Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daarom dat ik zei alles met condoom te doen, dus ook pijpen (en tevens dus ook rimmen).

Je hebt gelijk dat ze niet meer op chlad controleren. Dat zou dan nog wel een dingetje kunnen worden.

Misschien is de beste optie nog om eerlijk te zijn in de relatie. Eerlijk zeggen dat je eens wilt friemelen met een ander, misschien zij ook wel. En anders helemaal niet te wandelen. Uiteindelijk duurt eerlijkheid het langst.
Als iedereen hier op de site eerlijk moet zijn thuis wordt het hier erg rustig.

En anders helemaal niet te wandelen. Uiteindelijk duurt eerlijkheid het langst.

Ja dit is het nu dus bij mij. Ik heb wel nog 2x met een shemale seks gehad, me daarna voor de zekerheid stiekem laten testen maar gelukkig niks opgelopen (toen gelukkig nog wel op chlamydia getest).

Geluk gehad maar dat zenuwachtige kut gevoel daarna was de seks absoluut niet waard.

Ik mis het wandelen wel, al herinner ik me van de periode alleen de leuke dingen nog natuurlijk.
En ik ben erachter gekomen dat het (onbewust) echt wel een verslaving was die maar niet gestild kon worden. Ik liep bij de ene shemale de deur uit terwijl ik op mn telefoon alweer opzoek was naar een ander.

Ben echt blij dat ik daar wel vanaf ben.

Maar eerlijk is eerlijk, ik mis de ongecompliceerde seks met shemales wel af en toe. Maar ik doe t met de vele herinneringen die ik heb

Zeker niet ik kom gewoon🤣😂
Mooi zo, dan blijft het toch niet saai 😊

Ja dit is het nu dus bij mij. Ik heb wel nog 2x met een shemale seks gehad, me daarna voor de zekerheid stiekem laten testen maar gelukkig niks opgelopen (toen gelukkig nog wel op chlamydia getest).
Zo te lezen heb je een relatie en je partner weet er niet van, is dat correct? Zo ja dan zou je kunnen proberen om je partner over te halen tot een trio.

Bij mij ging het ook niet van de één op de andere dag. Eerst was het altijd van "er komt geen ander persoon in ons bed" waar ze mee wilde zeggen dat sex met anderen een no-go is. Langzaam opende zich dat en nu zijn er bijna geen limieten meer. Van het ene uiterste naar het andere uiterste heeft zeker meer dan twee jaar geduurd.

Ik mis het wandelen wel, al herinner ik me van de periode alleen de leuke dingen nog natuurlijk.
En ik ben erachter gekomen dat het (onbewust) echt wel een verslaving was die maar niet gestild kon worden. Ik liep bij de ene shemale de deur uit terwijl ik op mn telefoon alweer opzoek was naar een ander.
Het is tenminste wel een leuke verslaving. Beter dan je doodzuipen of alles vergokken.

Maar eerlijk is eerlijk, ik mis de ongecompliceerde seks met shemales wel af en toe. Maar ik doe t met de vele herinneringen die ik heb
Ik mag van mijn vrouw van alles uithalen zolang het maar niet met transen is. Dus dan maar plezier hebben van het verleden 🤣

Ik lees hier dat sommigen van jullie met hetzelfde zitten als ik. Ik heb 6 jaar lang verschillende shemales bezocht en nooit iets opgelopen gelukkig maar ben inmiddels al een jaar gestopt. Dit omdat ik een angststoornis ontwikkeld heb, de angst voor soa's en dan vooral hiv. Ik loop hiervoor bij een psycholoog zelfs. De angsten heb ik inmiddels onder controle maar ik durf niet meer af te spreken wat ik heel erg jammer vind. Maar de tijd tussen het testen en het laatste contact, die stress wil ik gewoon niet meer. Dat is me het niet meer waard. Dus ook ik moet het doen met de herinneringen die ik heb vrees ik. Heb inmiddels ook een relatie met een vrouw dus de angst om iets op te lopen en haar te besmetten is er ook nog bij gekomen. Overigens is het voor mij mentaal erg zwaar om mijn verlangen, een shemale te bezoeken, te onderdrukken. Ik gebruikte trouwens altijd een condoom bij de anale seks. Orale seks ging meestal wel onveilig.

Laatst bewerkt:
Ik lees hier dat sommigen van jullie met hetzelfde zitten als ik. Ik heb 6 jaar lang verschillende shemales bezocht en nooit iets opgelopen gelukkig maar ben inmiddels al een jaar gestopt. Dit omdat ik een angststoornis ontwikkeld heb, de angst voor soa's en dan vooral hiv. Ik loop hiervoor bij een psycholoog zelfs. De angsten heb ik inmiddels onder controle maar ik durf niet meer af te spreken wat ik heel erg jammer vind. Maar de tijd tussen het testen en het laatste contact, die stress wil ik gewoon niet meer. Dat is me het niet meer waard. Dus ook ik moet het doen met de herinneringen die ik heb vrees ik. Heb inmiddels ook een relatie met een vrouw dus de angst om iets op te lopen en haar te besmetten is er ook nog bij gekomen. Overigens is het voor mij mentaal erg zwaar om mijn verlangen, een shemale te bezoeken, te onderdrukken. Ik gebruikte trouwens altijd een condoom bij de anale seks. Orale seks ging meestal wel onveilig.
Hoezo bespreek je t niet gwn met je vrouw mss is peging een oplossing. Of neem prep en weerhoud je zo van het grootste risico. Goneroe/chlymadia stelt niks voor en moet je ook niet zorgen om maken. Als je t spreekbaar kan maken met je vriendin moet dit geen issue zijn zolang je alles safe doet.

Ieder keer als iemand heeft aangeeft angst voor geslacht ziekte wordt er gereageerd met bespreek het met je partner. Ik vind de het meest nutteloze tip ooit. Als het te bespreken was, was het wel besproken. We gaan niet opeens bespreken omdat iemand dat hier aangeeft. Het is gewoon niet in ieder relatie bespreek!

Ook ik heb veel gewandeld, ook ik durf niet meer af te spreken met shemales puur voor angst van soa.

Misschien moeten we een apart lijstje maken met shemales die zichzelf hebben bewezen verantwoordelijk omgaan met klanten en niet met de op doorreis gaande en bare willen etc etc.

Misschien maar dan zou het orale gedeelte ook met condoom moeten en zelfs dan weet ik niet of de angst terug komt. Liet trouwens nooit iemand klaarkomen hoor in mijn mond, dus nooit sperma geslikt. Wat betreft prep heb ik gelezen dat zelfs dat geen 100% bescherming biedt.

Misschien maar dan zou het orale gedeelte ook met condoom moeten en zelfs dan weet ik niet of de angst terug komt. Maar heb gelezen dat zelfs prep geen 100% bescherming biedt.
Prep biedt een hogere bescherming tegen HIV dan een condoom. Veel hoger zelfs. Als je bang bent gewoon niet doen. Zo simpel is het. Vooral nu je in een relatie zit is het belangrijk om juist niet vreemd te gaan.

En zoals Daan zei, waarom bespreek je strapon sex niet met je vrouw? Misschien staat ze veel meer open voor dingen dan je denkt. Misschien staat ze er zelfs wel voor open dat je transen mag bezoeken in de toekomst.

Terug
Bovenaan Onderaan