WHEM Katerin, Amstelveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afrader inderdaad. Foto's zijn heel oud, heeft een onwijs slecht gebit (beetje vies zelfs, ook na het poetsen) en ze heeft ondertussen aardig wat rimpels gekweekt. Ik schat de foto's minstens(!) 10 jaar oud.
Daarnaast hangen haar borsten als theezakjes.

Wel heel lief en geïnteresseerd. Maar van zo'n vrouw kan ik écht never nooit hard worden. 🤣 Heb de massage ontvangen, was fijn en lekker stevig. Maar heb het hoogtepunt afgeslagen (daardoor ook geld teruggekregen uit haarzelf, was heel netjes van haar!!)
 
Heb even contact gehad via whats app. Gevraagd naar wat er klopt van het bovenstaande. Ze zegt haar tanden te hebben gedaan, ze heeft naturel borsten. Ze stuurde een foto, zag er redelijk uit maar wel 45% van de foto's. Ze bevestigde dat de foto's aangedikt zijn en dat ik waarschijnlijk beter verder kan kijken.
 
Heb even contact gehad via whats app. Gevraagd naar wat er klopt van het bovenstaande. Ze zegt haar tanden te hebben gedaan, ze heeft naturel borsten. Ze stuurde een foto, zag er redelijk uit maar wel 45% van de foto's. Ze bevestigde dat de foto's aangedikt zijn en dat ik waarschijnlijk beter verder kan kijken.
Ik woon in dezelfde plaats dus dacht vorige week ook voor een massage te gaan maar hetzelfde als bij Puurervaring84.... Dag naderhand ook geblokt.... Niet erg klantvriendelijk!
 
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan