Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag in de barndesteeg geweest. Dame had wel wat weg van Julia Roberts. Moest een zeer smalle wenteltrap omhoog naar haar kamer. Iemand enig idee wie deze schoonheid is? Ze gaf aan uit madrid te komen
 
Liep net (donderdag 21:00) rond op de wallen en zag een prachtige colombiaanse trans met grote tieten in een blauw pakje. Ik vroeg jammergenoeg haar naam niet toen ik haar ging aanspreken is iemand bekend met haar? Bevond zich in de gordijnsteeg kamer 4-5.
 
Vandaag in de barndesteeg geweest. Dame had wel wat weg van Julia Roberts. Moest een zeer smalle wenteltrap omhoog naar haar kamer. Iemand enig idee wie deze schoonheid is? Ze gaf aan uit madrid te komen
Laura? Dat zal toch niet waar zijn.
15 jaar geleden voor het laatst gezien. Idd Spaanse shemale. Mooi lang. Super benen etc.
Dat was een van de zeldzame shemales aan wie je dat echt niet kon zien..
 
Liep net (donderdag 21:00) rond op de wallen en zag een prachtige colombiaanse trans met grote tieten in een blauw pakje. Ik vroeg jammergenoeg haar naam niet toen ik haar ging aanspreken is iemand bekend met haar? Bevond zich in de gordijnsteeg kamer 4-5.
Dit lekkertje, zat voorheen in de kelder van Ozab 89. Blijkbaar niet ze mij niet, want na prijsinformatie, vroeg ze een exorbitant bedrag. Her loss 😂😂😂

Het pand dat nu te koop staat, zie mijn eerdere berichtgeving hierover.
 
Laaste x dat ik ee was geweest 2 jaar terug was iedereen bijna wel te doen voor 50, hoeveel zijn de ts op bloedstraat en barndesteeg nu op dit moment
en aangezien alles weer open is, staan alle ramen vol op bloedstraat en barndesteeg?
 
Iemand ervaring met Carol? Ziet er erg vrouwelijk uit:

Heb een tijdje geleden geprobeerd af te spreken. Maar om een bepaalde reden hebben we niet kunnen afspreken.

We hebben dus wel even video gebeld en ze is in ieder geval écht en ik vond dr ook aardig. Heb dr laatst nog gecontact en toen gaf ze aan even niet meer te werken omdat ze nare ervaringen had gehad met klanten (prijsonderhandelingen, gedrag). Nu is ze dus toch weer aan de slag gegaan zo te zien.

Open deur en eigenlijk overbodig: wees dus lief voor d'r als je afspreekt.
 
heeft iemand ervaring met deze ?

Yep

Ruim jaar geleden geweest toen ze in Tilburg bivakkeerde Knappe dame maar wel heel zakelijk en koel
Redelijke lul mooie borsten Mocht geen geluid maken (lekker als je aan het neuken bet) daar werd ze een paar keer pissig over en toen ik na 30 minuten klaarkwam (maar voor 60 betaald had) kon ik het pand verlaten (mocht mijzelf nog wel aankleden)
Kortom mooi maar vervelend
 
Heeft iemand ervaring met Karen? Kinky heeft slechts twee korte reviews van haar:

 
Yep

Ruim jaar geleden geweest toen ze in Tilburg bivakkeerde Knappe dame maar wel heel zakelijk en koel
Redelijke lul mooie borsten Mocht geen geluid maken (lekker als je aan het neuken bet) daar werd ze een paar keer pissig over en toen ik na 30 minuten klaarkwam (maar voor 60 betaald had) kon ik het pand verlaten (mocht mijzelf nog wel aankleden)
Kortom mooi maar vervelend
Ik heb er app contact mee gehad, en mijn vermoedens waren dus juist. 200 per uur nu, is dan voor 30 min binnen goed betaald.
Op naar de volgende zoektocht.
 

Iemand bekend met deze Tifanny? Ik zie op dr Instagram dat ze ook in Belgie heeft gewerkt
Al iemand bij haar geweest?
 
Iemand ervaring met deze dame

zit nu in Maastricht
Ja als je haar op Grindr vindt (ze heeft gezichtsfoto) kan je als je een beetje aantrekkelijk bent en leuk kan lullen, gratis bij dr langs

Ik zou er zelf geen euro voor betalen want zo boeiend is ze niet
 
Stond ergens anders een recensie. Niet best. Foto's klopte niet. Totaal niet vrouwelijk. Klein pikkie die niet stijf werd. Hygiëne niet echt goed
Ze was wel vriendelijk.

Behalve dat laatste klopt het niet man.
Heel vrouwelijk idd niet maar wel een flinke paal die goed hard wordt en de hygiene was prima toen ik dr ontmoet heb

En dr fotos zal al niet zo aantrekkelijk haha. Het is dr zeker wel
 
Yep

Ruim jaar geleden geweest toen ze in Tilburg bivakkeerde Knappe dame maar wel heel zakelijk en koel
Redelijke lul mooie borsten Mocht geen geluid maken (lekker als je aan het neuken bet) daar werd ze een paar keer pissig over en toen ik na 30 minuten klaarkwam (maar voor 60 betaald had) kon ik het pand verlaten (mocht mijzelf nog wel aankleden)
Kortom mooi maar vervelend
Ik kon de verleiding niet weerstaan, dus op naar het appartement, en met het vorige bericht in gedachte binnen gestapt, het draait alleen om de euro, verder niets, dus met binnenkomst even kijken if er nog iets meer te halen is voor de prijs, en met de briefjes in mijn hand omgedraaid, en aan haar reactie heb ik er geen spijt van, lekker links laten liggen, en hier in Tilburg aardig uitgeleefd flatje waar de denk ik 3 tot 4 sex werkers aan de gang zijn, behoorlijk druk dus. In de buurt bij station west, wees gewaarschuwd.
 
Iemand wel eens gechanteerd na contact met een TS?

Kreeg paar dagen geleden een app op mijn wandel-nummer dat er beelden zouden zijn die online gepubliceerd worden als ik niet snel reageer. Verder geen concrete dingen als wat voor beelden of welke site dit dan komt.

Gebruik een aparte sim voor dit soort contacten en geef ik nooit een echte naam op, dus lijkt me niet herleidbaar, maar toch raar.

Nummer kwam mij verder niet bekend voor overigens.
 
Iemand wel eens gechanteerd na contact met een TS?

Kreeg paar dagen geleden een app op mijn wandel-nummer dat er beelden zouden zijn die online gepubliceerd worden als ik niet snel reageer. Verder geen concrete dingen als wat voor beelden of welke site dit dan komt.

Gebruik een aparte sim voor dit soort contacten en geef ik nooit een echte naam op, dus lijkt me niet herleidbaar, maar toch raar.

Nummer kwam mij verder niet bekend voor overigens.
Ja man. Geloof niet dat er iets is opgenomen. Bluf
 
Iemand wel eens gechanteerd na contact met een TS?

Kreeg paar dagen geleden een app op mijn wandel-nummer dat er beelden zouden zijn die online gepubliceerd worden als ik niet snel reageer. Verder geen concrete dingen als wat voor beelden of welke site dit dan komt.

Gebruik een aparte sim voor dit soort contacten en geef ik nooit een echte naam op, dus lijkt me niet herleidbaar, maar toch raar.

Nummer kwam mij verder niet bekend voor overigens.
Heb je wellicht een idee welke ts dit was of van welke stad eventueel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan