Recensie Katerin, Breda (voorheen Amstelveen) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Alfred

Wandelaar
30
27/05/23
47
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/542439-katerin
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren heb ik een bezoek aan Katerin in Amstelveen gebracht. Contact was snel en makkelijk gelegd via Whatsapp en kon er ook snel terecht.
Katerin is de vrouw op de foto's en ja
, misschien een klein rimpeltje en misschien een pondje meer, maar voor haar opgegeven leeftijd ( 43 jaar op haar kinky-profiel) ziet zij er mooi en aantrekkelijk uit..
Vriendelijk ontvangen, praatje gemaakt, de sfeer was direct heel goed. Klein beetje opfrissen, afrekenen en de pret kon beginnen en pret werd het zeker........ ☺️
Begonnen met een erotische massage, dit doet ze heel lekker en enthousiast, heerlijk gewoon en met veel olie, hoe zij met haar grote "tweeling" haar twee kleine handjes mijn lichaam, jonge heer en gehele schaamstreek uitgebreid heeft gemasseerd. Ondertussen ook lekker gezoend, had ik vooraf gevraagd of dat ook een optie was, waar zij kort met "yes" op antwoordde en het zoenen was lekker met heel veel tong erbij.
Daarna Katerin gebeft, waar eerst nog een klein beetje spanning op haar bovenbenen stond, was er gelukkig al snel een algehele ontspanning, benen gingen helemaal wijd en ik kreeg zelfs nog een heel leuk compliment van haar.
Toen was het tijd voor een blowjob. Pijpen doet ze heel lekker en met gevoel, niet al te diep maar wel lekker zonder handen erbij, was gewoon goed.
Condoom erom, lekker neuken en afgemaakt in missionaris. Kwam heerlijk klaar, had orgasme al lang uitgesteld en was echt een algehele ontlading voor mij.....😊. Even onder de douche, de olie er weer afgewassen, waar zij heel lief mijn rug heeft gedaan.
Katerin doet geen haastwerk en is ook geen klokkijkster, had betaald voor een uur, maar liep vijf kwartier later met een grote glimlach de deur weer uit.

Kort samen gevat; mooie, lieve, charmante, schone en vriendelijke dame.
Doet waar zij mee adverteert en zelfs nog iets meer.
Had ook wel een kleine twijfel. Opgegeven leeftijd 43 jaar en een uurtarief van € 200, maar ik heb het als zeer positief ervaren. Absoluut geen spijt van mijn keus.
 
Hier is al een item over en daar zijn ze duidelijk niet zo onder de indruk van deze oude doos....

 
Ondertussen ook lekker gezoend, had ik vooraf gevraagd of dat ook een optie was, waar zij kort met "yes" op antwoordde en het zoenen was lekker met heel veel tong erbij.
Her profile doesn't mention French kissing yet you somehow managed to hack it seems. Was it your charisma or was it a typo? Thanks in advance 😊
 
Hé goedemorgen marakuhu.
Voorafgaande aan de ontmoeting met deze dame heb ik aan haar letterlijk per Whatsapp gevraagd: "I have one question. You do gfe. Is this included frensh kissing? " Haar directe antwoord hierop was kort en duidelijk: "Yes".
Zij heeft keurig woord gehouden; dus zo gezegd, zo gedaan.
Betreffende mijn charisma?
Dit antwoord blijf ik jou nog even schuldig....... 😉


Succes.
 
Naar mijn inschatting zijn de twee foto's van haar in het korte groene jurkje op haar kinky-profiel de meest recente. Ook haar haardracht op deze twee foto's komen goed overeen met de ervaring welke ik had met haar.
 
Dat is bruikbare informatie, en goed nieuws: ik vond haar op sommige foto's steeds overkomen als een wat plompe vrouw met een niet erg aansprekende uitstraling en dat weerhield me tot nu toe om op bezoek te gaan (met name foto's 2,3,5,7,8,10) maar in het groene jurkje (en nog wat andere foto's) is het 'een plaatje'… wellicht toch ook maar op onderzoek uit!
Dank, Alfred!
 
Graag gedaan......(y).

Dit is toch wel waarom wij hier met z'n allen aanwezig zijn.
Ik had ook echt eerst wel mijn twijfels over haar hoor, had het whem-topic goed gelezen en dat was niet allemaal rozengeur en maneschijn, maar ze is al sinds 2014 actief op kinky.nl, dan moet je volgens mij toch ook wel wat in je mars hebben?
op enkele foto's heeft zij ook iets mysterieus en vertederends over zich en dat maakte mij erg nieuwsgierig.
Het heeft in mijn geval heel goed uitgepakt, was zeer content met mijn keuze.
Whatsapp-contact was direct al heel leuk, bij binnenkomst even netjes voorstellen, niet meteen als een hitsig konijn er direct bovenop proberen te klimmen, ook 'n beetje vertrouwen in haar kunnen en doen hebben.
Dame is rustig, relaxt en zelfs ( vind ik dan) 'n beetje bescheiden. Als je daarin mee kan gaan heb je een top-date.


Succes.
 
Ik zeg wegblijven, zie mijn reactie eerder in de verborgen post. Ervaring is vanuit de Hookers tijd, jaren terug en toen was ze al oud. "Maar wie het eens proberen wil die mag'' (uiteraard!) zong Boudewijn de Groot in de tijd dat (een deel van) de foto's gemaakt werden.
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels Katerin ook bezocht . Zij ziet er iets ouder uit dan de foto's maar mooi genoeg . Ik hou wel van iets meer ervaren . Ik heb een prima bezoek gehad . Gestart met erotische massage ( had van mij iets rustiger en softer gemogen . Daarna lekker kussend en strelen. Vervolgens heeft zij mij gepijpt ( dat was prima) en via heerlijk handjob mij klaar laten komen . Helaas iets te snel en 2 e ronde is lastig . Dus voor neuken en beffen ga ik misschien nog is terug . Hoewel ik voor dit bedrag betere dames kan vinden ( rita , erica ) .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan