Trio met 2 dames, iemand advies?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook een condoomwissel tussen de dames? Esther en haar vriendinnen mag je volgens mij nemen zonder een condoomwissel.
Ik dacht wel een condoomwissel tussen TJ. Ik liet me tussen door ook pijpen en doe dat dan het liefst zonder, maar weet ff niet meer zeker. Tussendoor wisselde ze ook een paar keer maar weet niet zeker of de condoom werd verwisseld (ik dacht van niet).

Esther is zoiezo zonder condoomwissel, maar geen must voor mij.
 
De keren dat ik Tess en Jess heb bezocht, was er geen sprake van condoomwissel. Maar het moet gezegd worden, dat de boel binnen no-time zó geil is, dat ik het ook niet meer weet. De tijd vliegt voorbij...Maar meen van niet.

Bij Esther & Friends idd sowieso niet. Ook ik bezoek ze niet meer, helaas. Waren wel altijd lekkere meiden en overweeg zelfs eens een quatro (?).
Leek me wel wat! Maar voor mij PZC eveneens een must, sowieso voor dat geld.
 
Een moeder en dochter, dat is mijn fantasie. En dan als trio he.
Haha van wie niet. Ik had een aantal keren geweldige sex gehad met gilf Claudinha uit Brazilie, bij de tweede date floepte mijn lul er zo in in nadat ik haar eerst ontzettend lang had gebeft en zij een aantal keren was klaargekomen. Er volgden nog vele vrijpartijen.
Haar dochter Paulinha was overgekomen uit Brazilie, werkte eerst in Rotterdam en later in Amsterdam. (en nu nog steeds geloof ik)
Nadat ze samen in Griekenland op vakantie waren geweest, een trio voorgesteld met moeder en dochter.
Geen date meer gescoort daarna, ook niet met Claudinha alleen???
 
Waarom de vraagtekens, @makkebeer ?
Weet je het niet meer?
Claudinha was wat ontwijkend om een nieuwe date te maken, geen ontvangstruimte zogezegd.
Waar ze voorheen mij belde, omdat ze graag lekker geneukt wilde worden.
Misschien was ze erachter gekomen dat ik wat recensies geschreven had over onze bare neukpartijtjes.
Of het ideetje van een trio met haar dochter Paulinha, vond ze geen goed idee
Werkelijk geen idee.
Maar inmiddels offline, misschien terug naar Brazilie.
Jammer, niet helemaal mijn type, maar de sex was echt geweldig en dat maak je niet altijd mee.
Mooie is dat zij dat ook vond.
Maar oke effent het pad voor nieuwe belevenissen.....
 
Jess en Tess zijn ook voor mij altijd toppers, actief en niets is te gek.
Lisa en zus Veronica was ook goed. Kwam met name door Lisa. Advertentie momenteel uit de lucht.
Nina en Sophia uit Portugal scoorden ook een dikke voldoende maar was meer zakelijk maar wel actief.
mijn top 3
1. JT
2. NS
3. LV
 
Niet afgesproken, wel contact.

Wil graag nog een videocall, de dames op de foto zijn mij net iets te lekker, maar daar wordt dan weer net niet op gereageerd, verder namelijk wel.

Ze waren nogal druk op de dag dat ik ze appte en hadden geen tijd. Een dag later kreeg ik nog een berichtje, dat ze die dag wél nog wat tijd hadden...

Wil toch echt eerst zien dat het de dames van de foto's betreft.

Aan de prijzen ligt het niet moet ik zeggen, en ja...ze spelen ook met elkaar ?

"Half hour - 150 €
One hour - 250 €
Quickie 15 min- 100 €
Normal Sex, blowjob, licking, 69, cuddling, erotic, dance , finish on tits ...lesbi show

Extra: blowjob without condom , finish on face ,cum in mouth , golden shower by custom , kissing with tongue. No sex without a condom"


Tis me toch wat te twijfelachtig, mede omdat het voor mij niet om de hoek is. Zeer benieuwd, wat mij betreft potentiële "Tess en Jess van Zuid Holland".
 
Review staat online! Een kort maar krachtige!

 
Iemand aanraders voor Belgie (Antwerpen)?
En deze Vanessa kan ik je zeker ook aanraden. En misschien doet ze ook een trio met haar bloedgeile en knappe zuster die ook in het SKW werkt.
Want een trio met twee zusters lijkt mij ook wel geil;)
 
Je kan ze vinden in de Schippersstraat 2.
 
Klein update! Tess & Jess overwegen om ook in het midden van het land of zelfs zuiden van het land hen diensten aan te bieden, enkel als ontvangst. Wat ik eerder in mijn recensie beschreven heb denken zij ook aan hen klanten. Merendeels komt van ver.

Voor onze zuiderburen zeker een aanrader om de adverentie even in de gaten te houden.
 
€250 als ik het me goed herinner. Mag hopen dat ze ook in het zuiden gaan ontvangen want ik weet van heel veel wandelaars dat ze dolgraag willen maar het doordeweeks gewoon niet te doen is daar waar ze nu ontvangen. Dus meiden, als jullie dit lezen, jullie hebben absoluut geen gebrek aan klandizie wanneer jullie deze kant opkomen!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan