Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daarom dat ik zei alles met condoom te doen, dus ook pijpen (en tevens dus ook rimmen).

Je hebt gelijk dat ze niet meer op chlad controleren. Dat zou dan nog wel een dingetje kunnen worden.

Misschien is de beste optie nog om eerlijk te zijn in de relatie. Eerlijk zeggen dat je eens wilt friemelen met een ander, misschien zij ook wel. En anders helemaal niet te wandelen. Uiteindelijk duurt eerlijkheid het langst.
Als iedereen hier op de site eerlijk moet zijn thuis wordt het hier erg rustig.

En anders helemaal niet te wandelen. Uiteindelijk duurt eerlijkheid het langst.

Ja dit is het nu dus bij mij. Ik heb wel nog 2x met een shemale seks gehad, me daarna voor de zekerheid stiekem laten testen maar gelukkig niks opgelopen (toen gelukkig nog wel op chlamydia getest).

Geluk gehad maar dat zenuwachtige kut gevoel daarna was de seks absoluut niet waard.

Ik mis het wandelen wel, al herinner ik me van de periode alleen de leuke dingen nog natuurlijk.
En ik ben erachter gekomen dat het (onbewust) echt wel een verslaving was die maar niet gestild kon worden. Ik liep bij de ene shemale de deur uit terwijl ik op mn telefoon alweer opzoek was naar een ander.

Ben echt blij dat ik daar wel vanaf ben.

Maar eerlijk is eerlijk, ik mis de ongecompliceerde seks met shemales wel af en toe. Maar ik doe t met de vele herinneringen die ik heb

Zeker niet ik kom gewoon🤣😂
Mooi zo, dan blijft het toch niet saai 😊

Ja dit is het nu dus bij mij. Ik heb wel nog 2x met een shemale seks gehad, me daarna voor de zekerheid stiekem laten testen maar gelukkig niks opgelopen (toen gelukkig nog wel op chlamydia getest).
Zo te lezen heb je een relatie en je partner weet er niet van, is dat correct? Zo ja dan zou je kunnen proberen om je partner over te halen tot een trio.

Bij mij ging het ook niet van de één op de andere dag. Eerst was het altijd van "er komt geen ander persoon in ons bed" waar ze mee wilde zeggen dat sex met anderen een no-go is. Langzaam opende zich dat en nu zijn er bijna geen limieten meer. Van het ene uiterste naar het andere uiterste heeft zeker meer dan twee jaar geduurd.

Ik mis het wandelen wel, al herinner ik me van de periode alleen de leuke dingen nog natuurlijk.
En ik ben erachter gekomen dat het (onbewust) echt wel een verslaving was die maar niet gestild kon worden. Ik liep bij de ene shemale de deur uit terwijl ik op mn telefoon alweer opzoek was naar een ander.
Het is tenminste wel een leuke verslaving. Beter dan je doodzuipen of alles vergokken.

Maar eerlijk is eerlijk, ik mis de ongecompliceerde seks met shemales wel af en toe. Maar ik doe t met de vele herinneringen die ik heb
Ik mag van mijn vrouw van alles uithalen zolang het maar niet met transen is. Dus dan maar plezier hebben van het verleden 🤣

Terug
Bovenaan Onderaan