Recensie TS Andrea - Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Erikvol

Wandelaar
30
04/03/22
74
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
17 centimete
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/588955-ts-andrea
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
TS Anrea, wat moet ik zeggen. Nou, het was heerlijk en geweldig! Verstond niets van wat ze tegen mij vertelde en zij mij niet. Maar het elkaar verstaan was ook niet nodig. Goed, de aangegeven 23 centimeter zijn er maximaal 17-18, maar de hele date keihard. Bij binnenkomst al meteen heerlijk tongzoenen, uitgekleed, volop elkaar pijpen en de ballen likken. Daarna de benen omhoog en ze begon mij uitgebreid te rimmen. Heerlijk haar tong in mijn anus, geweldig gevoel. Condoompje erom en haar geneukt en daarna zij mij (MC). Eerst bij mij rustig aan, daarna wilder. Ze wilde komen en merkte dit, lag op mijn rug en zij trok zich boven mijn gezicht af, een enorme lading kwam op mijn gezicht, waarna zij het er af likte. Ze ging op haar knieën en nam mijn harde pik in haar mond, pijpte mij op geweldige wijze en ik kwam heerlijk in haar mond. Herhaling? Zeker!!! Ben er bij veel geweest, maar Andrea was echt een dame die het voor de klant doet en niet voor het geld.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan