Trio met 2 dames, iemand advies?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klein update! Tess & Jess overwegen om ook in het midden van het land of zelfs zuiden van het land hen diensten aan te bieden, enkel als ontvangst. Wat ik eerder in mijn recensie beschreven heb denken zij ook aan hen klanten. Merendeels komt van ver.

Voor onze zuiderburen zeker een aanrader om de adverentie even in de gaten te houden.
Had ik ook al van hen begrepen, zochten iets in Brabant maar valt niet mee schijnbaar. :sleep:
 
Ik kwam net deze tegen op sexjobs :

Iemand ervaring ermee? Ben benieuwd of ze echt zijn...
De enige manier om daar achter te komen is een date plannen. Je kan solo met de ene zus voor 250 euro. Of een trio met een 2ling voor 400 euro voor een uurtje gesloopt worden. ? In de ad. staat nergens dat ze een lesbo showtje geven. Elkaar beffen, zoenen enzo. Zal dus een mangerichte actie zijn.
 
De enige manier om daar achter te komen is een date plannen. Je kan solo met de ene zus voor 250 euro. Of een trio met een 2ling voor 400 euro voor een uurtje gesloopt worden. ? In de ad. staat nergens dat ze een lesbo showtje geven. Elkaar beffen, zoenen enzo. Zal dus een mangerichte actie zijn.
Klopt, heb alleen niet zo'n zin om m'n tijd te verdoen en voor niks naar Edam te rijden, dus hoopte dat iemand hier al ervaring mee heeft gehad..
 
Klopt, heb alleen niet zo'n zin om m'n tijd te verdoen en voor niks naar Edam te rijden, dus hoopte dat iemand hier al ervaring mee heeft gehad..
Twee jonge meiden met hun gezicht vol in beeld? Kleine logica, hen toekomst en prive staat op het spel. Bijna alle jonge nederlandse dames willen niet herkenbaar in beeld in NL. Wat als iemand uit hen prive hen herkent? Dames doen dit stiekem, is wat buiten schot moet blijven in hen prive.
 
Iemand nog ervaringen opgedaan behalve TJ?
(Die staan overigens tot nu toe bij mij op 1)
Probeer ook bij privehuizen; ik wandel de afgelopen 4 jaar minder bij privehuizen maar in het verleden, als ik een paar keer bij dezelfde dame geweest ben, vraag ik: als ik een trio boek, wie heeft dan je voorkeur? Daar zijn memorabele ervaringen uit voortgekomen :)
 
Iemand hier die ervaring heeft met Esther & Friends? Ik twijfel nog om me aan te melden voor mailinglijst van Esther. Ben er niet zo happig op om een gezichtsfoto te moeten versturen.

T&J lijkt me ook wel wat maar dan lees ik weer dat de dames veel ouder zijn dan de leeftijden waarmee ze adverteren en de looks ook tegenvalt.
 
Niet lang geleden ook een trio gedaan, was niet de bedoeling, maar was een last minute aanbod, ik ga er in ieder geval niet meer voor , ik ben er eentje in doggy aan het neuken, en de andere aan het vingeren en tepels likken zuigen, begint de gene die aan het neuken ben dat zeveren dat ik door moet neuken, was even afgeleid door het vingeren en tepel zuigen. waren duidelijk niet op elkaar ingespeeld. Ga jij nog maar even pijpen ,ga ik lekker door met de tepels, ook weer niet goed.:cool:
 
Ik denk sowieso dat een spetterende actieve trio waarbij de geilheid ervan af stoomt enorm lastig te vinden is. Ik heb het een paar keer geprobeerd in een privéhuis, bij de ramen en bij priveontvangst ('ik heb ook een vriendin wil je een trio'?)

Was iedere x hetzelfde:
- Condooms verwisselen
- Passieve houding
- Dames zijn niet actief met elkaar (ofwel te goede vriendinnen ofwel gewoonweg geen biseksuelen)
- Geen fantasiewaarmaking (gelijktijdige bj nooit meegemaakt maar om de beurten)
- Weten geen houding te geven of in een enkele geval probeert de ene zich helemaal te onthouden van diensten te geven

Kost teveel geld voor te weinig. En ze moeten ook nog eens knap zijn!
 
Iemand hier die ervaring heeft met Esther & Friends? Ik twijfel nog om me aan te melden voor mailinglijst van Esther. Ben er niet zo happig op om een gezichtsfoto te moeten versturen.

T&J lijkt me ook wel wat maar dan lees ik weer dat de dames veel ouder zijn dan de leeftijden waarmee ze adverteren en de looks ook tegenvalt.
Absoluut de moeite waard. Allerbeste trio dat je gaat meemaken, alleen maar leuke, sexy en knappe meiden die dit werkelijk (ook) voor hun plezier doen.
Op hookers was iedereen ook zeeer te spreken over deze dames. Daarom dat het lastig was/is om een afspraak te krijgen (ze adverteren alleen als ze 'nieuwe' mannen zoeken).
Jammer alleen dat ze geen pzc meer doen, maar wel begrijpelijk vanuit hun kant gezien.

En ik zie nu dat je je weer kan aanmelden om op hun lijst te komen.
 
Graag gedaan. :) Komende maand zit alles wel vol (gaat echt heeel snel), mogelijk dat je nog wel als reserve kan op een bepaalde dag.
En anders is er volgende maand weer een kans. Geniet ervan in de toekomst. ;)
 
Heb ooit een trio gehad met zoë en vriendinnen(dit waren er 2 en je kon dus kiezen) zoë begeeft zich in Rotterdam en behoort tot de absolute top!
vrolijke Hollandse meiden die niet vies waren van met elkaar en het verwezenlijken van menig droom… heeft ook gb feestjes gedaan vroeger….
 
Heb ooit een trio gehad met zoë en vriendinnen(dit waren er 2 en je kon dus kiezen) zoë begeeft zich in Rotterdam en behoort tot de absolute top!
vrolijke Hollandse meiden die niet vies waren van met elkaar en het verwezenlijken van menig droom… heeft ook gb feestjes gedaan vroeger….
Welke Zoë bedoel je, toch niet de Zoë/Chase die nu in Den Haag zit bij een van de prive huizen?
 
Claudinha en Paulinha schijnen moeder en dochter te zijn en doen allebei hetzelfde beroep. Claudinha heb ik overigens nooit ontmoet. Weet niet of ze samen dingen tegelijk doen. Paulinha (dochter) was een schatje.
Claudinha is terug naar Brazilie, vaak bij haar geweest in Amsterdam-Osdorp, de utimate GILF-ervaring.
Tot ik na haar vakantie met dochter Paulinha een trio voorstelde, was ze niet echt voor de porren (geen reactie op).
En ik kon ook geen afspraak meer maken, problemen met huisvesting???? en daarna snel verdwenen.
 
sexjobs-geile-trio-bio-koppel-606f194d4955f.jpg


Alleen hierom zou ik ze al bellen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan