Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een jaar lang komt geen geldwaarde trans naar Groningen en dan op eens komen drie vrouwen die ik allemaal graag zou willen bezoeken. Maar helaas zo rijk ben ik ook niet 😂

Ze zit hoog op de lijst vooral omdat ze zo lang is. Zelf ben ik 174 en zo'n exotische ervaring krijg ik niet vaak 😂

Een jaar lang komt geen geldwaarde trans naar Groningen en dan op eens komen drie vrouwen die ik allemaal graag zou willen bezoeken. Maar helaas zo rijk ben ik ook niet 😂

Ze zit hoog op de lijst vooral omdat ze zo lang is. Zelf ben ik 174 en zo'n exotische ervaring krijg ik niet vaak 😂
Welke drie vrouwen bedoel je dan?

Geen ervaring. Gewoon gaan en dan zie je het vanzelf wel. Deed ik vroeger ook altijd toen ik transen bezocht
Nou ben ik altijd al zenuwachtig bij een date, extra zenuwachtig bij een date zonder review, extra extra zenuwachtig bij een date met een shemale. Maar een dat met een shemale zonder review, ben ik bang dat ik door zenuwen een hart aanval ga krijgen

Nou ben ik altijd al zenuwachtig bij een date, extra zenuwachtig bij een date zonder review, extra extra zenuwachtig bij een date met een shemale. Maar een dat met een shemale zonder review, ben ik bang dat ik door zenuwen een hart aanval ga krijgen
Niet te zenuwachtig zijn. Je hebt alleen maar sex, je vraagt haar niet ten huwelijk 🤪

Hi guys,

Ik wil de algemene pret hier niet bederven, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Ik was dus laatst bij de SOA poli en werd geholpen door een aardige verpleegster. Voordat ik mijn plasje mocht inleveren stelde ze mij drie vragen om in te schatten wat het risico op een SOA was:

1. Heb je onbeschermde seks gehad?
2. Met een man?
3. Uit een niet-West-Europees land?

Omdat ik enkele weken daarvoor een shemale oraal had bevredigd was was het antwoord op alledrie de vragen "ja". De blik van de verpleegster sprak boekdelen. Kon mezelf wel voor m'n kop slaan.

Gelukkig was het iets kleins en met een kuurtje was ik er zo vanaf. Maar ik zag het wel als een wake-up call want het had ook iets minder prettigs kunnen zijn..

Anyhow, dit wilde ik even delen. Doe er je voordeel mee, veel Shemale liefde toegewenst en de groetjes van ome Beacon. ☺️

Hi guys,

Ik wil de algemene pret hier niet bederven, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Ik was dus laatst bij de SOA poli en werd geholpen door een aardige verpleegster. Voordat ik mijn plasje mocht inleveren stelde ze mij drie vragen om in te schatten wat het risico op een SOA was:

1. Heb je onbeschermde seks gehad?
2. Met een man?
3. Uit een niet-West-Europees land?

Omdat ik enkele weken daarvoor een shemale oraal had bevredigd was was het antwoord op alledrie de vragen "ja". De blik van de verpleegster sprak boekdelen. Kon mezelf wel voor m'n kop slaan.

Gelukkig was het iets kleins en met een kuurtje was ik er zo vanaf. Maar ik zag het wel als een wake-up call want het had ook iets minder prettigs kunnen zijn..

Anyhow, dit wilde ik even delen. Doe er je voordeel mee, veel Shemale liefde toegewenst en de groetjes van ome Beacon. ☺️
Als ik gokverslaafde was zou ik wedden dat je gonorroe had opgelopen 🤪

Dat komt vaak voor bij mannen en vooral in de keel. Chlamydia wordt door de GGD niet meer op getest en behandeld, volgens onderzoek zijn daar minimale complicaties op en het lichaam ruimt het vanzelf op.

De meeste transgenders werken hier niet legaal en vaak weten ze ook niet dat ze dan alsnog gratis kunnen testen en behandelen bij de GGD. De GGD controleert niet op legaal/illegaal werk. Ze willen verspreiding voorkomen.

Wellicht handig voor heren die wel eens een trans dame in de Geleenstraat bezoeken: komende woensdag kan je je daar weer gratis en anoniem laten testen. De volgende dag kan dat in de Doubletstraat.

Voor iedereen hoop ik, uit ervaring kan je wel vertellen dat ook in de Geleen de transen gewoon zonder doen hoor, zowel geven als nemen. De kans om iets permanents op te lopen bij iemand die onder behandeling vrij klein is maar zeker niet 0 is. Ga dus nooit roulette spelen en laat je regelmatig testen.
De mannen die daarop afgaan zouden dan op zijn minst het beste prep kunnen gebruiken.

Als man zijnde die in relatie zit en hierdoor stiekem wandelt durf ik niet meer met een transgender te daten. Puur vanwege de angst voor een ziekte. Ik zit wel ieder keer naar advertenties te kijken, maar omdat ik bang ben voor een soa die ik thuis niet kan verklaren blijf ik het rustig houden met massages.

Was er maar hierop een oplossing, ik heb nog zoveel fantasieën die ik moet waarmaken voordat ik mijn graf in ga

Als man zijnde die in relatie zit en hierdoor stiekem wandelt durf ik niet meer met een transgender te daten. Puur vanwege de angst voor een ziekte. Ik zit wel ieder keer naar advertenties te kijken, maar omdat ik bang ben voor een soa die ik thuis niet kan verklaren blijf ik het rustig houden met massages.

Was er maar hierop een oplossing, ik heb nog zoveel fantasieën die ik moet waarmaken voordat ik mijn graf in ga
Oplossingen genoeg. Een trans vinden die geen bare doet. Lastiger gezegd dan gedaan, dat dan weer wel. Ook alles doen met condoom, dus ook pijpen

Ja het is sowiesoo met condoom alles maar dan lees je af en toe van die horrer verhalen dat een consoom scheurt. Of dan wordt er opeens toch speeksel gebruikt als glijmiddel of uit het niks doe je toch iets door de geilheid waar je achteraf spijt van krijgt.

Ik moet zoveel opletten dat ik bij zo een vrijpartij niet kan ontspannen en genieten helaas

Oplossingen genoeg. Een trans vinden die geen bare doet. Lastiger gezegd dan gedaan, dat dan weer wel. Ook alles doen met condoom, dus ook pijpen

Het is niet alleen bare neuken, ook pijpen en rimmen. Op chlamydia controleren ze niet meer maar, die 2x dat ik het had, voelde ik aan mn ballen dat het niet goed zat (steekjes enzo). Vrouwen kunnen het in hun (volgens mij baarmoeder) onderbuik voelen.

Ik snap dus heel goed dat @Wonderwall niet meer durft, ik heb eigenlijk t zelfde.

Het is niet alleen bare neuken, ook pijpen en rimmen. Op chlamydia controleren ze niet meer maar, die 2x dat ik het had, voelde ik aan mn ballen dat het niet goed zat (steekjes enzo). Vrouwen kunnen het in hun (volgens mij baarmoeder) onderbuik voelen.

Ik snap dus heel goed dat @Wonderwall niet meer durft, ik heb eigenlijk t zelfde.
Daarom dat ik zei alles met condoom te doen, dus ook pijpen (en tevens dus ook rimmen).

Je hebt gelijk dat ze niet meer op chlad controleren. Dat zou dan nog wel een dingetje kunnen worden.

Misschien is de beste optie nog om eerlijk te zijn in de relatie. Eerlijk zeggen dat je eens wilt friemelen met een ander, misschien zij ook wel. En anders helemaal niet te wandelen. Uiteindelijk duurt eerlijkheid het langst.

Terug
Bovenaan Onderaan