dewandelaar1969
Wandelaar
- 60
- 04/07/23
- 32
https://www.kinky.nl/advertenties/7492768-georgina-ts graag zou deze ts willen bezoeken heeft iemand ervaring met haar en hoe zijn de parkeer mogelijkheden bij haar in de buurt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenhttps://www.kinky.nl/advertenties/7492768-georgina-ts graag zou deze ts willen bezoeken heeft iemand ervaring met haar en hoe zijn de parkeer mogelijkheden bij haar in de buurt
iets meer als een half jaar. Dat is nog vrij kort
iemand hier ervaring me? Ze adverteerd al een lange tijd maar kan helemaal niks over haar vinden
Welke drie vrouwen bedoel je dan?Een jaar lang komt geen geldwaarde trans naar Groningen en dan op eens komen drie vrouwen die ik allemaal graag zou willen bezoeken. Maar helaas zo rijk ben ik ook niet
Brazilian transex very top/active and passive
Hello loves, my name is Valentina, a beautiful, feminine, tall and thin transsexual. 100% real and verified for your safety. A good dominant SM lover and sex slave l...www.kinky.nl
Ze zit hoog op de lijst vooral omdat ze zo lang is. Zelf ben ik 174 en zo'n exotische ervaring krijg ik niet vaak![]()
EnWelke drie vrouwen bedoel je dan?
Oké, kijk uit met Camilla. Jessika lijkt me ook leuk.
Kan je deze losse flodder nader verklaren!?Oké, kijk uit met Camilla.
Maar heb jij wel ervaring met haar? Ik wil deze week nog met haar afspreken maar zou fijn zijn als ik iedergeval 1 review hebiets meer als een half jaar. Dat is nog vrij kort
Heb zelf altijd goede ervaringen met Camilla gehad.Oké, kijk uit met Camilla. Jessika lijkt me ook leuk.
Geen ervaring. Gewoon gaan en dan zie je het vanzelf wel. Deed ik vroeger ook altijd toen ik transen bezochtMaar heb jij wel ervaring met haar? Ik wil deze week nog met haar afspreken maar zou fijn zijn als ik iedergeval 1 review heb
Oké, kijk uit met Camilla. Jessika lijkt me ook Camilla dan
Stel Lovebigboobs deze vraag even prive dan krijg je antwoordKan je deze losse flodder nader verklaren!?
Nou ben ik altijd al zenuwachtig bij een date, extra zenuwachtig bij een date zonder review, extra extra zenuwachtig bij een date met een shemale. Maar een dat met een shemale zonder review, ben ik bang dat ik door zenuwen een hart aanval ga krijgenGeen ervaring. Gewoon gaan en dan zie je het vanzelf wel. Deed ik vroeger ook altijd toen ik transen bezocht
Niet te zenuwachtig zijn. Je hebt alleen maar sex, je vraagt haar niet ten huwelijkNou ben ik altijd al zenuwachtig bij een date, extra zenuwachtig bij een date zonder review, extra extra zenuwachtig bij een date met een shemale. Maar een dat met een shemale zonder review, ben ik bang dat ik door zenuwen een hart aanval ga krijgen
Als ik gokverslaafde was zou ik wedden dat je gonorroe had opgelopenHi guys,
Ik wil de algemene pret hier niet bederven, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Ik was dus laatst bij de SOA poli en werd geholpen door een aardige verpleegster. Voordat ik mijn plasje mocht inleveren stelde ze mij drie vragen om in te schatten wat het risico op een SOA was:
1. Heb je onbeschermde seks gehad?
2. Met een man?
3. Uit een niet-West-Europees land?
Omdat ik enkele weken daarvoor een shemale oraal had bevredigd was was het antwoord op alledrie de vragen "ja". De blik van de verpleegster sprak boekdelen. Kon mezelf wel voor m'n kop slaan.
Gelukkig was het iets kleins en met een kuurtje was ik er zo vanaf. Maar ik zag het wel als een wake-up call want het had ook iets minder prettigs kunnen zijn..
Anyhow, dit wilde ik even delen. Doe er je voordeel mee, veel Shemale liefde toegewenst en de groetjes van ome Beacon.![]()
Dat klopt. Ik sprak hier laatst een arts over en zij gaf aan dat ze hierdoor juist een toename van SOAs zagen omdat jongeren slecht geïnformeerd waren en er vanuit gingen dat er nu helemaal niet meer op SOAs word getest.Chlamydia wordt door de GGD niet meer op getest
Voor iedereen hoop ik, uit ervaring kan je wel vertellen dat ook in de Geleen de transen gewoon zonder doen hoor, zowel geven als nemen. De kans om iets permanents op te lopen bij iemand die onder behandeling vrij klein is maar zeker niet 0 is. Ga dus nooit roulette spelen en laat je regelmatig testen.Alleen voor heren, die een transdame bezoeken?![]()
De mannen die daarop afgaan zouden dan op zijn minst het beste prep kunnen gebruiken.Voor iedereen hoop ik, uit ervaring kan je wel vertellen dat ook in de Geleen de transen gewoon zonder doen hoor, zowel geven als nemen. De kans om iets permanents op te lopen bij iemand die onder behandeling vrij klein is maar zeker niet 0 is. Ga dus nooit roulette spelen en laat je regelmatig testen.
… wat dan weer alleen bescherming tegen hiv biedt en niet tegen andere soa's.De mannen die daarop afgaan zouden dan op zijn minst het beste prep kunnen gebruiken.
Dat is zeker zo, maar bij prep zit er ook soa tests erbij. Het beschermt niet tegen andere soas zoals jij al zei, maar ze worden tenminste wel gevonden… wat dan weer alleen bescherming tegen hiv biedt en niet tegen andere soa's.
Oplossingen genoeg. Een trans vinden die geen bare doet. Lastiger gezegd dan gedaan, dat dan weer wel. Ook alles doen met condoom, dus ook pijpenAls man zijnde die in relatie zit en hierdoor stiekem wandelt durf ik niet meer met een transgender te daten. Puur vanwege de angst voor een ziekte. Ik zit wel ieder keer naar advertenties te kijken, maar omdat ik bang ben voor een soa die ik thuis niet kan verklaren blijf ik het rustig houden met massages.
Was er maar hierop een oplossing, ik heb nog zoveel fantasieën die ik moet waarmaken voordat ik mijn graf in ga
Oplossingen genoeg. Een trans vinden die geen bare doet. Lastiger gezegd dan gedaan, dat dan weer wel. Ook alles doen met condoom, dus ook pijpen
Daarom dat ik zei alles met condoom te doen, dus ook pijpen (en tevens dus ook rimmen).Het is niet alleen bare neuken, ook pijpen en rimmen. Op chlamydia controleren ze niet meer maar, die 2x dat ik het had, voelde ik aan mn ballen dat het niet goed zat (steekjes enzo). Vrouwen kunnen het in hun (volgens mij baarmoeder) onderbuik voelen.
Ik snap dus heel goed dat @Wonderwall niet meer durft, ik heb eigenlijk t zelfde.