schrijven dat dame lastig is in het contact leggen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8001270-valeria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorig jaar door omstandigheden Valeria niet mogen ontmoeten maar ik zag dat ze weer online was in Amstelveen. Ze stond nog steeds op mijn to do list dus vandaag een app gestuurd voor een afspraak en ik mocht vanavond voor de eerste keer op audiëntie komen bij haar op een bekende locatie.

Valeria is een goedverzorgde medium sized MILF. Ze ziet er knapper uit dan haar profielfoto's en heeft mooie ondeugende blauwe ogen. Haar Engels is voldoende maar als je ook Spaans spreekt heb je een pré. Binnenkomst was een beetje kil en afstandelijk maar toen ik op de kamer het initiatief nam om haar te zoenen reageerde ze er actief erop. Al gauw was het ijs gebroken en daarna een ontspannende kennismakingsgesprek gehad. Even netjes afrekenen, uitkleden en onder de verplichte douche.

Terug op de kamer stond ze met haar rug gekeerd naar mij op haar telefoon te kijken en ik kwam dicht tegen haar aan staan waarbij ze verleidelijk met haar grote kont tegen me aan begon te wrijven. Ik kuste haar schouders en legde mijn handen op die mega tieten van haar. Ze heeft veel ervaring hoe ze het spelletje moet spelen. Vervolgens draaide ze om en begonnen we te zoenen. Diep passievol tongzoenen werd het niet; het waren meer tedere zoentjes met een paar likjes. Mijn handen gleden over haar dikke kont terwijl ze met haar dijbeen over mijn reeds harde pik wreef. Vervolgens liet ik haar op bed liggen en voorover gebogen gingen we verder met zoenen. Likkend in haar hals en oren begon ze te krioelen op bed. Na een tijdje tilde ze haar heupen op en mocht ik haar catsuit van onderen openmaken. Zoenend en likkend via haar dijbenen begon ik haar te beffen waar ze kreunend op begon te reageren. Haar ander gaatje sloeg ik niet over waarop ze na een tijdje vroeg of ik anaal wilde tegen bijbetaling. Ik heb dat beleefd geweigerd; dat laat ik over aan mijn andere collega's. 😉 Ik heb haar volgens mij wel een kwartier liggen likken dus vond het wel de hoogste tijd om haar aan het werk te zetten. Ik dirigeerde haar om op haar knietjes op de vloer te komen en hield haar loshangende haren met beide handen vast en gewillig slokte ze mijn pik op. Ze heeft een uitstekende pijptechniek met veel variatie en met gevoel; precies wat ik lekker vind. Af en toe wat kokhalsgeluiden wat mij nog geiler maakte. Vervolgens op bed de pijpsessie voortgezet waarbij ze ondeugend naar me keek terwijl ze mijn pik in haar mond had. Ook de ballen werden onder handen genomen door Valeria. Na 20 minuten zuigen en ballen likken begon ze wel wat tegen te sputteren dat ze me niet een vol uur kon pijpen en heb haar voorgesteld om me dan maar cowgirl te neuken maar dat wilde ze kennelijk ook niet want ze ging verder met pijpen. 😜 Af en toe een pauze tussendoor om haar nek en rug te stretchen en vervolgens weer hop verder met zuigen. Mijn pik stond keihard overeind door haar en ik kon dit eigenlijk nog wel een tijdje volhouden maar na een poos zei ze dat ik nu echt moest komen en keek ze vermoeiend naar haar horloge. Wel een goeie actrice deze Valeria. 😂 Ik vroeg of ik in haar mondje mocht komen waarbij ze acterend nadacht en uiteindelijk instemde. Zo gezegd zo gedaan; na een flinke deepthroat eindronde en de knop omgezet naar klaarkomen spoot ik mijn complete lading uit mijn tenen in haar mond wat ze uiteindelijk op mijn buik uitspuugde. Snel gaf ze me een keukenrol terwijl ik nog aan het bijkomen was en ging ze naar de badkamer. Op bed kwam ze nog even napraten en vanaf nu ben ik dus een "very good boy" voor haar. Nog gesproken over dat ze heel erg voorzichtig is met afspreken en heeft ze me uitgelegd dat alleen geverifieerde white list klanten een kans maken om af te kunnen spreken met haar dus als je dit niet bent dan zou ik Valeria maar overslaan. Ze blijft deze keer maar een weekje in Nederland tot 9 januari om in maart weer terug te komen. Na een tijdje gebaarde ze me dat ik naar de douche moest gaan dus zo gezegd zo gedaan. Daarna even aankleden, beetje napraten en na een kusje mijn weg weer verder vervolgd.

Samengevat: na wat horten en stoten vorig jaar uiteindelijk toch nog een hele leuke date gehad met deze rustige lieve goedverzorgde ervaren MILF. Omdat ze me uitstekend heeft gepijpt kom ik absoluut weer terug!

Herhalingsgevaar: JA!
 
Moeilijk te zeggen op welke foto ze het meeste lijkt. Ik vond haar in ieder geval verrassend knapper dan haar profielfoto's. Op het eerste gezicht komt ze afstandelijk/kil over maar dat is haar act denk ik. Haar lichaam komt wel overeen met de foto's: niet slank maar ook niet dik gewoon curvy om het zo te benoemen.
 
@James Bianchi thanks! Haar profielfoto ziet er ook appetijtelijk uit. Ben morgen toevallig in Amersfoort, even kijken of ik door de keuring heen kom en of ze bereid is anaal aan te bieden. Meeste meiden adverteren er wel mee maar krabbelen terug als ik die optie kies.

Trouwens: haar WA status is volgens mij in 't Russisch. Knap dat ze ook de Spaanse taal machtig is!
 
Laatst bewerkt:
Update: gisterenavond vriendelijke berichtjes gestuurd met de vraag of vandaag een afspraak mogelijk was omdat ik in de buurt was. Ook nog beleefder geschreven dan ik normaal al doe en concreet gehouden.

Tot vanochtend alle vinkjes op WA blauw maar geen reactie. Ik bleef positief, want was immers nog niet geblokkeerd.

Vanmiddag bericht met de vraag of dat ze al misschien kon vertellen of ze me zou willen ontvangen en zo ja, of het voorgestelde tijdstip dan ook paste. En toen kwam de blokkade wel. Jammer, want toen ik net op mn bestemming op locatie zocht op Kinky bleek ze in een straal van 3 km aanwezig te zijn. Pech dus, maar voor alle wandelaren die het wel gaat lukken: veeel genot toegewenst!
 
Jammer dat je niet door Valeria's ballotage bent gekomen. Je staat dan niet op de bekende lijst die zij zeer strikt hanteert. Is nooit leuk om afgewezen te worden; heb ik zelf ook bij sommigen. Niet getreurd; genoeg vis in de zee. 🥳😜
 
Update: gisterenavond vriendelijke berichtjes gestuurd met de vraag of vandaag een afspraak mogelijk was omdat ik in de buurt was. Ook nog beleefder geschreven dan ik normaal al doe en concreet gehouden.

Tot vanochtend alle vinkjes op WA blauw maar geen reactie. Ik bleef positief, want was immers nog niet geblokkeerd.

Vanmiddag bericht met de vraag of dat ze al misschien kon vertellen of ze me zou willen ontvangen en zo ja, of het voorgestelde tijdstip dan ook paste. En toen kwam de blokkade wel. Jammer, want toen ik net op mn bestemming op locatie zocht op Kinky bleek ze in een straal van 3 km aanwezig te zijn. Pech dus, maar voor alle wandelaren die het wel gaat lukken: veeel genot toegewenst!
Ik vraag me altijd af hoe ze de beslissing maken of iemand op de whitelist terechtkomt. Gaat het hier om vaste klanten die bekend zijn bij oost Europese dames en die veel geld betalen?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Qua uiterlijk is ze een paar jaartjes verder dan op de foto's maar haar melkfabriek is nog steeds grandioos (en haar ass eveneens)

Foreplay is zeer goed: zodra je de douche uitkomt staat ze klaar om je rug af te drogen wat uitmondt in tegen elkaar aanrijden en een blowjob met zo nu en dan DT.

Heb haar op bed goed verwend met een massage en werd hiermee beloond met CIM :)

Afterplay was een gezamenlijke douche, was ook erg lekker.

Al met al een aanrader voor GFE 'slow-sex'.

ps: tussendoor gaf ze een handjob waarbij haar hand tergend langzaam op de juiste plek om mijn eikel heen bewoog - die techniek had ik nog niet eerder meegemaakt maar voelde perfect!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Voetfetish
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8001270-valeria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben geen borstenman maar de kont van Valeria trok me ook wel aan. Valeria voelt enorm lekker en ik heb van haar genoten! Ook de borsten voelen heerlijk, hoewel ik meer van klein en skinny houd, maar voor deze variatie is het wandelen tenslotte bedoeld 😀
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8001270-valeria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Door de recensies ook bij deze dame geweest. App contact ging makkelijk en een uurtje later liep ik bij haar naar binnen. Ze had naar volle tevredenheid een leuke outfit aan getrokken en ziet er voor haar leeftijd mooi uit. Alvast mijn handen laten glijden over haar outfit en toen de douche ingestapt. Gelukkig toen ik weer op de kamer binnen kwam had ze har outfit nog aan en kon ik zelf haar langzaam ontdoen van haar kleding. Mijn god wat een heerlijkheid , lekkere grote borsten en kont, zacht en weet hoe ze je moet bespelen. Ze laat zich ook goed lijden naar wat je lekker vind. Ze doet het met aandacht en liefelijkheid, zacht en rust, helemaal zo als ik het lekker vind. Naderhand een prima massage mogen ontvangen en tevreden huiswaarts gekeerd.
 
Op herhaling geweest vanmiddag.

Ad-hoc kon tot mijn verbazing zelfs, leuk! Op naar Amersfoort dus. Een prima appartement in een rustige buurt.

Fijn Valeria weer eens te zien en dat was wederzijds. Voorspel was super en alles wat volgde ook. Nog even nagepraat over de situatie in haar thuisland uiteraard.

Je schreef dat ik een E cup heb zei ze lachend; het is een DD. E of niet, ze zijn werkelijk prachtig!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8001270-valeria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben ook bij valeria geweest maar wauw.
Wat een prachtige vrouw in het echt veel mooier.
En service was super geil en heel vriendelijk een echte gfe +
Herhalings gevaar mega groot.
 
Dat weet ik niet. Ze had zelf nog geen idee wat er na deze week ging gebeuren. Goede huisvesting is een probleem begreep ik.
Ik kom net terug van mijn tweede bezoek aan Valeria. Ze zit in de regio Alkmaar nu.

Het beviel haar daar niet omdat er te weinig klanten van de bekende lijst die zij als leidraad hanteert binnenkreeg dus morgen gaat ze naar huis en komt ergens in mei weer terug afhankelijk of ze een geschikte plek kan vinden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan