Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft iemand nog wel eens contact met post-op shemale Alexandra (Hoogvliet en Zoetermeer). Ooit eens app contact met haar gehad, afspraak ging toen niet door, maar nu lijkt het wel of ze gestopt is. Advertentie is al heel lang niet meer geupdate, telefoon niet aan. Of ik ben geblokkeerd natuurlijk. Dat kan ook...
 
Gister een afspraak willen maken met praiya in Maastricht
net toen ik wou vertrekken kwam ze met een bericht of ik een neosurf ticket van 150 euro kon kopen voor haar en daar mee betalen. Ik voelde niet veel ervoor om dat te doen, dus mocht ik niet komen.

 
Is gewo
Het is van de laatste paar weken, zal het iets met de reviews op kinky te maken hebben?
Is gewoon vakantie tijd, hier in Tilburg is het aanbod al helemaal hopeloos, in alle gevallen, en als ze er al zijn blijven ze misschien een of twee dagen hooguit drie, tja plannen en bezoeken is dan bijna niet te doen voor mij.
We hopen op betere tijden qua aanbod.
Ook is het uurtarief gestegen van de meesten van 150 naar 200 per uur, dit is de grens door van mij, en gaat het niet worden. Vraag je om een deal van twee uur, tellen ze de twee uur op en wordt het 400, tja van een deal is dan geen sprake, het is gewoon een plus een is twee, en dan no deal .
 
Is gewo

Is gewoon vakantie tijd, hier in Tilburg is het aanbod al helemaal hopeloos, in alle gevallen, en als ze er al zijn blijven ze misschien een of twee dagen hooguit drie, tja plannen en bezoeken is dan bijna niet te doen voor mij.
We hopen op betere tijden qua aanbod.
Ook is het uurtarief gestegen van de meesten van 150 naar 200 per uur, dit is de grens door van mij, en gaat het niet worden. Vraag je om een deal van twee uur, tellen ze de twee uur op en wordt het 400, tja van een deal is dan geen sprake, het is gewoon een plus een is twee, en dan no deal .
Ja en dan nog maar afwachten wat je krijg, ik vind sowieso dat het allemaal steeds slechter wordt, je kan dingen afspreken van te voren, helaas ook dat wordt hem niet, ze doen vaak sowieso niet wat is afgesproken.
Als ik van te voren weet dat afspraken worden nagekomen en ik niet binnen 25 min weer buiten sta, dan vind ik 200,- wel een hoop geld maar goed, het kan als dat incl. klaar komen van de shemale is, zonder dat haak ik ook af, dan zou je 250,- moeten betalen, nou echt niet.
Er zijn in Rotterdam paar uitzonderingen, er komt af en toe een shemale van uit Brussel naar Rotterdam waar ik graag 200,- voor betaal, maar wat er is aan aanbod komen de meeste hun afspraak niet na.
Zie ook volgens mij bij slechte review, dat er nieuwe naam en profiel wordt aangemaakt
 
Ik was twee weken geleden een keer op zaterdagavond op de wallen in de Bloedstraat. Er stonden maar twee dames. Nou vraag ik mezelf af wat goede tijden en dagen zijn om door de Bloedstraat heen te wandelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan