Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Morgen hiermee een date. Kan alleen nergens reviews vinden waardoor ik het spannend vind.

Heeft iemand wel ervaring met haar

Morgen hiermee een date. Kan alleen nergens reviews vinden waardoor ik het spannend vind.

Dat zal een dure date worden als ik zie waar ze allemaal extra voor vraagt.
Ik heb in ieder geval geen ervaring met haar/hem

Dat zal een dure date worden als ik zie waar ze allemaal extra voor vraagt.
Ik heb in ieder geval geen ervaring met haar/hem
Dus 1 uur (250) + pijpen zc en deepthroat = 350 euro! Dan ga ik toch echt naar de Wallen toe. Voor véél minder geld ben ik dan ook tevreden. Maar eerst maar ff wachten tot mijn favoriet weer aan het werk is. Minder mooi, maar ook minder duur. 😁

Ik ken dr niet maar ik zie wel al dat je je moet voorbereiden dat ze veel mannelijker is dan dr foto's doen vermoeden…

Met de trein (als er niet gesneeuwd heeft) rijd ik redelijk snel naar CS en dan stukkie lopen naar de Wallen. Duisburg is mij te ver.

Ik heb 2 maanden geleden toevallig de ICE naar Duisburg gepakt. Geloof me, je bent er zo hoor. En vanaf dat station naar de Vulkaan lopen is +-10min

Maar met de trein heen en terug alleen voor een hoerenbezoek gaat wel wat ver. Maar je kan er een leuk weekendje van maken. Hotels in Duisburg kosten geen drol

Terug
Bovenaan Onderaan