Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft iemand ervaring met Luz, die werkt bij Multimassage in Almere en Hilversum ?
Ze adverteert ook op kinky onder de categorie vrouw, maar in de advertentie staat wel dat ze transgender is.

 
Heeft iemand ervaring met Luz, die werkt bij Multimassage in Almere en Hilversum ?
Ze adverteert ook op kinky onder de categorie vrouw, maar in de advertentie staat wel dat ze transgender is.


Ze adverteert onder vrouw omdat ze een kutje heeft maar wel transgender is. Dit is volgens mij 1 van de eerste die er eerlijk over is..
 
Ik was donderdag avond in de Geleenstraat en weer alleen een wandelavond. Er waren 3 transen en een postup. Maar die 3 zijn van hetzelfde afwerk meubilair. De post up ga ik niet heen omdat ze mijn type niet is.

Op die avond bevestigde mijn vermoedens dat bij die Oost EU vitrine kippen van kamer 86 ern paar fucked up bitches zitten. Een paar opgefokte medewandelaars -en nu discrimineer en polariseer ik: van mediterrane afkomst- begonnen flink te schelden. Dodelijke ziekte galmde in die straat en begonnen een flinke discussie met de aanwezige agenten. En die waren helemaal klaar met die opgefokte haantjes. Dus danig dat dat ze bij ongehoorde bevel met geweld de buurt uit begeleide met duwen en een kreeg een paar klappen van de knuppel.

Even later ging ik naar trans in Rotterdam waar ik van genoten heb. Dus die avond was het teleurstellend met de transen.
 
Overdags ben ik er bijna nooit, ik weet dat Katy er vaak zit, heeft een dikke pik, en als je niet oplet duwt ze hem bare naar binnen bij je.

Voor de rest weet ik het niet.
Ik ben regelmatig bij Katy op "visite" geweest en heb niet die ervaring, ze erg vriendelijk. Ik heb haar vorige week zaterdag nog bezocht, op het moment dat ze een condoom bij zichzelf plaatse zei ik tegen haar dat ik alleen "top" doe. Ze verontschuldigde zich en ze pijpte mij zc klaar. Ik kwam dus klaar in haar mond.
Mijn ervaringen zijn goed met haar. Katy als je dit leest, ik was die lange gozer in een motorpak. Ik heb genoten.
 
Hier een shemale die gelijktijdig op twee locaties werkt, heel bijzonder…


Ze werkt op kinky ook nog onder twee namen, Lisa en Lotte



Die verhuizen geregeld naar andere plaatsen en zitten altijd in de zelfde stad of vlak er bij.
Promotie voor de betaalde website zal wel de bedoeling zijn,
:):);););)
 

Iemand ervaring met haar?

En deze?
 
Laatst bewerkt:
ik vraag me af uit interesse, wat voor mannen gaan over het algemeen naar Transvrouwen toe?

bi-seksueel, homo, hetro of eigenlijk alles, persoonlijk i dont fuck a dude maar ik ben ook geen homo

was gewoon benieuwd 😊
 
Gaat vooral om datgene waar je opgewonden en geil van wordt. En dan is het leuk als er verschillende gaatjes zijn en welk gaatje jezelf gevuld wil hebben. Of niet. Je hoeft jezelf niet in een hokje te zetten om iets lekker te vinden. Up2You!
 
Terug
Bovenaan Onderaan