Dag 15
Zo lekker uitslapen om ontbijt gedaan in pangpond cafe.
Daarna jomtiem beacht om heerlijk strand te zitten met coconoot en podcastje te luisteren.
Toen terug naar hotel om even bij zwembad te chillen.
Toen rond 5 richtig soi puthole gelopen daar bij bar gepoolt waar ik leuk dame ontmoeten voor eerste instanie short time
Toen daar ergens naar boven gratis kamer maar sex was goed en vurig dat ik dacht dit smaakt naar meer.
Toen daarna even samen wat gegeten op hoek soi puthole zo thaise tent goed en kost haast niks

Daarna weer naar haar bar waar verder zijn gegaan met uitdagen van elkaar goede vibe en erg uitdagend.
Drie jaar ouder als mij dus ongeveer zelfde leeftijd dat maakt voormij leuk.
Kies graag dames op vergelijkbaar leeftijd dat jonge grut is meestal net niks en vind vibe minder.
Zo haha werd alweer hard dus st naar lt gegaan

Toen zijn we voor de ronde 2 naar mij hotel gegaan haha nog meer energie als eerst haha zelf buiten adem haha word haast nog werken.
Toen daarna naar haar oude bar voor potje pool kosten me wel wat drankjes maarja mag gebeuren soms keer maar ronde 2 wel afgeslagen ergens grens stellen.
Daarna club 808 gegaan hiphop tent wel grappig niet persee mij sfeertje maar met chick is alles snel beter.
2 uurtjes rijden op mij lul in die club haha weer goed voorwerk.
Toen even noodle soep bij tentje bij hotel gegeten en daarna voor ronde 3

en tijd om slapen haha voldaan.
Dag 16
Zo anders wakker worden haha ronde 4 staat voor programma

heerlijk en 5 zelfs haha wel handmatig

.
Daarna in mij favoriete breakfast tent wel bekend als beer garden ontbijt gedaan.
Was leeg voor die avond nog wel met dame in haar bar gepoolt en verder stuk of 10 gogo bezocht viel beetje tegen maar komt door ervaring van de dag er voor.
Verder nog wel goed gesprek gehad met engels man in deluzion bar van mac tv bekend van yt wel waard om keer te checken.
De nacht afgeloten met massage ergens in second road met matig happy end
Dag 17
Weer ontbijten in beer garden haha 1 uur middag was latertje gister nacht.
Toen door naar catflaps een gentelmen clubs daar 1 beste ervaring ever gehad

Zat eerst in mij eentje daar de boel te bekijken haha licht op zoek naar 1 op mij lijstje haha daar kort contact mee gehad.
Eerst kwam er andere dame bij mij zitten en waar snel mij toppertje volgende.
Toen beide drankje geven en 4 shots (600 bt) want dan gaan beide bh uit
Toen als snel wouden ze me lul inspecteren haha en ik de 4 boobies pff genieten.
Toen kwam vraag voor 1000 beide en 300 gordijn om vip te gaan zitten voor dubbel bj en beide naakt.
Yes simpel antwoord

Toen kon feest beginnen ik naakt en hun naakt en begon met te pijpen en andere mij zoenen daarna andersom.
Beide clitjes goed nat wat een spektakel
Kwam geweldig in het mondje klaar en genieten daar haha daarna 2 ronde voor beide 500 bath extra aja waarom niet alleen werkte mij lul niet mee

aja werd haast werken omdat in je hoofd gaat zitten.
Aja genoten en zaak afgerond wat een top ervaring.
Schade 3000 dames en bar bill 1500 bt en had bier kaart dus eigen drank kosten me niks.
.. dat was voor nu avond moet nog komen we kijken wel even

dit overtreft even niks.