Recensie Valeria, Den Bosch (voorheen Amsterdam, Amersfoort, Amstelveen, Alkmaar) 4,85 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8001270-valeria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na het zien van de foto's van Valeria en de recensies gelezen te hebben heb ik een appje gestuurd. Ik kreeg vrij vlot een reactie en kon snel terecht. Valeria is een zeer aantrekkelijke vrouw, maar ziet er in het echt beter uit. En wat een billen en borsten. o_O

Ze ontvangt samen met een vriendin/collega in een schoon appartement met genoeg gratis parkeerplaatsen rondom.

Na een korte douche was het tijd voor actie. Tijdens het afdrogen wordt er volop gezoend, gevoeld en geteased. Dit gaat verder op bed waar mevrouw niet bang is voor een geile pussyslide sessie. Blij dat er een stukje lingerie voor zat, anders kreeg de generaal het nog zwaarder. Het uurtje met Valeria kan ik omschrijven als super. GFE. Veel zoenen, beffen, pijpen en stevig doorneuken.

Valeria is nog 9 a 10 dagen aanwezig. Zeer de moeite waarde. Herhalingsgevaar: groot.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8001270-valeria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een fijne vrouw, prachtige grote borsten, perfecte fluweel zachte blowjob. Met een meer dan voldaan gevoel naar huis. Valeria see u soon!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8001270-valeria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na een moeiteloze afspraak via WA was de start van onze date niet vlekkeloos. Om bepaalde redenen (ik weet niet welke) had ik blijkbaar mogelijk de buren te veel gealarmeerd en dat kreeg ik te horen 😟

Van start met een gezamenlijke douche, was erg fijn en zoals door vele gemeld ze heeft een mooi zacht lichaam met geweldige borsten. Vervolgens op bed beland en wat volgde was een aardig potje sex maar ik mocht haar niet vingeren. Dit in tegenstelling tot de wandelaar hierboven. Ook tongzoenen was maar mondjesmaat, zoentjes werden wel uitgedeeld.

Al met al vond ik het geen slechte maar ook geen top ervaring. Voor mij blijft het bij deze keer. Temeer omdat bij het vertrek het me nog eens een aantal keer duidelijk werd gemaakt dat ik geen geluid mocht maken. Tsja, dat had ik nu wel begrepen hoor….
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8001270-valeria
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Via app snel tot een afspraak gekomen. Alle voorgaande recensies kloppen. Zeer mooie vrouw, met een prachtige boezem. Lekker tongzoenen vol overgave, heerlijk diep pijpen, pussy sliden en heerlijk geneukt.

Kan haar alleen maar aanraden!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8001270-valeria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs bij Valeria geweest. Ze is niet zo heel strak meer zoals de foto's suggereren maar wel zeker nog lekker genoeg. Borsten waren inderdaad vrij fors, leek wel naturel (ik hou meer van sili).
Alles moest heel stil gebeuren om haar huisgenootje (die vermoedelijk ook ontvangt) en de buren niet te storen. Daardoor wordt het toch een wat andere date want hardop praten of geluiden tijdens de sex is er dan niet echt bij.
Pijpen deed ze echt super goed met af en toe goed diep tot achterdoor, knap hoor! Intieme gedeelte was ook wel prima, ik stond echt op springen dus moest echt moeite doen om het een paar minuten vol te houden. Daarna nog een lekkere massage gekregen, was ook zeker erg goed, stevige handjes! Weinig gepraat ivm stilte gebod, maar over het algemeen een erg vriendelijke, rustige vrouw.
Herhalingsgevaar voor mijzelf weet ik niet, misschien voor half uurtje blowjob met cim zeker wel nog een overweging.
Ze was nog een paar dagen in NL daarna vertrekt ze weer even terug naar UA.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Voetfetish
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/8001270-valeria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben er ook geweest en inderdaad heeft ze graag dat je niet teveel geluid maakt, maar van een stiltegebod is zeker geen sprake. Bovendien houd ik wel van het geheimzinnige en stiekeme haha. Tot zover de introductie van mijn recensie.

Wat ik wil melden is dat na 12 jaar op avontuur gaan ik *eindelijk* weer eens kan zeggen dat ik een geweldige date heb gehad. Een op-en-top vrouw, lief en knap gezicht, een geweldig lichaam, en waarbij veel mogelijk is.

Na de douche ging ik op bed zitten waarna ze lekker staand tegen me aan kwam rijden. Ze had een erg sexy zwart setje en dito nylons aan. Het miniscule stringetje recht voor me maakte me direct gek.

Tongzoenen, pijpen, beffen en rimmen in alle mogelijke standjes, ik kon m'n geluk niet op. Ook m'n ballen en verder kwamen aan de beurt. En ondertussen bleef ze me geil aankijken.

Eerste standje was zij on top. Ze schoof zichzelf vakkundig op mijn prikpaaltje en zo hebben we even lekker gebumst, met haar heerlijke borsten en harde tepels boven mijn gezicht. Daarna overgegaan naar doggy, waarbij ik haar kontgaatje lekker mee masseerde en zij haar eigen klitje bewerkte. Mijn hemel wat een heerlijk uitzicht.

Ik had geen discipline meer om het uit te stellen dus ik explodeerde letterlijk in haar.

Daarna heeft ze me nog even een lekkere massage gegeven. Nog een keer gedoucht en enigszins duizelig haar (zeer nette) appartement verlaten.

Ze werkt elke keer zo'n twee weken met tussenpozen van enkele maanden, en ik geloof dat ze morgen weer vertrekt voor een tijdje.

Als ik m'n zakgeld nog niet allemaal had uitgegeven was ik er straks weer naartoe gesneld.

Just my 2 cents '-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan