WHEM TS Ayla, Arnhem/Bianca Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bdg__

Wandelaar
60
25/10/21
18
3
Ik zit al heel de dag te kijken na TS bianca die momenteel zich bevind in breda, ik vroeg me af of er iemand ervaring met haar had en het niet te mooi om waar te zijn is.
[h3][/h3]
 
Ik heb haar een tijdje geleden bezocht. Prachtige dame, net zoals op de foto's. Best een grote en vooral dikke pik. Ze wordt goed hard. Heerlijk gevoel om door haar geneukt te worden. Voor mij eigenlijk net iets te groot, maar ik heb dan ook niet zo gek veel ervaring.

Wel jammer dat ze niet zoent en na het klaarkomen was ze meer met haar telefoon bezig dan met mij. Ze heeft ook geen borsten, tijdens het neuken laat ze dan ook haar beha aan. Voor mij geen probleem verder, maar misschien voor sommige mannen een minpunt.

Voor de rest een hele schone dame. Douchen voor- en achteraf mogelijk. Haar kontgaatje smaakte heerlijk fris en voelde lekker strak aan. Pijpen wederzijds zonder condoom, neuken uiteraard met. Herhaalgevaar voor mij niet heel groot, omdat ik meer van de GFE ben. Maar in mijn ogen wel een heel aantrekkelijke dame, met een pik die echt keihard wordt.
 
Dankjewel voor je reactie! Klinkt wel goed allemaal, helaas toen ik haar net n bericht stuurde reageerde ze dat ze onderweg was na Deventer, waarop even later de advertentie betreft locatie werd aangepast, helaas! In breda en omgeving op het moment helaas weinig aanbod dus nog even geduld hebben :)
 
Ik heb haar een tijdje geleden bezocht. Prachtige dame, net zoals op de foto's. Best een grote en vooral dikke pik. Ze wordt goed hard. Heerlijk gevoel om door haar geneukt te worden. Voor mij eigenlijk net iets te groot, maar ik heb dan ook niet zo gek veel ervaring.

Wel jammer dat ze niet zoent en na het klaarkomen was ze meer met haar telefoon bezig dan met mij. Ze heeft ook geen borsten, tijdens het neuken laat ze dan ook haar beha aan. Voor mij geen probleem verder, maar misschien voor sommige mannen een minpunt.

Voor de rest een hele schone dame. Douchen voor- en achteraf mogelijk. Haar kontgaatje smaakte heerlijk fris en voelde lekker strak aan. Pijpen wederzijds zonder condoom, neuken uiteraard met. Herhaalgevaar voor mij niet heel groot, omdat ik meer van de GFE ben. Maar in mijn ogen wel een heel aantrekkelijke dame, met een pik die echt keihard wordt.
Ik zie net dat ze na 2 dagen, nu dus weer terug is in breda, kort avontuurtje in deventer dus, ik ga haar vanmiddag bezoeken, review volgt later
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan