Enige tijd geleden heb ik het geluk gehad Trixy te kunnen treffen. De afspraak dreigde eerst in het water te vallen, omdat de evidente RDV-hotels niet open waren op een feestdag (11/11). Uiteindelijk toch nog iets gevonden in het Gentse.
Ik had op voorhand aangegeven dat ik voornamelijk kon genieten van een uitgebreid voorspel: (tong)zoenen, knuffelen, elkaar mondeling 'opwarmen',...
Wel, ik ga niet beweren dat ze op voorhand een scenario uitgewerkt had, want ons moment verliep heel natuurlijk en spontaan, maar ze voldeed perfect aan hetgeen ik gevraagd had. Ik voelde mij enorm op mijn gemak bij haar, vanaf het moment dat ik de deur voor haar opende. Het gaf mij het vertrouwen om zelf ook speels in het spel op te gaan, net alsof ze echt mijn vriendin was. Ik pakte haar op (ze is vederlicht) en droeg haar naar de badkamer terwijl we intens aan het tongzoenen waren. Ik voelde haar warmte tegen mijn lijf, zij beantwoorde volop mijn vraag naar genegenheid. Staren in elkaars ogen zonder gêne, mijn hart is toch wel een paar keer blijven stilstaan.
Al de rest kon mij gestolen worden, ik was op een andere planeet, een ander universum. En dit dankzij Trixy.